Gå til innhold

Hva tenker du når du ser pupper på stranden/ved bassenget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

"Kle på deg"

Ditt viktorianske profilbilde kler ditt utsagn:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Menn kan da sole seg toppløse så mye de vil. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg tenker, endelig en jente/kvinne som har et naturlig forhold til kroppen sin.

 

Jeg tenker nesten motsatt; her er noen som gjerne vil vise seg fram og få oppmerksomhet. Det kommer nok av at de damene som går toppløse på vanlige strender sjelden er plaget med hengepupper, stor asymmetri, uproporsjonal kropp osv. Som regel er det babes under 25. 

Ønsker meg gjerne mer naturlig nakenhet, men da må nok flere "vanlige folk" stille opp...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast bikinitoppen, du! Jeg foretrekker selv å ha den på, men jeg tenker ikke noe spesielt over de som velger annerledes enn meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mine foreldre var unge solte veldig mange av damene seg toppløse. Nakenhet i det hele tatt var ikke så sjokkerende som nå. Har sett bilder av foreldrene mine før de fikk barn, hvor de er samlet en stor vennegjeng og alle damene var toppløse. Skulle ønske det fortsatt var sånn. Pupper har blitt så seksualisert. Jeg kvier meg også for å være den første på stranda som kastet toppen, men gjør det alltid hvis andre gjør det. Tenker ikke noe særlig over et par pupper og i enda mindre grad etter jeg fikk barn og ammer. 

Anonymkode: a3092...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Invicta skrev:

Jeg tenker nesten motsatt; her er noen som gjerne vil vise seg fram og få oppmerksomhet. Det kommer nok av at de damene som går toppløse på vanlige strender sjelden er plaget med hengepupper, stor asymmetri, uproporsjonal kropp osv. Som regel er det babes under 25. 

Ønsker meg gjerne mer naturlig nakenhet, men da må nok flere "vanlige folk" stille opp...

Jeg ser både babes og mange godt voksne kvinner som blåser en lang mars i om å være perfekt. Masse, dissende usymmetriske, pupper å se på  voksne kvinner som har ammet og har et avslappet forhold til kroppen sin.

Anonymkode: 66d6f...cc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Invicta skrev:

Jeg tenker nesten motsatt; her er noen som gjerne vil vise seg fram og få oppmerksomhet. Det kommer nok av at de damene som går toppløse på vanlige strender sjelden er plaget med hengepupper, stor asymmetri, uproporsjonal kropp osv. Som regel er det babes under 25. 

Ønsker meg gjerne mer naturlig nakenhet, men da må nok flere "vanlige folk" stille opp...

Hvorfor kan ikke vanlige folk være ute etter oppmerksom het?

Anonymkode: 66d6f...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Invicta skrev:

Jeg tenker nesten motsatt; her er noen som gjerne vil vise seg fram og få oppmerksomhet. Det kommer nok av at de damene som går toppløse på vanlige strender sjelden er plaget med hengepupper, stor asymmetri, uproporsjonal kropp osv. Som regel er det babes under 25. 

Ønsker meg gjerne mer naturlig nakenhet, men da må nok flere "vanlige folk" stille opp...

Jeg har helt motsatt inntrykk. Ser sjeldent kvinner under 50-60 som soler seg toppløse. :klo: 

Og jeg hadde ikke brydd meg. Vil ikke sole meg toppløs selv, men andre kan gjøre som de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fine pupper tenker jeg "oi så fine pupper". Er det bare pupper så tenker jeg... Pupper. 

Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme, men mine er store og da legger de seg så klart ut på sidene. Så da får jeg nok et merkelig skille, haha. :P 

Anonymkode: d805d...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det fine pupper tenker jeg "oi så fine pupper". Er det bare pupper så tenker jeg... Pupper. 

Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme, men mine er store og da legger de seg så klart ut på sidene. Så da får jeg nok et merkelig skille, haha. :P 

Anonymkode: d805d...ed1

Nå fikk du meg til å tenke pupper...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke vanlige folk være ute etter oppmerksom het?

Anonymkode: 66d6f...cc2

Selvsagt kan de det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er unødvendig når man vet det har en tendens til å gjøre folk diverse varianter av opprørt. Tull at bikinitopper er så ubehagelig og sole seg naken kan man gjøre i solarium hvis man er så redd for skiller. Noen får vel litt kick av det da.

Anonymkode: bc735...c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er unødvendig når man vet det har en tendens til å gjøre folk diverse varianter av opprørt. Tull at bikinitopper er så ubehagelig og sole seg naken kan man gjøre i solarium hvis man er så redd for skiller. Noen får vel litt kick av det da.

Anonymkode: bc735...c4a

Og jeg syns det er tull at folk blir opprørt av pupper. JO både bikinitopper og bh'er er noe piss. De strammer over alt, gnager og er generelt veldig ubehagelige :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, boblevann skrev:

Og jeg syns det er tull at folk blir opprørt av pupper. JO både bikinitopper og bh'er er noe piss. De strammer over alt, gnager og er generelt veldig ubehagelige :P 

Ja, det er tull, men det er nå sånn verden har blitt da. Men men. Kanskje jeg som prosjiserer. Syns det er ubehagelig nok når folk ser på meg når jeg er påkledd på stranda.

Anonymkode: bc735...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅH HERLIGHET - PUPPER. Hva i all verden skal jeg gjøre nå? Tror jeg må dra hjem!!!! :(:(:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FX i Hellas så er det upassende. Og selv om jeg tåler å se en pupp eller to, så skal man respektere stedet og skikkene der man er. I "gamle dager" solte alle seg toppløse, jeg også, men det er ikke sånn nå.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Hæ! Sier hvilken mann? Selv homser liker jo pupper! 

Vis frem puppene med stolthet. Det gjorde mødrene våre på 70-tallet. 

Men vær obs på at i noen utland er det ikke lov. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fotosyntesen skrev:

Ditt viktorianske profilbilde kler ditt utsagn:)

Beklager, men bildet er av en edwardiansk dame, ikke en victoriansk :opplyser::laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...