Gå til innhold

Helt umulig for muslimske barn å integrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk skriker INTEGRERING INTEGRERING INTEGRERING...men når muslimske foreldre nekter barn å delta i dugnader, avslutningsfester, bursdager og alt annet som er innafor norske skoler - da har vi et stort problem.   De får oppgaver men nekter å jobbe..nekter å bytte vakt med noe andre. De gi fullstending DRITT om at de utestenger barna og jeg ser dette som et samfunns problem.   Da kan de like ta over et øye langt ut i Oslofjorden og bli til Lille Afghanisøye.  

Anonymkode: 39abb...1f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk skriker INTEGRERING INTEGRERING INTEGRERING...men når muslimske foreldre nekter barn å delta i dugnader, avslutningsfester, bursdager og alt annet som er innafor norske skoler - da har vi et stort problem.   De får oppgaver men nekter å jobbe..nekter å bytte vakt med noe andre. De gi fullstending DRITT om at de utestenger barna og jeg ser dette som et samfunns problem.   Da kan de like ta over et øye langt ut i Oslofjorden og bli til Lille Afghanisøye.  

Anonymkode: 39abb...1f3

Jeg liker IKKE dugnader. Så hvis muslimene vår dugnadene VEKK, så velkommer jg dt!

Anonymkode: 7df4f...957

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker IKKE dugnader. Så hvis muslimene vår dugnadene VEKK, så velkommer jg dt!

Anonymkode: 7df4f...957

Ingen liker det. Men dette er slik at ting blir ikke så dyrt fordi det må leies inn folk å gjøre denne jobben, eller får inntekt akkurat slik at foreldrene betale mindre for, feks, idrett.  Hvis ikke du klarer å være med på dette, kan du holde deg hjemme og ikke nytter godene da. 

Anonymkode: 39abb...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimers verste frykt er at barna blir for norske. Det er den største skammen en familie kan oppleve, og må forhindres for enhver pris. 

Integrering vil aldri skje så lenge holdninger som dette får leve fritt.

Les aftenpostens reportasjeserie om integrering. Det er skremmende hvordan disse holdningen helt problemfritt overføres til neste generasjon. Unge muslimske gutter, født og oppvokst i Norge forsvarer ukulturen og mener de har en fullgod forklaring på hvorfor jentene må være inne kl 18. 

De samme guttene som flyr rundt og har sex med norske jenter, for norske jenter er jo horer. Ingen som passer på de, og da er det bare å ta for seg. At jentene er ute etter kl 20 er det samme som å samtykke til sex med hvem som helst, så voldtekt eksisterer ikke i deres vokabular.

Integrering vil aldri fungere. Det er enten å stenge de ute av landet eller assimilliering. 

Anonymkode: 64c9e...579

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det er vel ikke barna som er hovedproblemet. 

 Men foreldrene deres (og øvrig familie) som stikker kjepper i hjulene, og er livredde for at avkommet deres skal bli alt for norske...

Anonymkode: 7570a...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2017 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Folk skriker INTEGRERING INTEGRERING INTEGRERING...men når muslimske foreldre nekter barn å delta i dugnader, avslutningsfester, bursdager og alt annet som er innafor norske skoler - da har vi et stort problem.   De får oppgaver men nekter å jobbe..nekter å bytte vakt med noe andre. De gi fullstending DRITT om at de utestenger barna og jeg ser dette som et samfunns problem.   Da kan de like ta over et øye langt ut i Oslofjorden og bli til Lille Afghanisøye.  

Anonymkode: 39abb...1f3

Hvor da?

Det er de ekstreme islamistene som forsøker på dette. 

Anonymkode: d246c...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

En muslimsk politiker skrev en artikkel (sorry,vet ikke hvordan jeg linker til ting). Han hadde sluttet å gå i moskeen fordi de kalte ham naiv og "fornorsket"da han så at nordmenn ikke mislikte muslimer. De følte at vi misforsto dem pga Koranen.

Altså,han fikk høre mye av det samme fra muslimene i moskeen som vi som forsvarer muslimer går høre av "våre egne".

Blir litt motløs av sånt. At vi skal mene det samme negative om hverandre. Vi kan godt leve "adskilt". Bare vi alle følger norske lover og ikke oppfører oss dårlig mot hverandre. Kan vi bare leve i fred,så ok! 

En må ikke på død og liv like hverandre,men en må vise respekt. Det går an å leve side om side tenker jeg. Uten at en skaper "krig". Men litt kjedelig er det. Må bare si at jeg kjenner muslimer som er helt ok. Men mulig de blant andre mer skeptiske muslimer blir kalt naive. Aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det er sånn. Det var et program om to muslimske jenter som dro til Syria på TV2. Pappaen ville hente de hjem til Norge igjen. Det som ikke kom fram i programmet var at moren hadde sendt de til koranundervisning fordi hun mente de ble for norske. Med en sånn innstilling så må jo integrering mislykkes. Flyktninger som har fått opphold i Norge, skal jo bo og leve her. Da må de tilpasse seg Norge og levemåten her.
Det er jo sånn for nordmenn eller andre, at flytter vi for å bo i andre land, så må jo vi også innordne oss etter de "reglene" landet har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Belima skrev:

Trist at det er sånn. Det var et program om to muslimske jenter som dro til Syria på TV2. Pappaen ville hente de hjem til Norge igjen. Det som ikke kom fram i programmet var at moren hadde sendt de til koranundervisning fordi hun mente de ble for norske. Med en sånn innstilling så må jo integrering mislykkes. Flyktninger som har fått opphold i Norge, skal jo bo og leve her. Da må de tilpasse seg Norge og levemåten her.
Det er jo sånn for nordmenn eller andre, at flytter vi for å bo i andre land, så må jo vi også innordne oss etter de "reglene" landet har.

