Gå til innhold

Hva tenker du når du ser pupper på stranden/ved bassenget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Skal snart på sydentur - og hater bikinioverdeler over alt i hele verden. Takler ikke BH heller og bruker det svært sjelden. Synes alt er stress med slike overdeler, de strammer, man får skille, de sitter feil, man blir solbrent for man kommer ikke til, man må feste og løsne stropper hele tiden osv. 

Har såå lyst å kaste bikinioverdelen nå når jeg skal på ferie. Har gjort det flere ganger før når det er andre som soler seg toppløs - men sliter litt med å gjøre det på eget initiativ pga fordommer og andres meninger. 

Hva tenker du når noen soler seg toppløs ved bassenget/stranden? Er det noe du legger merke til, eller bryr du deg ikke? 

Personlig blir jeg kjempeglad når jeg ser andre gjør det, og tenker noe alá "you go girl" :P pleier da å gjøre det samme.

Anonymkode: 2fb51...2fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at jeg skulle ønske jeg turte det samme...

Anonymkode: 69008...c6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, det føles befriende og godt =)

 

Anonymkode: 72a43...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er sånn det skal være! Skulle nå bare mangle at ikke damer også skal kunne kaste toppen! Pupper er en naturlig kroppsdel, og halvparten av verdens befolkning er utrustet med disse. Om du soler deg toppløs i Syden, så er det ingen som bryr seg! Enjoy!

Anonymkode: c49de...caa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Boxee

Legger merke til det Ja, men bryr meg ikke. Der hvor vi var på ferie i Kreta var det imidlertid sklit om at det ikke var lov å sole seg toppløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soler meg alltid uten, hvorfor ikke? Har da ikke fått pupper for å gjemme dem bort. Synes det er så latterlig at pupper skal sees på som en seksuell kroppsedel - halloooo, vi har bare fått dem for den ene praktiske grunn at vi skal kunne melke fremtidige avkom. Dessuten er det stygt med bikiniskille :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Hvorfor ikke? 

Ellers takk for svar folkens :) 

Anonymkode: 2fb51...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? 

Ellers takk for svar folkens :) 

Anonymkode: 2fb51...2fc

Fordi de får ereksjon

Anonymkode: c110e...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig overfor mennene

Anonymkode: c110e...298

Mennene? De har vel ingenting i mot det? Og det er såpass normalt å sole seg toppløs at du glir nok ubemerket inn i mengden, dessverre.. Så kast toppen, og slapp av!

Anonymkode: c49de...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mennene? De har vel ingenting i mot det? Og det er såpass normalt å sole seg toppløs at du glir nok ubemerket inn i mengden, dessverre.. Så kast toppen, og slapp av!

Anonymkode: c49de...caa

De blir beskyldt for å være pervers om de stirrer på puppene

Anonymkode: c110e...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de får ereksjon

Anonymkode: c110e...298

Og det er vårt problem fordi? hvorfor skal jeg skjule en del av kroppen min fordi menn kan få ereksjon? Skal vi gå med sokker også, fordi noen menn har fotfetisj? Og lue siden noen har ørefetisj? 

Endret av boblevann
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker, endelig en jente/kvinne som har et naturlig forhold til kroppen sin. Jeg synes ikke jeg leser annet enn at jenter er misfornøyde og utsatt for press om ditt og datt.

Anonymkode: 66d6f...cc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De blir beskyldt for å være pervers om de stirrer på puppene

Anonymkode: c110e...298

Da får de la være det. Hvorfor skal de stirre? 

Ts: jeg hadde tenkt du var råtøff og hadde sikkert kasta toppen selv. Sliter litt med samme problemstilling som deg :P 

Endret av boblevann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ammet sammenhengende i 2,5 år, og er medlem av flere barne og ammegrupper på facebook. Jeg legger ikke merke til det engang, å se en naken pupp er som å se en naken arm. 

Jeg har allikevel merket meg at ikke alle tenker på samme måten som meg, for når jeg sitter på bussen og tilfeldigvis scroller forbi et ''er dette riktig sugetak'' bilde, har det hendt at sidemannen får store øyne... 

Nå avsporer jeg litt, men poenget er - gå toppløs så lenge du har lyst til det, og det ikke står noe skilt om at det må brukes overdel! 

Anonymkode: e26d8...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, boblevann skrev:

Da får de la være det. Hvorfor skal de stirre? 

De må jo nesten få lov til det om kvinnene skal flashe puppene

Anonymkode: c110e...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De må jo nesten få lov til det om kvinnene skal flashe puppene

Anonymkode: c110e...298

Nei. Man flasher ikke puppene - det er noe helt annet. Å sole seg toppløs er helt naturlig og utrolig deilig. Hvorfor får menn gå i baris men ikke kvinner? Bare fordi vi har to fettansamlinger for barnemating hengende på overkroppen? Nei vet du hva. Det er like naturlig for kvinner som for menn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å gjøre det selv så lenge det er tillatt (det er det ikke alle steder). Tenker ikke noe over det.

Anonymkode: 1d0ae...fe9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...