Gå til innhold

Blitt lurt av klarsynt:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff henne for over et år siden, jeg skulle innen et år møte min store kjærlighet-mannen med stor M! Jeg ville med en gang forstå st det var han, han skulle være godt stilt, veldig kjekk og seriøs mann. Skulle møte han på en slags tilstelning eller selskap av noe slag. 1 år er gått og jeg har ikke sett noe til denne mannen, jeg hsr faktisk levd i håp og tro og er nå blitt skikkelig nedfor og trist da dette ikke har skjedd😥

Anonymkode: 1e297...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøst deg med det at mange som blir lurt av klarsynte. Tar seg godt betalt gjør de også...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS du må tulle. Det går ikke an å tro på de såkalte klarsynte.
Nrk hadde et program om det hvor de klarsynte strøyk med glans. Norsk program.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig overrasket over de som tror på klarsynte. De vet ikke hva som ligger i din fremtid, de gjetter. Jeg har lest noen innlegg på forskjellige forum om noen som påstår at klarsynte har hatt rett på dem, men jeg kjenner ingen som noensinne har fått rett når det gjelder store ting som f.eks drømmemannen eller drømmedama. 

Syns det er litt trist at folk bruker tusenvis av kroner på å ringe klarsynte. 

Anonymkode: 82982...8e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får saksøke den klarsyte for å ha lurt deg, da. 

Anonymkode: 588f5...8d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, penny_ skrev:

Tror du virkelig at noen er klarsynt? 

Mange som tror og som etter en prat (eller mange) med en såkalt klarsynt lever i håpet i år etter år. Har selv en venninne som tror på dette. Det eneste som har skjedd er at hun har blitt noen tusen kroner fattigere og en tanke frustrert...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt komisk men faren min var på tivoli for over 40 år siden, han ble spådd av en klarsynt. Han tror ikke på sånt i det hele tatt men var for morro skyld med kamerater. Han fikk beskjed om at han kom til å møte henne han kom til å gifte seg med samme kveld. Den kvelden på tur hjem fra fest møtte han min mor, de har vært gift i 40 år. He he bare en morsom historie, tror ikke han tror noe mer på klarsynte fordi altså. 

Anonymkode: 2135f...5f5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS, synes selv det er spesielt hvordan KG tillater tarot-trådene når ingen kan vite om det er en ekte spåkone som spår eller om det bare er noen som har det gøy.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt komisk men faren min var på tivoli for over 40 år siden, han ble spådd av en klarsynt. Han tror ikke på sånt i det hele tatt men var for morro skyld med kamerater. Han fikk beskjed om at han kom til å møte henne han kom til å gifte seg med samme kveld. Den kvelden på tur hjem fra fest møtte han min mor, de har vært gift i 40 år. He he bare en morsom historie, tror ikke han tror noe mer på klarsynte fordi altså. 

Anonymkode: 2135f...5f5

Der ser man, det finnes ekte klarsynte.

Anonymkode: 92b83...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Der ser man, det finnes ekte klarsynte.

Anonymkode: 92b83...980

Eller så var det flaks.

Jeg har ei venninne som var på tivoli da hun var tenåring og skulle bli spådd av ei sånn campingvognspådame. Hun kom inn i vogna og spådamen ville se i hånden hennes og så sa hun: "du kommer til å møte en vakker, mørkhåret kvinne og dere blir gift og lever lykkelig hele livet" ... Da venninnen min protesterte og sa at hun var jente, så ble spådama irritert og fnyste at "da får du ta på deg skjørt neste gang!"

Anonymkode: 82982...8e9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta det som en erfaring. Rett deg opp i ryggen, og ta den med deg videre.

Du er ikke den eneste som har blitt lurt av en klarsynt. Det gjelder alle andre også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos en kjent en på en messe.

Hun fortalte meg ting som hun umulig kunne vite om meg.

Jeg var nettopp blitt separert. Noen mann var drit siste jeg tenkte på. Jo, han er her, sa hun. Det blir dere to. Forklarte hvordan han så ut. Gikk 14 d så traff jeg han. Vi er gift i dag

Hun fortalte meg også ting, jeg ikke har fortalt noen. 

