Gå til innhold

Kvinne voldtatt av eliteseriespiller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.6.2017 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Jeg skal fortelle dere jeg. 

Jeg var 16 år og jomfru og helt edru. Jeg hadde en jeg datet, men ville trekke meg da vi skulle ha sex fordi jeg ikke følte meg klar for det. Da ble jeg voldtatt. Jeg sa "nei, det gjør vondt" og han holdt meg fast og sa "jeg er snart ferdig". 

Jeg fikk PTSD og VGS var et helvete uten like på grunn av det han gjorde.

Anonymkode: 6bab2...15c

Det du beskriver er ikke voldtekt. I din situasjon kreves det vold eller truende atferd for å rammes av voldtekstparagrafen. Et nei er ikke nok. Det er helt normalt at det gjør vondt første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Horten Market skrev:

Det du beskriver er ikke voldtekt. I din situasjon kreves det vold eller truende atferd for å rammes av voldtekstparagrafen. Et nei er ikke nok. Det er helt normalt at det gjør vondt første gangen.

Du må høre hva hun sier. Følelser er ikke det samme som voldtekt, men i dette tilfellet er det definitivt overdrevet og fyren burde vite bedre. Skal du støtte folket, eller skal du være en fjott? Bestem deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Z.Z skrev:

Du må høre hva hun sier. Følelser er ikke det samme som voldtekt, men i dette tilfellet er det definitivt overdrevet og fyren burde vite bedre. Skal du støtte folket, eller skal du være en fjott? Bestem deg.

Jeg støtter et rettferdig samfunn. Om det er å være en fjott i dine øyne, så får det være. Denne kvinnen som hevder hun ble voldtatt, skrev rett ut at menns versjon i voldtektsanklager ikke bør høres. Med andre ord skal menn dømmes på kvinnens forklaring alene, uten mulighet til å forsvare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Horten Market skrev:

Jeg støtter et rettferdig samfunn. Om det er å være en fjott i dine øyne, så får det være. Denne kvinnen som hevder hun ble voldtatt, skrev rett ut at menns versjon i voldtektsanklager ikke bør høres. Med andre ord skal menn dømmes på kvinnens forklaring alene, uten mulighet til å forsvare seg.

Som sagt er følelser ikke det samme som voldtekt. I et rettferdig samfunn vil en straffesak følge, men i de fleste tilfeller skjer ikke dette fordi det er en for stor belastning. Det eneste jeg sier at man som mann bør og må respektere kvinnens ønsker. Så ja, jeg er overraskende nok nå på feministenes side i dette spørsmålet. Hvert liv har sin historie å fortelle. Du må lese hva hun skrev og opplevelsene hun hadde i etterkant. Er du bare en tørr byråkrat? Hva hadde skjedd hvis din datter hadde opplevd det samme?

Edit: Jeg ser din siste forklaring og forstår den helt og holdent. Jeg må lære meg å lese hele tråden før jeg svarer noen.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Horten Market skrev:

Jeg støtter et rettferdig samfunn. Om det er å være en fjott i dine øyne, så får det være. Denne kvinnen som hevder hun ble voldtatt, skrev rett ut at menns versjon i voldtektsanklager ikke bør høres. Med andre ord skal menn dømmes på kvinnens forklaring alene, uten mulighet til å forsvare seg.

Hvis noen sier nei til sex og blir holdt nede er dette voldtekt uansett hvor lite du ønsker det og har ingenting med hverken dine eller mine følelser. Synes det er trist at du synes voldtekt er greit. Sier mye om deg. Håper ingen kvinne er så uheldig at hun kommer borti deg, for du synes det er greit å voldta kvinner. 

Anonymkode: 6bab2...15c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 2.6.2017 den 21.24, AnonymBruker skrev:

En Moldespiller har voldtatt en kvinne. Saken etterforskes.

Finnes tydeligvis også svin i norsk toppidrett....

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/molde-spiller-siktet-for-voldtekt/3423346192.html

Anonymkode: c3539...f87

Så lenge saken er under etterforskning og ingen er hverken tiltalt eller dømt, så kan du ikke komme med den påstanden. Rettsikkerheten er gjeldende for absolutt alle - ikke tull med den. 

seks personer som anmeldte voldtekt i 2013, selv endte opp med å bli siktet.  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen sier nei til sex og blir holdt nede er dette voldtekt uansett hvor lite du ønsker det

Anonymkode: 6bab2...15c

Nei, du må justere din oppfatning av hva voldtekt er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Horten Market skrev:

Det du beskriver er ikke voldtekt. I din situasjon kreves det vold eller truende atferd for å rammes av voldtekstparagrafen. Et nei er ikke nok. Det er helt normalt at det gjør vondt første gangen.

