Gå til innhold

"Badehotellet" starter igjen på tv2 14 juni kl.21:40


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Dette er sesong fire og jeg gleder meg maksimalt. Liker kjempegodt denne danske serien. :jepp: 
Skulle gjerne ha reist tilbake i tid, funnet en fredet plett som denne og tilbragt hele sommeren der.
Er vi flere som skal følge med og kanskje kan snakke litt om hva vi ser her etter hvert? 
badehotellet_-_season_4_dk-39233360-.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solomon Grundy

Jeg prøvde denne serien

 

Men jeg fant alle de mannlige karakterene vel nesten alle de mannlige karakterene så ufattelig ufyselige og irriterende at jeg ikke orket og se mer på den. 

Endret av Solomon Grundy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha...det er jo en ærlig sak det, men ta det ikke så alvorlig og...det er fint natur der. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 den 12.55, Hoppetaujenta skrev:

Dette er sesong fire og jeg gleder meg maksimalt. Liker kjempegodt denne danske serien. :jepp: 
Skulle gjerne ha reist tilbake i tid, funnet en fredet plett som denne og tilbragt hele sommeren der.
Er vi flere som skal følge med og kanskje kan snakke litt om hva vi ser her etter hvert? 
 

Har fått med meg de tre første sesongene, og håper å få med meg den nye sesongen også. Synes det er en koselig serie med mange artige karakterer. Vil Fie og Morten finne sammen igjen, eller blir det mer forviklinger og intriger?  :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: ...det kan vi nok regne med at de har skrevet inn ja.
      Intriger får serieverdenen til å rulle videre og vi henger på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp: Dører er fellesnevneren altså...pluss litt til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weyse elsker å sitte ved pianoet og synge. Sesong 4 er i gang.  :popcorn:

 

Weyse02.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når går reprisen? 

Lørdag kl. 16:55.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger det ikke litt i kortene at (jeg er dårlig på navn) hun som har overtatt styringen kommer til å bli sammen
med Morten? Det bygger seg opp en liten forventning der. :) 
Og hun som har en unge med pianisten, ønsker seg en til...med ham. Han sier nei, så her må det kvinnelist til. 
Nydelig, sommerlig og lun stemning i bildene og jeg koste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin serie som vi har fulgt fra start.  Jeg har allerede sett den siste sesongen da den gikk på dansk TV i vår, kunne jo ikke vente. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 21.6.2017 den 12.28, Hoppetaujenta skrev:

Og hun som har en unge med pianisten, ønsker seg en til...med ham. Han sier nei, så her må det kvinnelist til. 
Nydelig, sommerlig og lun stemning i bildene og jeg koste meg.

Forstår meg ikke helt på denne dama (fru Aurland). Hun får Weyse til sengs, og trenger bare å forføre sin egen ektemann for å la ham tro at det er han som er faren til det eventuelt nye barnet. Men når Weyse har "varmet opp" kontorsjef Aurland og han er klar for litt het elskov (noe han trolig ikke får særlig mye av), så klarer ikke kona å gjennomføre det. Hallo?

Samtidig er fabrikkeier Frigh håpløst forelsket i den unge skuespilleren Kitty Hansen, og ser ut til å ville dra til USA med henne. 

Og fru Andersen setter hotellet på spill ved å kausjonere....

Her ligger det potensielle forviklinger og kriser på lur, så her kan mye skje. To episoder igjen av denne sesongen. Sesong 5 blir visstnok siste sesong.  :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...