Gå til innhold

Bryllupsgjest - kjole


Gjest Nimbi

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi

Hei!

Skal i sommerbryllup. Ingen spesiell kleskode. Bruden sier man kan komme i det man vil. Jeg er klassevenninne med bruden.

Sett på denne kjolen og synes egentlig den rosa var finest. Men den blir kanskje too much? Den blå utgaven er kanskje litt mer nedtonet? 

Er forresten 26 år.

sisters-point-guff-dress-old-rose.thumb.jpg.51db7b7a40053ef4e29f929ee8dd9aa3.jpg

914542-0286_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå for den rosa, begge var fine og veldig passende. 

Anonymkode: 643e8...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge var fine og du kan gå med begge:)

"Ser ikke" noe forskjell på de angående nedtoning:p Så velg den du liker best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine kjoler begge to! Personlig foretrekker jeg den øverste, særlig til et sommerbryllup. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine begge to. Synes ikke den rosa blir for mye i bryllup, så ville gått for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Begge var fine og begge passer i bryllup, så du kan fint gå med den rosa spesielt siden det er sommerbryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge var fine, den rosa kan fint brukes i sommerbryllup, men personlig liker jeg blå best. Hvor er de fra?

Anonymkode: 40bf6...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Den rosa var uten tvil finest. Så kjekt å se en ordentlig pyntet kjole i en av disse trådene for en gangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var helt nydelig! Jeg syns den rosa passer best til sommerbryllup. Hvis du syns den er litt too much, kan du jo kanskje ta av beltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...