Gå til innhold

TV-bord i skandinavisk stil eller annet som passer under tv-en?


Gjest Geirfuglen

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen

Jeg forsøker å finne et ok tv-bord. Sjeldent at dette er så fine møbler, og derfor er det litt vanskelig.. Jeg har sett på et par stykker som jeg har likt veldig godt fra Hay og Bolia, men synes de er for dyre..

Er det noen som har tips til noe som helst koster under 4000 kroner?

Kan egentlig godt være noe annet enn et tv-bord også, for jeg har kun en bitteliten Apple-tv og en fjernkontroll som skal inn i tv-bordet. Bare synes det ser så tomt ut med kun en tv på en hvit vegg.

Endret av Geirfuglen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Bestå-skap fra IKEA som TV-bord. Fornøyd med det, de rommer veldig mye og er nøytrale.2d435bec9e7254092850f6ce78daab40.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også "Bestå" fra Ikea. Veldig fint, uendelig med muligheter og masse lagringsplass. Vi har en stor seksjon i nordisk stil og den koster under 3000,-. Alle som er innom spør hvor den er fra og blir overrasket når vi sier Ikea (sånn om det er viktig for deg, vet mange bryr seg om sånt :))

Anonymkode: 78883...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Det var overraskende fint! Egentlig tenkte jeg bare noe smått, men selv om jeg har lite AV-utstyr er det jo alltid greit med litt mer lagringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitte litt dyrere enn 4000, men jeg har Ray Department media benk, og jeg elsker den! Den er SÅ lekker og super praktisk!

BFBBED11-14C4-4D86-BBB5-C8967F4B8AE9.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen
5 timer siden, Scherbatsky skrev:

Bitte litt dyrere enn 4000, men jeg har Ray Department media benk, og jeg elsker den! Den er SÅ lekker og super praktisk!

BFBBED11-14C4-4D86-BBB5-C8967F4B8AE9.jpg

Jeg har sett på denne faktisk. Veldig kul, men litt for dyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Stockholm serien fra Ikea har ganske mye fint om du vil bevege deg litt mer mot 50 tallet. For dem som ikke vil ha det helt hvitt som alle andre. Kommer forresten også i hvit men med bein i annen utførelse. e6a62c1a75d324d83590cbf0d242ada4.jpg.7f525294fd8617774df7656d70b3912f.jpg

b19de2de388c327ce756caef2e88da36.thumb.jpg.5c3a63c78ea44b7277e1e8f8c8f84a60.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Coolaid skrev:

Stockholm serien fra Ikea har ganske mye fint om du vil bevege deg litt mer mot 50 tallet. For dem som ikke vil ha det helt hvitt som alle andre. Kommer forresten også i hvit men med bein i annen utførelse. e6a62c1a75d324d83590cbf0d242ada4.jpg.7f525294fd8617774df7656d70b3912f.jpg

b19de2de388c327ce756caef2e88da36.thumb.jpg.5c3a63c78ea44b7277e1e8f8c8f84a60.jpg

 

Tenkte å foreslå Stockholm jeg og! Vi har den mørke utgaven. Husker ikke pris men kostet nok ikke all verden :)

Anonymkode: 8fffc...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 15.6.2017 den 21.28, Geirfuglen skrev:

Jeg forsøker å finne et ok tv-bord. Sjeldent at dette er så fine møbler, og derfor er det litt vanskelig.. Jeg har sett på et par stykker som jeg har likt veldig godt fra Hay og Bolia, men synes de er for dyre..

Er det noen som har tips til noe som helst koster under 4000 kroner?

Kan egentlig godt være noe annet enn et tv-bord også, for jeg har kun en bitteliten Apple-tv og en fjernkontroll som skal inn i tv-bordet. Bare synes det ser så tomt ut med kun en tv på en hvit vegg.

 

På 15.6.2017 den 21.28, Geirfuglen skrev:

Jeg forsøker å finne et ok tv-bord. Sjeldent at dette er så fine møbler, og derfor er det litt vanskelig.. Jeg har sett på et par stykker som jeg har likt veldig godt fra Hay og Bolia, men synes de er for dyre..

Er det noen som har tips til noe som helst koster under 4000 kroner?

Kan egentlig godt være noe annet enn et tv-bord også, for jeg har kun en bitteliten Apple-tv og en fjernkontroll som skal inn i tv-bordet. Bare synes det ser så tomt ut med kun en tv på en hvit vegg.

Forøvrig, kult at det endelig er noen som ikke har en sånn svær stygg tv som dominerer. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

 

21 minutter siden, Coolaid skrev:

 

Forøvrig, kult at det endelig er noen som ikke har en sånn svær stygg tv som dominerer. ;) 

Det er dessverre ikke så vel. :P TV-en er relativt stor og henger på veggen. Mente at jeg ikke har DVD-spiller og sånt som skal inn i TV-bordet, bare en sånn liten Apple-TV-boks. Husker ikke hva det heter.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Nå så jeg den Stockholm-benken! Har tenkt på den i mørk før, men på grunn av liten stue tror jeg ikke den vil passe inn. Men den hvite har jeg ikke sett før. Den tror jeg kan funke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Geirfuglen skrev:

Jeg har sett på denne faktisk. Veldig kul, men litt for dyr! 

Har lagt noen på Finn før :) Den er ihvertfall enda finere i virkeligheten enn på bildet. Og så praktisk at signalene går gjennom lukkede dører (pet peeve = åpne dører på TV benk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen
23 timer siden, Coolaid skrev:

Stockholm serien fra Ikea har ganske mye fint om du vil bevege deg litt mer mot 50 tallet. For dem som ikke vil ha det helt hvitt som alle andre. Kommer forresten også i hvit men med bein i annen utførelse. e6a62c1a75d324d83590cbf0d242ada4.jpg.7f525294fd8617774df7656d70b3912f.jpg

b19de2de388c327ce756caef2e88da36.thumb.jpg.5c3a63c78ea44b7277e1e8f8c8f84a60.jpg

 

Kunne ikke finne den hvite. Er kanskje en utgått modell?

10 timer siden, Scherbatsky skrev:

Har lagt noen på Finn før :) Den er ihvertfall enda finere i virkeligheten enn på bildet. Og så praktisk at signalene går gjennom lukkede dører (pet peeve = åpne dører på TV benk).

Har fulgt med der, men ikke sett den. Får fortsette å følge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
4 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Kunne ikke finne den hvite. Er kanskje en utgått modell?

Har fulgt med der, men ikke sett den. Får fortsette å følge med. :)

Spør Ikea på facebook? De pleier å svare der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...