Gå til innhold

hvilken kjedebutikk har beste kvalitet?


evelynn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

av billigkjedene synes jeg lindex er den som har best kvalitet. Har kjøpt en del der, som holder fint. Men det er etter min erfaring INGEN billigkjede som har god nok kvalitet på billige t-skjorter og tights.

Anonymkode: df71e...1e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayana

Kappahl har barneklær i mye bedre kvalitet enn HM i hvertfall. Strømpebukser til barn derfra varer mye lenger enn de fra HM. Har ikke handlet noe særlig i voksenavdelingen til Kappahl fordi jeg aldri finner noe som fenger så kan ikke si noe om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skjortene jeg har hatt fra Cubus skifter fasong HELT etter første vask! Like breie, men halvparten så lange :fnise:

Anonymkode: 5efa4...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og handler mest til meg selv på lindex, hm, gina tricot , kapppahl, indiska , ja de typiske kjedene. Best kvalitet syns jeg lindex har. Bik bok og cubus er litt ymse og litt fjortis selv om jeg kan finne noe der og. Indiska har fint design men kjempedårlig kvalitet.  Noe rakner før man får det på seg. Days like these har mye klassisk design og bra kvalitet men koster litt mer. Av barneklær syns jeg Kappahl har best kvalitet til hverdagsklær av de billige kjedene men de er litt dyrere enn feks hm. Vinterdresser og slikt kjøper jeg i sport/barne butikker.  Syns kvaliteten er for dårlig i billig kjedene. 

Anonymkode: 106a9...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...