Gå til innhold

Trives dere der dere bor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg liker verken stedet eller huset mer. Stedet fordi det er såpass lite at "alle kjenner alle" så når (eks) mannen min flyttet rett fra meg til ny dame så visste "alle" det, sånn bortsett fra meg da.

Huset kjøpte vi sammen og det passet som en familie på 4. Men kun for meg og barna er det altfor stort, altfor mange rom osv. Så fort vi får solgt skal jeg og barna flytte til et mye mindre hus.  

Anonymkode: 95b0a...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, liker området. Men savner hage og litt større plass. Bor med samboer og hund på 78 kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig :)

Bodde 5,5 år ett sted jeg mistrivdes veldig, så nå er det kjempedeilig å kunne si at jeg endelig trives.. Selvsagt en del ting jeg ville endret på om jeg eide det (leier), men det er bagateller..

Anonymkode: 063c5...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trives. Bor i et stort hus på en åskam med skog og enger på hver kabt. Kan holde dyr  og hente posten naken, men det er alikevel vare minutter til sentrum. Tenker med gru tilbake til min tid borettslag. Nysgjerrige naboer, dugnader og "trampoline-unger". 

Det er dyrt å drifte en hus og en stor hage, men det er verdt det.

 

 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier enebolig som jeg skal kjøpe. Jeg bor landlig til og har et par mil til nærmeste by. Helt supert. Naboene er ikke for nært innpå. Lite trafikk, ingen flystøy eller støy generelt. Frisk og god naturduft her på bygda. Har det som plommen i egget. :Nikke:

Anonymkode: ca563...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor i en liten, men koselig leilighet. Leier. Trives kjempegodt, kort vei til både buss og natur. Bor i en passe stor by som stort sett har det jeg trenger av både kulturtilbud og idrettsarenaer.

Har hatt hus med alt det innebærer, men akkurat nå synes jeg det er behagelig å leie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...