Gå til innhold

Hva tenker du når du ser pupper på stranden/ved bassenget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Skal snart på sydentur - og hater bikinioverdeler over alt i hele verden. Takler ikke BH heller og bruker det svært sjelden. Synes alt er stress med slike overdeler, de strammer, man får skille, de sitter feil, man blir solbrent for man kommer ikke til, man må feste og løsne stropper hele tiden osv. 

Har såå lyst å kaste bikinioverdelen nå når jeg skal på ferie. Har gjort det flere ganger før når det er andre som soler seg toppløs - men sliter litt med å gjøre det på eget initiativ pga fordommer og andres meninger. 

Hva tenker du når noen soler seg toppløs ved bassenget/stranden? Er det noe du legger merke til, eller bryr du deg ikke? 

Personlig blir jeg kjempeglad når jeg ser andre gjør det, og tenker noe alá "you go girl" :P pleier da å gjøre det samme.

Anonymkode: 2fb51...2fc

Kunne ikke brydd meg mindre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, for min del må du gjerne sole deg toppløs, men da titter jeg jo litt ekstra og :P 

Anonymkode: cb34b...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solte meg og bada toppløs på ei strand i teneriffe. Tenker ikke over det noe særlig når andre gjør det, hvis jeg legger merke til det så sier jeg til mannen min "boobs at 12 o`clock" eller noe så han kan titte litt da.

Anonymkode: 86812...1fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stan skrev:

Hæ! Sier hvilken mann? Selv homser liker jo pupper! 

Vis frem puppene med stolthet. Det gjorde mødrene våre på 70-tallet. 

Men vær obs på at i noen utland er det ikke lov. 

Ikke lurt å sole seg toppløs i Saudi Arabia, f. eks 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved bassenget på hotellet? Nei. Hotellene liker det ikke. Noen har satt opp skilt også.

Har sett flere ganger folk som soler seg toppløs..reiser seg opp og går i baren fir å kjøpe drikke. Eller kelner har jobb som sier han oppsøker de ved bassenget.  Tror du de liker dette? 

På stranden? Om du ligger alene på en plass for deg selv. Ta skikken der du kommer. Det er mange land som de ikke liker dette. Ikke bare muslimske land

Anonymkode: fde66...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Det er veldig riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, heisannhoppsan skrev:

Synes det er så latterlig at pupper skal sees på som en seksuell kroppsedel - halloooo, vi har bare fått dem for den ene praktiske grunn at vi skal kunne melke fremtidige avkom.

Det er fordi de er en seksuell kroppsdel. Det er derfor de er fulle av fett. Hos primater der de ikke er en seksuell kroppsdel så er de bare tomme poser som henger når ikke de ammer.

Anonymkode: 90f33...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de er en seksuell kroppsdel. Det er derfor de er fulle av fett. Hos primater der de ikke er en seksuell kroppsdel så er de bare tomme poser som henger når ikke de ammer.

Anonymkode: 90f33...a47

Fordi om man har glede av en kroppsdel i seksuell sammenheng så betyr ikke det at man skal dekke den til. Hvis du spør en gjennomsnittelig mann om hvilke deler av hans kvinnes kropp han har glede av i seksuell sammenheng så vil han ramse opp ganske mye. Hvis du spør ham om alle disse delene alltid skal være tildekket så vil han svare nei.

Anonymkode: 5b982...dbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann kikker på underarmen din, reagerer du på det på samme måte som om han ser på puppene dine? Hvorfor ikke, hvis pupper ikke er en seksuell kroppsdel, og dermed ikke annet i så måte enn en underarm?

Ikke lur dere selv, damer.

Anonymkode: 4d1cd...0bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er sånn det skal være! Skulle nå bare mangle at ikke damer også skal kunne kaste toppen! Pupper er en naturlig kroppsdel, og halvparten av verdens befolkning er utrustet med disse.

Pung og penis er også naturlige kroppsdeler, og vet du hva, halvparten av verdens befolkning er utrustet med disse! ;)

Anonymkode: 4d1cd...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pung og penis er også naturlige kroppsdeler, og vet du hva, halvparten av verdens befolkning er utrustet med disse! ;)

Anonymkode: 4d1cd...0bd

Har ingen problemer om noen ønsker å gå naken på stranden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pung og penis er også naturlige kroppsdeler, og vet du hva, halvparten av verdens befolkning er utrustet med disse! ;)

Anonymkode: 4d1cd...0bd

Det er to forkjellige ting. Penis er et kjønnsorgan, bryster er ikke det. (nei bryster er heller ikke sekundære kjønnsorganer)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann kikker på underarmen din, reagerer du på det på samme måte som om han ser på puppene dine? Hvorfor ikke, hvis pupper ikke er en seksuell kroppsdel, og dermed ikke annet i så måte enn en underarm?

Ikke lur dere selv, damer.

Anonymkode: 4d1cd...0bd

Bryster er ikke en seksuell kroppsdel. De er en seksualisert kroppsdel.

Anonymkode: 74b6b...238

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Simbyxor skrev:

Ikke lurt å sole seg toppløs i Saudi Arabia, f. eks 

Toppløs burka! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Jeg har veldig små pupper. Mindre enn enkelte menn. Kan jeg da sole meg toppløs? 

Anonymkode: ff44c...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er puppene fine blir de lagret i the wank bank, ellers bryr jeg meg ikke

Anonymkode: c9922...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, stan skrev:

Toppløs burka! 

Så lenge man ikke ser håret, bør det kanskje gå greit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig små pupper. Mindre enn enkelte menn. Kan jeg da sole meg toppløs? 

Anonymkode: ff44c...842

Bare hvis du har kort hår og skjegg :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit med toppløs soling, dersom BH tas på når du skal kjøpe deg en is er det et pluss. Ligger du nære vannet kan du bade toppløs også, men å vandre toppløs mellom solsenger på vei til vannet er i grenseland.

Litt diskresjon er anstendig og bra synes jeg, selv om jeg som mann synes det er fint å se...

Endret av zaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...