Gå til innhold

Blitt lurt av klarsynt:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har også blitt fortalt noe lignende av en spådame som ikke har gått i oppfyllelse. Dessverre så legger noen spådamer ut "åter" slik at man skal ringe dem igjen. Dette er en kjent teknikk på teletorg og handler ofte om menn, om at man skal møte den og den blah blah.

Men hun jeg snakket med ER faktisk klarsynt, så jeg skjønner ikke hvorfor hun måtte rote det til med en tullespådom.  Jeg sa jeg ville vite noe om en mann, jeg sa INGENTING annet enn det, og det første hun sier er "Han er arbeidsnarkoman han, vil du ha han da? Han kommer aldri til å være hjemme."

Det hun ikke visste var at han hadde akkurat gått ut av et forhold der kona  hans var sjalu på alt (sa han), det var så ille at hun var sjalu på barna! Og hvorfor det? Han var vel aldri hjemme.... Han jobber hele tiden, og går på skole i tilllegg, og når han ikke jobber så trener han fotball på fritiden og pusser opp huset. Så hun kunne ikke vært mere spot on.

Anonymkode: dee3c...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gar en dame jeg ringer når jeg mister ting. Sist jeg snakket med henne hadde ekstra nøkkel vært borte i 3 uker. Hun sa jeg hadde lagt den igjen på besøk hos noen med røde vegger i stua. (Onkelen min gar røde vegger, der lå også nøkkele!

Samme med mobilen min. Engang hadde min datter gjemt eller lagt den fra seg ute og den hadde falt bak en markant.  Jeg ringte denne damen og hun forklarte med en gang at de lå i hagen bak muren. Og der lå de. Hun har hjulpet meg å finne ting 7-8 ganger. Hun har alltid rett på første forsøk! Helt sykt.

Anonymkode: 51737...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gar en dame jeg ringer når jeg mister ting. Sist jeg snakket med henne hadde ekstra nøkkel vært borte i 3 uker. Hun sa jeg hadde lagt den igjen på besøk hos noen med røde vegger i stua. (Onkelen min gar røde vegger, der lå også nøkkele!

Samme med mobilen min. Engang hadde min datter gjemt eller lagt den fra seg ute og den hadde falt bak en markant.  Jeg ringte denne damen og hun forklarte med en gang at de lå i hagen bak muren. Og der lå de. Hun har hjulpet meg å finne ting 7-8 ganger. Hun har alltid rett på første forsøk! Helt sykt.

Anonymkode: 51737...ae4

Kanskje du skal slutte å legge fra deg/ miste ting i hytt og pinevær. Det er vel dyrt å ringe spåkoner hver gang du slomser vekk tingene dine?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Belima skrev:

TS du må tulle. Det går ikke an å tro på de såkalte klarsynte.
Nrk hadde et program om det hvor de klarsynte strøyk med glans. Norsk program.

Tror du på NRK? ;) 

Anonymkode: dee3c...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gar en dame jeg ringer når jeg mister ting. Sist jeg snakket med henne hadde ekstra nøkkel vært borte i 3 uker. Hun sa jeg hadde lagt den igjen på besøk hos noen med røde vegger i stua. (Onkelen min gar røde vegger, der lå også nøkkele!

Samme med mobilen min. Engang hadde min datter gjemt eller lagt den fra seg ute og den hadde falt bak en markant.  Jeg ringte denne damen og hun forklarte med en gang at de lå i hagen bak muren. Og der lå de. Hun har hjulpet meg å finne ting 7-8 ganger. Hun har alltid rett på første forsøk! Helt sykt.

Anonymkode: 51737...ae4

Jeg kan legge til en her. Jeg hadde mistet lommeboka mi, en bitteliten svart lommebok som var altfor lett å miste. Jeg hadde endevendt hele huset og bilen og ikke funnet den, ringte en spådame som sa den lå ved setemekanikken i bilen, og det gjorde den, og ikke under setet, men under matta i baksetet. Den hadde blitt med setemekanikken bak, et sted jeg selvfølgelig ikke hadde tenkt på å lete da jeg ikke hadde vært i baksetet, og iallefall ikke kunne miste lommeboka under matta!

Hun har hatt rett på andre ting også, har ringt henne om etpar menn, og hun har alltid hatt rett på utfall.

Anonymkode: dee3c...f3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie123 skrev:

Trøst deg med det at mange som blir lurt av klarsynte. Tar seg godt betalt gjør de også...

Alle klarsynte lurer folk fordi det ikke finnes noen med slike evner i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Minitroll skrev:

Kanskje du skal slutte å legge fra deg/ miste ting i hytt og pinevær. Det er vel dyrt å ringe spåkoner hver gang du slomser vekk tingene dine?

Haha koster meg ingen ting da hun er en venn av min familie. Og det er snakk om 8-10 hendelser over flere år. Ruter du eller andre i husstanden aldri bort noe som helst kanskje? Er stilt nok av å kunne si at jeg aldri i mitt liv har mistet lommeboka mi! Det er det ikke mange som kan. 

Anonymkode: 51737...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv vært hos en spåmann da jeg var liten jente. Han fortalte meg at jeg ville få to barn og de ville være tvillinger, en gutt og en jente. Var det det ble også!  

Folk kan si hva de vil, men sånne ting får meg til å tro at det er mer mellom himmel og jord enn hva folk tror.  