Beklager med det er voldtekt

Et Nei er ett Nei så lenge det ikke er sex hvor en bruker kodeord.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 5.44, AnonymBruker skrev:

Les innlegget her:

Her kan du se grunnen til hvorfor jeg og MANGE andre kvinner ikke anmelder voldtekt, for om vi anmelder finnes det en hel haug med slike KVALME mennesker som tror at hvis vi anmelder voldtekt så har vi "bare fått en finger opp i dåsa" SOM OM AT DET LIKSOM ER GREIT Å GJØRE MOT NOENS VILJE UANSETT!!!! Og alle mulige andre ting som om at vi bare klager fordi vi frivillig har hatt sex og angrer i ettertid. 

Jeg skal fortelle dere jeg. 

Jeg var 16 år og jomfru og helt edru. Jeg hadde en jeg datet, men ville trekke meg da vi skulle ha sex fordi jeg ikke følte meg klar for det. Da ble jeg voldtatt. Jeg sa "nei, det gjør vondt" og han holdt meg fast og sa "jeg er snart ferdig". 

Jeg fikk PTSD og VGS var et helvete uten like på grunn av det han gjorde. Jeg hadde mange angstanfall helt alene. Jeg fortalte det kun til noen venninner. I dag er jeg i 20-åra og er frisk fra PTSD, men jeg har gråten i halsen når jeg skriver dette fordi det er så utrolig vondt at dere menn sitter her og er så stygge mot voldtektsoffer. Jeg får nesten lyst å påføre dere den smerten jeg gikk igjennom fordi jeg tror det er det eneste som skal til for at dere skal få i det minste LITT forståelse for hvordan det var, for det er tydelig at uten å erfare det selv er dere noen kalde jævler uten like. Men jeg unner ikke min verste fiende det jeg har gått igjennom i ungdomsårene. 

DETTE ER DET VIKTIGE, SÅ LES DET NØYE: Det burde ikke være nødvendig å fortelle det som skal være normale menn i Norge hvordan det er å bli voldtatt og hva konsekvensene er for at dere skal forstå at det er alvorlig. Det burde være en selvfølge å forstå at det hverken er greit å "putte en finger i dåsa" på noen mot deres samtykke eller å putte penisen inni mot deres samtykke og at personer som gjør slikt bør bli sendt på nordpolen for å måke snø uten mål og mening i 15 år. Det burde være en selvfølge at dere forstår at når DERE har slike holdninger til voldtekt så er det ikke rart at VI ikke anmelder, fordi vi blir ikke trodd! Og da er det rart dere tror det ikke finnes mørketall, når jeg med klar stemme kan si DET FINNES MØRKETALL fordi JEG er et mørketall og jeg kjenner mange andre kvinner som også er det. 

For å si det sånn blir jeg ikke overrasket om noen av de innleggene i denne tråden kommer fra menn som selv har voldtatt. 

Anonymkode: 6bab2...15c

Beklager å si det, men det fins svært få normale menn i Norge.

De fleste land er bygd opp av maktsyke menn som ønsker en kuet kone som gjør som han vil. Synd, men sant. Dette kommer godt frem her på KG.. 

Anonymkode: 6e629...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horten Market skrev:

Nei, du må justere din oppfatning av hva voldtekt er.

 

Du vet at å holde noen nede med makt, blir sett på som vold i dette tilfellet, ikke sant? Man tvinger seg på et annet menneske og penetrerer uten samtykke. 

Jeg vet du ikke forstår. Du er jo bare et udyr. Men dersom dy holder en person nede med makt, og dette skulle f.eks bli tatt opp på lyd, så blirdu dømt for voldtelt og muligens truende atferd. Jeg vet, for jeg har,sett en bli dømt for det. 

Blir helt matt av udyr som deg. 

Anonymkode: 6e629...e97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det, men det fins svært få normale menn i Norge.

