Gå til innhold

Venninner i akershus/Oslo øst


Pusetatten

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kvinne på 33 år, gift og har et barn. Ønsker meg så gjerne noen gode venninner som jeg kan finne på ting, og skravle med. Jeg er ikke noe typisk partyjente, og foretrekker rolige kvelder med skravling og litt vin, eller turer og shopping. Overflatiske vennskap har jeg mer enn nok av, og det orker jeg ikke å bruke tiden min på. Det gir meg så lite. Jeg søker noen man virkelig kan snakke med, der man har god kjemi. 

Som person er jeg veldig åpen og ærlig. Får ofte høre at jeg er reflektert, og er veldig omsorgsfull. Jobber med mennesker i vanskelige situasjoner, og kan strekke meg svært langt for å hjelpe noen som trenger det. Jeg har vært gjennom noen tøffe tider og vokst veldig på det selv. Og har utviklet mer empati i etterkant.

Av interesser kan jeg nevne at jeg er kreativ, liker å skape ting, opptatt av interiør. Jeg er veldig opptatt av mennesker og å lære mer om andre og meg selv. Jeg er mor, og liker å være med barn. Ellers liker jeg å reise, oppsøke nye steder og lære nye ting.

Jeg er lett å snakke med, og veldig imøtekommende. 

Send meg gjerne en pm eller svar i tråden her, hvis du er ute etter noe av det samme 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg vil gjerne bli kjent, kjenner meg i igjen i mye av det du skriver. Jeg er 29 år og bor i Akershus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Litt på etterskudd her, men... Kjenner meg også igjen i det du skriver. Har mange bekjente, noen venner, men savner kanskje noen skikkelig nære venner. Jeg er 36, har et barn og er samboer.

Send meg gjerne en melding hvis du vil høre mer (er ikke fryktelig spennende, men er ærlig snill og "lättroad", som svenskene sier ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...