Gå til innhold

Charlott Perttersen ❤️


Molly85

Anbefalte innlegg

Hun gikk bort 10. juni. Så utrolig trist. Hun var en stor inspirasjon (strikk, reise, interiør, livsstil etc) for meg. All medfølelse til guttene hennes, og ikke minst mannen... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er veldig kjent for de fleste småbarnsmødre, da hun laget Guttestrikkeboka og drev ministrikk.no. Var vel journalist i Dagbladet tidligere. Driftig og kul dame. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode Charlott ❤ veldig veldig trist. Så dyktig dame, bloggen, bøkene og ministrikk. Ekstremt tragisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt mange mønstre fra ministrikk, og ble ganske trist da de avviklet ministrikk.no. men dette her?? Jeg blir bare uendelig trist av disse nyhetene :-(

Kondolerer til familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clementina

Hva skjedde?? All min medfølelse til familien, spesielt de nydelige guttene hennes 💚💟 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Helt fryktelig😰

Står i dødsannonsen at det var uventet... 

Et nydelig menneske med en unik smak og stil✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så ufattelig trist!! Nå fikk jeg litt sjokk her... Det var helt utenkelig at noe skulle skje med en så ung dame. Verden er så urettferdig! Har fulgt henne på Instagram på grunn av hennes herlige bilder og personlighet. Stakkars fine familien... 😭❤️

Endret av MissMaya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Molly85 skrev:

Hun gikk bort 10. juni. Så utrolig trist. Hun var en stor inspirasjon (strikk, reise, interiør, livsstil etc) for meg. All medfølelse til guttene hennes, og ikke minst mannen... 

Hæ???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjelden jeg blir påvirket når kjente folk går bort, men jeg ble helt satt ut da jeg hørte at hun var død. Jeg har bøkene hennes og fulgt bloggen en del, og jeg får helt vondt inn i hjerterota av å tenke på de to små guttene hennes. Skremmende at livet kan snu så brått for en liten familie. Hun var jo så ung.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sjokkert og nesten på gråten når jeg leste innlegget til ministrikk igår. Det er så hjerteskjærende! Charlott var en stor inspirasjon og jeg får vondt langt inni sjela av familien som sitter igjen. Og er samtidig imponert over hvor mange som tydelig bryr seg og sørger med dem. 

Ufattelig trist. Hvil i fred, Charlott. Måtte guttene dine overøses med omsorg og kjærlighet i all fremtid. 💚💚

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt grusomt, det smerter langt inn i hjerterota at hun er borte. Hun har inspirert så mange, inkludert meg. Mine tanker går til guttene hennes 💚

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Molly85 skrev:

Snek seg inn en "r" for mye i etternavnet. 

Det kan du enkelt fikse ved å redigere innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Unge jenta. Men hva i all verfen skjedde. Herregud så trist😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...