Gå til innhold

Er menn på KG lite "mann"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er veldig mange som klager på at menn er inne på Kvinneguiden. Av forskjellige grunner. Men det jeg lurer på er, om dere menn føler dere mandige og maskuline når dere skriver her? Og hva syntes kvinnene? Er de "mann" ned stor M?

Anonymkode: d523b...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke de er Mann nei, men uansett svært representative for norske menns mentalitet om dagen som virker å være noe sånt:

De vil ikke:

- ha forhold, barn eller noen form for ansvar eller noe med kvinner å gjøre sånn egentlig utover sex som kvinner har ansvar for at det ikke blir barn av. Der kvinner stort sett er psykoer og needy bitcher som tvinger dem til å være kjæreste med dem og enda verre:far og ellers voldtar og slår dem minst like mye som vice versa, der kvinner får masse kred for det og ellers gjør menn til tapere i samfunnet fordi de er bedre på skolen. Og grunnen til at kvinner er bedre på skolen er fordi skoleverket diskriminerer menn på det groveste og ikke fordi de jobber mindre, og hvis de jobber mindre er det foreldrene som har skylden for skoletaper delen uansett. Ellers driver kvinner å tvinger seg på dem støtt og stadig, der de ender med å måtte finasiere alle barna til disse verpesyke hønsene gjennom barnebidrag som de syns er bare ubegripelig at staten kan legge på dem, grusomme barn de ikke ønsker som aldri er deres egne fordi alle kvinner er løstøser som kaster rundt seg med bidragskrav til første og beste av de forrige 1000 de lå med. Osv, osv..

Vil:

?

Ingenting, virker det som.

 

 

Anonymkode: a54d5...42d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg ser ikke helt hvorfor jeg blir mindre mann av å ha meninger om ulike saker.

De kvinnene som skriver nedsettende om kg-menn, og menn generelt tenker jeg er like bittre som mennene de referer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig mange som klager på at menn er inne på Kvinneguiden. Av forskjellige grunner. Men det jeg lurer på er, om dere menn føler dere mandige og maskuline når dere skriver her? Og hva syntes kvinnene? Er de "mann" ned stor M?

Anonymkode: d523b...b48

(Kvinnene er vel ikke ofte "mann" med stor M. :laugh: Men norsk kan vi diskutere i en annen tråd) 

Som mann gir jeg blaffen i de kjønnsrollene noen mener jeg bør ha. 

Jeg er så feminin og maskulin som det passer meg, og gir blaffen i hva andre mener. 

Men det er jo ikke noen grunn til å være usaklig, eller gå på person men prøve å holde diskusjonen på et saklig nivå. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke datet en mann som buker KG for å si det slik.

Anonymkode: d9936...eb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Selvsagt. Typiske KG-menn er kanskje 51 % maskulin 49 % feminin. :heks:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Føler meg feminin. :mynona:

Vil du snakke om det? Dette har du vel masse følelser om? Skal vi ta med oss hvitvinsglassene våre inn på herrekvinnetoalettet og ta en god-prat? Eller en shopping-tur på søndag? :shoppe:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg føler meg ikke bare mandig og maskulin. Jeg er det. Føler meg absolutt ikke mer feminin av å være her. Går ikke an å bli mer mandig kan jeg tro:fnise:. Synes faktisk ikke menn passer å være feminine. Hvilken nettside vi skriver på har ingenting med hvordan vi er i virkeligheten. Det står ingen steder at kvinneguiden er for kvinner og feminine menn. Det er et diskusjonsforum. Naturlig at det finnes både kvinner og menn her da.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Vil du snakke om det? Dette har du vel masse følelser om? Skal vi ta med oss hvitvinsglassene våre inn på herrekvinnetoalettet og ta en god-prat? Eller en shopping-tur på søndag? :shoppe:

Shopping! :strix:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Jeg føler meg ikke bare mandig og maskulin. Jeg er det. Føler meg absolutt ikke mer feminin av å være her. Går ikke an å bli mer mandig kan jeg tro:fnise: Langt i fra feminin. Synes faktisk ikke menn passer å være feminine. Hvilken nettside vi skriver på har ingenting med hvordan vi er i virkeligheten. Det står ingen steder at kvinneguiden er for kvinner og feminine menn. Det er et diskusjonsforum. Naturlig at det finnes både kvinner og menn her da.

Akkurat. Det er litt morsomt, da. "Menn er så dårlige til å prate" sier de. Så er vi her da, og faktisk tar en prat med kvinner, ikke sant? Da blir det "nei, guri assa, slike femi-menn hva gjør de her da. De kan jo ikke prate med oss på kvinneguiden?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Føler meg kun maskulin og mandig, når jeg gjør maskuline og mandige ting. Å skrive på KG er ikke en av de tingene.

Anonymkode: 13d78...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Shopping! :strix:  

Enig! Jeg trenger nytt undertøy, lissom. Så tar vi oss en kaffe-latte-med-sukkerspinnsmak! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Føler meg kun maskulin og mandig, når jeg gjør maskuline og mandige ting. Å skrive på KG er ikke en av de tingene.

Anonymkode: 13d78...8dc

Neimen kom her da! Du må ikke holde sånt inne, følelser er som vin vet du, det bør ikke være innestengt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bidra med meninger på KG gjør meg hverken mer mannlig eller kvinnelig enn om jeg ikke var her. 

Tror heller ikke det har påvirket hvordan menneskene rundt meg i det virkelige livet oppfatter meg.

Men føler jeg har lært mye om toleranse og mangfold. Og det ser jeg som positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
På 17.6.2017 den 5.23, AnonymBruker skrev:

Syns ikke de er Mann nei, men uansett svært representative for norske menns mentalitet om dagen som virker å være noe sånt:

De vil ikke:

- ha forhold, barn eller noen form for ansvar eller noe med kvinner å gjøre sånn egentlig utover sex som kvinner har ansvar for at det ikke blir barn av. Der kvinner stort sett er psykoer og needy bitcher som tvinger dem til å være kjæreste med dem og enda verre:far og ellers voldtar og slår dem minst like mye som vice versa, der kvinner får masse kred for det og ellers gjør menn til tapere i samfunnet fordi de er bedre på skolen. Og grunnen til at kvinner er bedre på skolen er fordi skoleverket diskriminerer menn på det groveste og ikke fordi de jobber mindre, og hvis de jobber mindre er det foreldrene som har skylden for skoletaper delen uansett. Ellers driver kvinner å tvinger seg på dem støtt og stadig, der de ender med å måtte finasiere alle barna til disse verpesyke hønsene gjennom barnebidrag som de syns er bare ubegripelig at staten kan legge på dem, grusomme barn de ikke ønsker som aldri er deres egne fordi alle kvinner er løstøser som kaster rundt seg med bidragskrav til første og beste av de forrige 1000 de lå med. Osv, osv..

Vil:

?

Ingenting, virker det som.

 

 

Anonymkode: a54d5...42d

Denne ga meg latterkrampe. Fantastisk morsomt skrevet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Denne ga meg latterkrampe. Fantastisk morsomt skrevet :fnise:

Trodde ikke du var tilhenger av å bruke stereotypier. 

Endret av Dr. A. Kula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...