Gå til innhold

Er menn på KG lite "mann"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
23 minutter siden, Overrasket skrev:

Akkurat. Det er litt morsomt, da. "Menn er så dårlige til å prate" sier de. Så er vi her da, og faktisk tar en prat med kvinner, ikke sant? Da blir det "nei, guri assa, slike femi-menn hva gjør de her da. De kan jo ikke prate med oss på kvinneguiden?"

Visse klager på menn uansett hva. Alt menn gjør og ikke gjør er galt og han blir automatisk idiot, taper osv.. "Kunne aldri vært med en mann som er på kg, som gjør ditt som gjør datt" Jævlig flinke til å dømme!! Heldigvis er ikke de fleste kvinner sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
På 20.6.2017 den 21.11, Dr. A. Kula skrev:

Trodde ikke du var tilhenger av å bruke stereotypier. 

Det er SATIRE! 

Innlegget er jo så way-over-the-top at det er dødsmorsomt.. : "Der kvinner stort sett er psykoer og needy bitcher som tvinger dem til å være kjæreste med dem og enda verre:far og ellers voldtar og slår dem minst like mye som vice versa"

Hahaha! Come on! Dette er Spøk!

Jeg kan også flire av spøker på bekostning av kvinner, barn, gamle, unge, tykke, tynne.

 

 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Visse klager på menn uansett hva. Alt menn gjør og ikke gjør er galt og han blir automatisk idiot, taper osv.. "Kunne aldri vært med en mann som er på kg, som gjør ditt som gjør datt" Jævlig flinke til å dømme!! Heldigvis er ikke de fleste kvinner sånn. 

Sant nok! Så lenge de ikke vet at du er på KG. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som bare liker kvinner. :( 

Jeg synes kvinner ofte er mer interessante å prate med. Prater oftere med kvinnelige kollegaer eksempel, for temaene er mer interessante og ikke så ensporede. Synes ikke biler, fotball og hvor full folk var på lørdag er så spennende helt ærlig. 

Om det gjør meg til mindre mann, så får det være. Ikke har jeg planer om å date noen via et forum, prøvd meg på det før. 

Anonymkode: 32820...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Som seriøst svar til tema;

mannfolka her inne er ikke en homogen gruppe, så de er åpenlyst like forskjellige fra hverandre som kvinnene her er.

Du har alt fra unge gutter som har "fasiten på livet" som snakker på vegne av "alle menn" (type: "vi menn liker", "vi menn tenker" og "vi menn synes" blablabla)

De faktisk bitre, sinte og ensomme som trenger å få ventilert frustrasjonen sin.

De som primært henger i bildetråden og håper på å få seg KåGe mus

Også har du de som ser ut til å være hakket mer samfunnsengasjert enn mange andre, de som liker de dype diskusjonene og refleksjonene, og er her nettopp på grunnlag av det. 

Også har du jo de ultimate skrullingene, som primært henger i telletrådene. Dem er det ingen håp for... 

(Edit; og vi har såklart kvinnelige ekvivalenter til disse ulike gruppene) 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir ikke mindre menn, eller mer menn, av å skrive her. Faktum er at det ikke finnes gode alternativer til KG, hvis man vil diskutere litt forskjellige temaer. Virker som at det er veldig lav snittalder på diskusjon.no, og at det er mindre aktivitet der.

Jeg skulle helst hatt et kjønnsnøytralt forum med mange av de samme diskusjonene som her, men det finnes rett og slett ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Overrasket skrev:

Vil du snakke om det? Dette har du vel masse følelser om? Skal vi ta med oss hvitvinsglassene våre inn på herrekvinnetoalettet og ta en god-prat? Eller en shopping-tur på søndag? :shoppe:

Tror ikke dette er måten å møte mannehatet her inne på, for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 4.54, AnonymBruker skrev:

Er veldig mange som klager på at menn er inne på Kvinneguiden. Av forskjellige grunner. Men det jeg lurer på er, om dere menn føler dere mandige og maskuline når dere skriver her? Og hva syntes kvinnene? Er de "mann" ned stor M?

Anonymkode: d523b...b48

Nei, og jeg har ikke nevnt for kjæresten at jeg har en bruker her inne, men jeg føler meg jo ikke spesielt lite maskulin heller. Jeg synes dette er et ålreit forum å skrive litt i iblant, stort sett som anonym. Jeg er en helt vanlig og rimelig veltilpasset fyr. Drikker øl med gutta og ser på fotball, stemmer ved valg og har en helt fin jobb, er glad i både mamma og kjæresten, slenger ikke dritt om kvinner og oppfører meg som folk. Tror jeg er en ganske vanlig fyr som tilfeldigvis er innom Kvinneguiden i ny og ne. Jeg opprettet opprinnelig en bruker her inne fordi jeg trengte litt input fra kvinner til hvordan jeg best kunne stille opp for dama da hun hadde det ekstra tungt en periode, og så har jeg fortsatt å ta en tur hit en gang iblant.

Anonymkode: 8911c...12d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-6-17 den 4.54, AnonymBruker skrev:

Er veldig mange som klager på at menn er inne på Kvinneguiden. Av forskjellige grunner. Men det jeg lurer på er, om dere menn føler dere mandige og maskuline når dere skriver her? Og hva syntes kvinnene? Er de "mann" ned stor M?

Anonymkode: d523b...b48

Er veldig mange som klager på AnonymBruker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...