Anonymkode: a99dd...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha koster meg ingen ting da hun er en venn av min familie. Og det er snakk om 8-10 hendelser over flere år. Ruter du eller andre i husstanden aldri bort noe som helst kanskje? Er stilt nok av å kunne si at jeg aldri i mitt liv har mistet lommeboka mi! Det er det ikke mange som kan. 

Anonymkode: 51737...ae4

Joda, roter bort ting en gang i blant. Finner det som regel igjen når jeg leter etter noe helt annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange er redde for det de ikke forstår. Folk ble brent på bålet i tidligere tider, nå skal de latterliggjøres. Alt for at man ikke skal tillate det man ikke forstår. 

Samtidig føler jeg at de som latterliggjør ikke fortjener å forstå. De fortjener ikke å dra nytte av de med spesielle evner. 

Anonymkode: 3941e...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange er redde for det de ikke forstår. Folk ble brent på bålet i tidligere tider, nå skal de latterliggjøres. Alt for at man ikke skal tillate det man ikke forstår. 

Samtidig føler jeg at de som latterliggjør ikke fortjener å forstå. De fortjener ikke å dra nytte av de med spesielle evner. 

Anonymkode: 3941e...554

👆👍

Anonymkode: 51737...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at man tviler før man har opplevd en som er synsk, men bare fordi man ikke kan fatte noe betyr ikke at det ikke er sant.  Tror man må ha opplevd det for å virkelig forstå at det er mer enn kun tilfeldigheter. 

Fikk selv hjelp fra en synsk da jeg var i økonomiske problemer. Han fortalte meg at om jeg julaften ville alt løse seg. Endte med at jeg fikk betalt all gjelden min i gave fra mormor. Den synske personen visste ikke engang at jeg hadde en mormor. Snakk om et veldig stort beløp som det ikke var naturlig at jeg skulle få i gave og jeg hadde forklart den synske at foreldrene mine aldri ville hjulpet meg. 

Anonymkode: 8afd9...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, nok et eksempel på en ekte spåkone. Noen kan se mer enn andre. Ingen kan forklare hvorfor, det bare er sånn. 

Anonymkode: 92b83...980

Hun sa om meg private ting,nesten så jeg følte meg invadert.  Ting jeg aldri har fortalt noen,ikke til familien heller. Hun var av utenlandsk opprinnelse (sydlig) snakket gebrokkent svensk. Hun var vist viden kjent. Vognen var dekket av svenske og norske avisoppslag. Snakket med to andre som hadde vært der også. Skremmende, sa de. Hun fortalte så mye,som hun ikke kan vite om...

Anonymkode: dd4c6...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, nok et eksempel på en ekte spåkone. Noen kan se mer enn andre. Ingen kan forklare hvorfor, det bare er sånn. 

Anonymkode: 92b83...980

Hun sa om meg private ting,nesten så jeg følte meg invadert.  Ting jeg aldri har fortalt noen,ikke til familien heller. Hun var av utenlandsk opprinnelse (sydlig) snakket gebrokkent svensk. Hun var vist viden kjent. Vognen var dekket av svenske og norske avisoppslag. Snakket med to andre som hadde vært der også. Skremmende, sa de. Hun fortalte så mye,som hun ikke kan vite om...

Anonymkode: dd4c6...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, når du ringer spåtlf, da blir fu lurt. Hvem dom helst får jobb. Det dreier seg om å dra inn kr til de høyere opp. Du betaler vel ca 30 jr min.....

Anonymkode: dd4c6...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men, når du ringer spåtlf, da blir fu lurt. Hvem dom helst får jobb. Det dreier seg om å dra inn kr til de høyere opp. Du betaler vel ca 30 jr min.....

Anonymkode: dd4c6...579

Enig, har selv kastet bort penger der.  De som har hjulpet meg har heller aldri ønsket betaling. 

Anonymkode: 92b83...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange er redde for det de ikke forstår. Folk ble brent på bålet i tidligere tider, nå skal de latterliggjøres. Alt for at man ikke skal tillate det man ikke forstår. 

Samtidig føler jeg at de som latterliggjør ikke fortjener å forstå. De fortjener ikke å dra nytte av de med spesielle evner. 

Anonymkode: 3941e...554

Jeg er helt enig med deg. Det er mye der ute man ikke ser, men som allikevel er der. 

Anonymkode: eac08...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa om meg private ting,nesten så jeg følte meg invadert.  Ting jeg aldri har fortalt noen,ikke til familien heller. Hun var av utenlandsk opprinnelse (sydlig) snakket gebrokkent svensk. Hun var vist viden kjent. Vognen var dekket av svenske og norske avisoppslag. Snakket med to andre som hadde vært der også. Skremmende, sa de. Hun fortalte så mye,som hun ikke kan vite om...

Anonymkode: dd4c6...579

Å, skulle gjerne dratt til henne. Synes det er spennende. Jeg tror det er mye mellom himmel og jord, Har du navnet hennes? Er det lenge siden?

Anonymkode: eac08...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, penny_ skrev:

Tror du virkelig at noen er klarsynt? 

Tror du virkelig ikke at noen er klarsynt?

Anonymkode: eac08...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, jabx skrev:

Alle klarsynte lurer folk fordi det ikke finnes noen med slike evner i utgangspunktet.

Hvordan i all verden kan du påstå det? Det finnes definitivt klarsynte. Jeg har selv snakket med ei, hun visste ting som ingen andre vet om meg. Du har bare ikke evnen til å begripe at det er mye her vi ikke forstår eller kan se. 

Anonymkode: eac08...a51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...