Anonymkode: dd4c6...579

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med TS, synes selv det er spesielt hvordan KG tillater tarot-trådene når ingen kan vite om det er en ekte spåkone som spår eller om det bare er noen som har det gøy.

Der ser man, det finnes ekte klarsynte.

Anonymkode: 92b83...980

Hvis det der holder som bevis ("Der ser man") for at det finnes klarsynte begynner jeg å forstå hvorfor så mange går fem på.

Anonymkode: 6ffce...f6e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med TS, synes selv det er spesielt hvordan KG tillater tarot-trådene når ingen kan vite om det er en ekte spåkone som spår eller om det bare er noen som har det gøy.

 

Anonymkode: 92b83...980

Det blir vel samme resultat... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så var det flaks.

Jeg har ei venninne som var på tivoli da hun var tenåring og skulle bli spådd av ei sånn campingvognspådame. Hun kom inn i vogna og spådamen ville se i hånden hennes og så sa hun: "du kommer til å møte en vakker, mørkhåret kvinne og dere blir gift og lever lykkelig hele livet" ... Da venninnen min protesterte og sa at hun var jente, så ble spådama irritert og fnyste at "da får du ta på deg skjørt neste gang!"

Anonymkode: 82982...8e9

Det var jo ikke samme spådame så det kan ikke sammenlignes. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det der holder som bevis ("Der ser man") for at det finnes klarsynte begynner jeg å forstå hvorfor så mange går fem på.

Anonymkode: 6ffce...f6e

Selvsagt er det bevis. Det som skiller de ekte spåkonene fra de falske er at de ekte spåkonene også har rett når de kommer med konkrete spådommer. 

 

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt komisk men faren min var på tivoli for over 40 år siden, han ble spådd av en klarsynt. Han tror ikke på sånt i det hele tatt men var for morro skyld med kamerater. Han fikk beskjed om at han kom til å møte henne han kom til å gifte seg med samme kveld. Den kvelden på tur hjem fra fest møtte han min mor, de har vært gift i 40 år. He he bare en morsom historie, tror ikke han tror noe mer på klarsynte fordi altså. 

Anonymkode: 2135f...5f5

En falsk spåkone hadde aldri sagt "samme kveld" for det er alt for spesifikt.  Hva er sjansen for at man klarer å gjette riktig dato og tidspunkt på når man vil møte personen man kommer til å gifte seg med? 

Anonymkode: 92b83...980

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos en kjent en på en messe.

Hun fortalte meg ting som hun umulig kunne vite om meg.

 

Anonymkode: dd4c6...579

Det kan tryllekunstnere også gjøre... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos en kjent en på en messe.

Hun fortalte meg ting som hun umulig kunne vite om meg.

Jeg var nettopp blitt separert. Noen mann var drit siste jeg tenkte på. Jo, han er her, sa hun. Det blir dere to. Forklarte hvordan han så ut. Gikk 14 d så traff jeg han. Vi er gift i dag

Hun fortalte meg også ting, jeg ikke har fortalt noen. 

Anonymkode: dd4c6...579

Enig, nok et eksempel på en ekte spåkone. Noen kan se mer enn andre. Ingen kan forklare hvorfor, det bare er sånn. 

Anonymkode: 92b83...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke samme spådame så det kan ikke sammenlignes. 

Selvsagt er det bevis. Det som skiller de ekte spåkonene fra de falske er at de ekte spåkonene også har rett når de kommer med konkrete spådommer. 

 

En falsk spåkone hadde aldri sagt "samme kveld" for det er alt for spesifikt.  Hva er sjansen for at man klarer å gjette riktig dato og tidspunkt på når man vil møte personen man kommer til å gifte seg med? 

Anonymkode: 92b83...980

Selvfølgelig er ikke en anekdote om en som visstnok spådde noe for 40 år siden, og som vedkommende ikke engang selv mener var noe annet enn en tilfeldighet, i nærheten av bevis for noe som helst. Men jeg er heldigvis rimelig sikker på at du bare fleiper, for at noe slikt er "bevis" tror tross alt ikke engang de aller mest spinnville av alternativfolket.

Anonymkode: 6ffce...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...