Anonymkode: 6e629...e97

Nuff said om denne kvinnens syn på menn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så du mener altså at jeg tar feil når jeg sier at en form for voldtekt er at en person holder ned den andre mot sin vilje mens den andre sier "nei, stopp, det gjør vondt"? Jeg prøver så godt å gå ned på ditt lavt intellektuelle nivå og prøver så godt jeg kan å forstå hvordan du kan mene at selve definisjonen på voldtekt ikke er voldtekt, og det er dessverre ikke mulig å forstå annet enn at det må være noe alvorlig galt med deg. 

Anonymkode: 6bab2...15c

Sånn for nysgjerrighets skyld, hva tenker du om følgende situasjon:

Et par som lever i forhold legger seg i dobbelsenga. Mannen vil ha sex, og begynner å klå henne på brystene. Hun sier at hun ikke vil, men han fortsetter å mase, hun slår vekk hendene hans og sier nei enda en gang, men han gir seg ikke, og fortsetter å prøve seg. Til slutt gir hun etter og lar han tømme seg i henne, slik at hun kun få lagt seg til å sove. Hun engasjerer seg ikke, bare ligger der og lar han gjøre seg ferdig.

Voldtekt? Eller sympatisex?

Anonymkode: c3539...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn for nysgjerrighets skyld, hva tenker du om følgende situasjon:

Et par som lever i forhold legger seg i dobbelsenga. Mannen vil ha sex, og begynner å klå henne på brystene. Hun sier at hun ikke vil, men han fortsetter å mase, hun slår vekk hendene hans og sier nei enda en gang, men han gir seg ikke, og fortsetter å prøve seg. Til slutt gir hun etter og lar han tømme seg i henne, slik at hun kun få lagt seg til å sove. Hun engasjerer seg ikke, bare ligger der og lar han gjøre seg ferdig.

Voldtekt? Eller sympatisex?

Anonymkode: c3539...f87

La det ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 02/06/2017 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Utgangspunktet skal alltid være at kvinnen offeret tas på alvor, og at hennes historie oppfattes som korrekt. Falske voldtektsanmeldelser forekommer, men de er uhyre sjeldne. Falsk innrømmelse av å ha anmeldt falskt er trolig vanligere, da jentene gjerne presses til å innrømme falsk anmeldelse (evt de synes synd på overgriperen).

Anonymkode: 2f916...26e

Rettet litt. Menn kan også voldtas.

Anonymkode: 59d90...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Horten Market skrev:

Det du beskriver er ikke voldtekt. I din situasjon kreves det vold eller truende atferd for å rammes av voldtekstparagrafen. Et nei er ikke nok. Det er helt normalt at det gjør vondt første gangen.

Det er normalt at det gjør vondt første gangen, ja. Men da har også jenta lov til å trekke seg om hun synes det gjør for vondt (eller av hvilken som helst annen grunn). Samtykke til sex er ikke nødvendigvis samtykke til å fullføre. At han holder henne fast for å kunne fullføre mot hennes vilje er vold. Eller trodde du det bare er slag, spark osv som er vold? At dersom du kan holde fast jenta og tiltvinge deg sex/fullføre samleiet mot hennes vilje uten å påføre henne synlige skader så er det ikke voldtekt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Horten Market skrev:

Det er ingenting i historien som tilsier at kvinnen ble holdt nede mot sin vilje. Det er normalt at man holder fast partneren i et samleie. Du vet det? Som jeg skrev allerede i begynnelsen: Vi har ikke nok informasjon til å avgjøre om dette er en voldtekt. Det kan være det, men ikke ut fra historien slik den er fortalt.

Jeg har for lengst innsett at det ikke er mulig å komme ned på ditt intellektuelle nivå, så dette skriver jeg ikke til deg, men andre lesere. ;)

 

Det er ikke normalt å holde fast partneren og gjøre seg ferdig selv om partneren både med ord og uttrykk ber deg slutte nei. Absolutt ikke. Sier hun nei, stopper du umiddelbart. Hvis dere ikke har et avtalt rollespill. Er hun jomfru eller av andre grunner gir uttrykk for at det er vondt,  er det normalt å spørre om det går bra. Dersom du er så lite interessert i,  eller i stand til å se, om partneren er ok under sex,  burde du rett og slett ikke ha sex. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Horten Market skrev:

Det du beskriver er ikke voldtekt. I din situasjon kreves det vold eller truende atferd for å rammes av voldtekstparagrafen. Et nei er ikke nok. Det er helt normalt at det gjør vondt første gangen.

Og hva er din definisjon på "vold"? 

Anonymkode: a271e...f00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...