De foreldrene der hadde vel ett par barn til, som var yngre enn de jentene som reiste til Syria. 

Etter at jentene hadde reist til Syria Irak, så ble disse yngste barna sendt til koran-undervisning i Somaliland!! 

Anonymkode: 7570a...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De foreldrene der hadde vel ett par barn til, som var yngre enn de jentene som reiste til Syria. 

Etter at jentene hadde reist til Syria Irak, så ble disse yngste barna sendt til koran-undervisning i Somaliland!! 

Anonymkode: 7570a...37e

Dette må jo være familien fra Åsne Seierstads bok To søstre. De ble ikke sendt på koranskole i Somaliland, moren i familien flyttet med de to eldste til Somalia og bodde med dem der etter at søstrene dro til Syria. De har også en eldre bror, som ble igjen i Norge. 

Jeg tror ikke hun så konsekvensen av koranundervisningen.  Moren hadde ingen mulighet til å følge med på hva de drev med, hun var en utenforstående i det norske samfunnet uten mulighet til å orientere seg. Da kan man umulig ta gode valg på vegne av barna og følge opp disse. Allerede her begynner problemet. Vi har mennesker som oppdrar barn i Norge, som ikke selv kan språket, vet noe om skolesystemet eller samfunnet forøvrig. Det er et enormt problem. Av frykt for at de selv skal miste sine barn til det norske samfunnet, velger de å angripe det norske hos barna istedet for selv å bli en del av det norske. Som analfabet fra Somalia, vil jeg tro det er minste motstands vei. 

Anonymkode: 7621b...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Men stemmer dette da?

Mine barn deltar i både bursdager, avslutninger og dugnader. Og dert samme gjør de andre muslimske barna også.

Hvor i Norge bor ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi jevnlig muslimske barn på besøk og de kommer på bursdager og avslutninger. Og kjenner faktisk ingen, som ikke får delta på sånt.

Anonymkode: 78aa1...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får som regel delta så lenge barna er små. Men så fort barna når tenårene er det slutt på det. 

For jentene i alle fall.

Anonymkode: b960b...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, NotNaomi skrev:

En muslimsk politiker skrev en artikkel (sorry,vet ikke hvordan jeg linker til ting).

Bare kopier lenka fra nettleseren og lim den inn i teksten du skriver. Jeg regner med du kan klipp og lim. Lenker blir automatisk gjort klikkbare.

Anonymkode: 0612a...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det slåstkamp på asylmottaket nedenfor der jeg bor. Jeg måtte yte hjelp pga yrket. Det sjokkerende i slike tilfeller er at små barn står tilsynelatende helt uberørte som vitner. Vet ikke om det er stat eller de selv som svikter, men noe er galt.

 

 

Anonymkode: 5014f...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2017 den 11.04, AnonymBruker skrev:

Folk skriker INTEGRERING INTEGRERING INTEGRERING...men når muslimske foreldre nekter barn å delta i dugnader, avslutningsfester, bursdager og alt annet som er innafor norske skoler - da har vi et stort problem.   De får oppgaver men nekter å jobbe..nekter å bytte vakt med noe andre. De gi fullstending DRITT om at de utestenger barna og jeg ser dette som et samfunns problem.   Da kan de like ta over et øye langt ut i Oslofjorden og bli til Lille Afghanisøye.  

Anonymkode: 39abb...1f3

Det virker mer og mer som om det 1. er umulig for folk her på forumet å la vær å trolle, eller 2. skolegangen i Norge burde vært mye bedre. 

Anonymkode: ddaa5...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går var det slåstkamp på asylmottaket nedenfor der jeg bor. Jeg måtte yte hjelp pga yrket. Det sjokkerende i slike tilfeller er at små barn står tilsynelatende helt uberørte som vitner. Vet ikke om det er stat eller de selv som svikter, men noe er galt.

 

 

Anonymkode: 5014f...158

Det er mer sjokkerende at enkelte lyver om slikt for å koke sammen dritt om andre mennesker.

Anonymkode: ddaa5...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De får som regel delta så lenge barna er små. Men så fort barna når tenårene er det slutt på det. 

For jentene i alle fall.

Anonymkode: b960b...1f4

Feil.

Anonymkode: ddaa5...ad1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elseby13 skrev:

Men stemmer dette da?

Mine barn deltar i både bursdager, avslutninger og dugnader. Og dert samme gjør de andre muslimske barna også.

Hvor i Norge bor ts?

Ts er et troll, som bare har lyst å lage litt bråk.

Anonymkode: ddaa5...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare kopier lenka fra nettleseren og lim den inn i teksten du skriver. Jeg regner med du kan klipp og lim. Lenker blir automatisk gjort klikkbare.

Anonymkode: 0612a...ddd

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...