Gå til innhold

Catfishet og fant ut av noe


serstjerner

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun jobber jo ikke som eskorte! Vet du hva en eskorte selger? Hun selger alt annet samvær enn sex. Sexen ligger implisitt, men det er ikke det hun selger.

Denne kvinnen selger sex eksplisitt. Det kalles prostitusjon.

Anonymkode: ad579...3b9

Ja, jeg tok feil.

Anonymkode: 7c4dd...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan fortelle henne at du vet om ''hemmeligheten'' hennes. Da vil hun føle et press på seg om at hvis hun ikke sier det selv, vil det komme fram til han en dag uansett. Grunnet dine følelser for han, burde dette få henne til å tenke seg om.

Anonymkode: afd98...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sendt utskriftene anonymt i posten til eksen. Han fortjener faktisk å vite at dama selger sex. 

Du burde ikke ha gjort det du gjorde, men når du nå først sitter på informasjonen ville jeg sendt den. 

Men, det ble jo slutt med eksen av andre årsaker. Tror ikke dette vil medføre at du får han tilbake. 

Anonymkode: 539a8...93a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er regelrett prostitusjon ja, det endte med at hun ble enig om trekant mellom den fiktive karakteren jeg skapte og en litt yngre fyr for 2000 kr. Ble helt satt ut av hvor enkelt det var å avtale og prate om dette. Spesielt siden jeg hadde en anonym profil og oppgav ikke en eneste personopplysning gjennom hele samtalen. Det forteller ganske mye om hvor hun er, tenker jeg da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette arbeidet og så skal du ikke fortelle noe til han?

Anonymkode: 80237...6ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send utskrift anonymt i posten. Han trenger å få vite det.

Anonymkode: 0c6c4...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, send det til han. Men dropp bildene, de kan du ta bort/sensurere.

Om jeg var eksen din, så ville jeg absolutt at noen hadde fortalt om han jeg datet solgte sex, så jeg tipper nok han blir både takknemlig og såra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en melding og fikk til svar at han ikke brydde seg. Da har jeg iallfall gitt beskjed og jeg føler meg bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, serstjerner skrev:

Sendte en melding og fikk til svar at han ikke brydde seg. Da har jeg iallfall gitt beskjed og jeg føler meg bedre :)

Du sendte han en mld hvor du fortalte han at hun selger seg? Sendte du bevis da ? 

Skjønner da at han svarer at han ikke bryr seg når du som er x-en bare forteller han noe uten å vise han det...🤔

Anonymkode: 8fa07...49c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sendt utskriftene anonymt i posten til eksen. Han fortjener faktisk å vite at dama selger sex. 

Du burde ikke ha gjort det du gjorde, men når du nå først sitter på informasjonen ville jeg sendt den. 

Men, det ble jo slutt med eksen av andre årsaker. Tror ikke dette vil medføre at du får han tilbake. 

Anonymkode: 539a8...93a

 

Anonymkode: 3ba04...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2017 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Du sendte han en mld hvor du fortalte han at hun selger seg? Sendte du bevis da ? 

Skjønner da at han svarer at han ikke bryr seg når du som er x-en bare forteller han noe uten å vise han det...🤔

Anonymkode: 8fa07...49c

Det ble bare for dumt å innrømme at jeg hadde catfishet noen, så jeg la det frem som rykter i stedet. Tror uansett han vil finne ut av det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
11 minutter siden, serstjerner skrev:

Det ble bare for dumt å innrømme at jeg hadde catfishet noen, så jeg la det frem som rykter i stedet. Tror uansett han vil finne ut av det selv.

Du har og frafall vært ærlig gjennom HI. Det er sånt mange føler på.

Men tror ikke det er du som kommer heldig ut av dette. Hva hjelper det deg at det blir slutt mellom dem da? 

Greit å gi beskjed iblant,men ekser bør rydde opp selv. I de fleste tilfeller.

Å. Rettelse! : du var iallefall ærlig i HI :-) skulle det stå.

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål av deg å catfishe. Det beste for både deg og eksen din er at du slutter å bry deg om hva han gjør eller har gjort og fokuserer på ditt eget liv istedet. Så lenge du holder kontakten og legger deg borti hans saker kommer du deg aldri videre. Bli voksen og slutt med dette tullet.

Anonymkode: 2fda5...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/18/2017 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Send utskrift anonymt i posten. Han trenger å få vite det.

Anonymkode: 0c6c4...77b

Gjør dette. Hvordan vil du føle deg dersom dette får store konsekvenser? (sykdom, barn osv.)

Anonymkode: 0c6c4...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe galt i å ha catfishet. Du har opptrådt i et offentlig domene, og hun nye dama har gitt ut informasjon i et offentlig domene. 

Anonymkode: 0c6c4...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe galt i å ha catfishet. Du har opptrådt i et offentlig domene, og hun nye dama har gitt ut informasjon i et offentlig domene. 

Anonymkode: 0c6c4...77b

Er det ikke noe galt i å utgi seg for å være en annen og lure informasjon ut av folk? Hvilken planet bor du på?

Anonymkode: d7a47...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Planet 2017. Hun delte med en fremmed og anonym person som hun møtte på en offentlig plattform. Generelt sett: Hvis det ikke tåler offentlighetens lys så ikke del på nett.  

Anonymkode: 0c6c4...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavmål av deg å catfishe. Det beste for både deg og eksen din er at du slutter å bry deg om hva han gjør eller har gjort og fokuserer på ditt eget liv istedet. Så lenge du holder kontakten og legger deg borti hans saker kommer du deg aldri videre. Bli voksen og slutt med dette tullet.

Anonymkode: 2fda5...dc7

Du vet nesten ingenting om meg og du har ikke rett til å dømme meg sånn som du gjør. 

Jeg innrømmer jo i min første post at jeg ikke er spesielt stolt av dette, og at jeg lot sjalusien min ta kontroll over meg. Trenger ikke en moralpreken fra deg på toppen av det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, serstjerner skrev:

Du vet nesten ingenting om meg og du har ikke rett til å dømme meg sånn som du gjør. 

Jeg innrømmer jo i min første post at jeg ikke er spesielt stolt av dette, og at jeg lot sjalusien min ta kontroll over meg. Trenger ikke en moralpreken fra deg på toppen av det hele.

Hvorfor ikke? Synes du burde vært stolt. Et godt stykke etterretningsarbeid ;)

Anonymkode: 0c6c4...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Synes du burde vært stolt. Et godt stykke etterretningsarbeid ;)

Anonymkode: 0c6c4...77b

Haha takk, ble nesten litt skremt av meg selv over hvor bra jeg klarte det. Bør kanskje finne noe å bruke de nyoppdagede evnene mine til som har litt mer nytteverdi for meg enn dette her da men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...