Gå til innhold

Bli kjent med min tidligere lege


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere syntes om det, om jeg hadde bedt ut min tidligere fastlege på en kopp kaffe? Jeg var gravid da jeg gikk hos han, så det var mye relatert ifh det, pluss helt vanlige rutinemessige kontroller.( Var aldri mye hos han.) Hadde han i 1 1/2år tilsammen.

 Ser han ofte å øter på han fordi jeg jobber ikke langt unna hans arbeidsplass. Bør det gå lang tid før jeg evt tør å prate med han privat? Eller kan jeg aldri gjøre dette? Har noen gjort nettopp dette? Håper på lite kritikk. 

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du snart gi deg med dette.

Anonymkode: 8ee51...53b

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du snart gi deg med dette.

Anonymkode: 8ee51...53b

Nå har ikke du vært i den situasjonen. Hadde du vært det, ville du kanskje vært litt mer tolerant til dette. Det finnes helt sikkert noen som har vært der. 

- M.a

Anonymkode: d7c54...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede fått bekreftet at denne legen er singel, å han har barn. Det er da lov å prøve å bli kjent med disse legene også:-)

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overhodet ingen store forventninger der. Reiner alikavel med at noen har vært i den situasjonen. Det var litt derfor jeg skreiv dette innlegget, iigjen (!)  

- Så er det ikke fordi han er lege, at det er derfor jeg interessert i han. Han er bare 👌 på alle mulige måter! :nori:

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt merkelig at noen her blir sur/lei fordi dette temaet kommer opp. Har skjønt det er mange som må ha spurt om noe av det samme før:fnise:

Jeg havnet her sånn plutselig for 1mnd suden ca, å ble overrasket over hvor mye "blest " jeg fikk for det. Jeg er ikke en stalker som Må ha han her. Bare så det er sagt :)

Anonymkode: d7c54...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg uansett fått innsikt i regler rundt dette temaet på andre forum-sider. Det står klart og tydelig.  

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har blitt en god gammeldags legeroman.

Anonymkode: 8f574...652

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Belima skrev:

Hvis tittelen hans ikke er viktig, hvorfor skriver du den da?

Fordi den er vesentlig for problemstillingen sikkert 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lege. Vil du bli kjent med meg ts?:fnise::P

Anonymkode: 8eb08...82c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lege. Vil du bli kjent med meg ts?:fnise::P

Anonymkode: 8eb08...82c

:herremann: Nå er jeg ikke gær'n etter Leger generelt, men litt i overkant interessert i min lege. Dessuten tror jeg neppe at de er inne skriver på et tema som dette. 

- Ser her at Lege-temaet har blitt dratt opp noen ganger nå, å jeg beklager for meg for de som har latt seg irritere over det. Uansett så er det jo litt interessant å høre med alle de forskjellige meningene folk har rundt dette ;-) 

Anonymkode: d7c54...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Miss moneypenny skrev:

Fordi den er vesentlig for problemstillingen sikkert 😉

Nettopp.  

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Belima skrev:

Hvis tittelen hans ikke er viktig, hvorfor skriver du den da?

Det er ikke tittelen som er grunn til dette. Reiner med jeg ville vært akkurat der om han hadde hatt et annet yrke. 

Problemet er ikke at jeg er betatt av han, men det er på grunnlag av etiske reglene man skal følge som pasient som blir min problemstilling. Er det ikke litt sånn da, de man ikke kan få - er de man vil ha? 

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare prøve og se hvordan det går :) Eneste måten å finne ut av det på. Det har vært så mye skriving om dette her inne så det er vel på tide at du bare gjør det.

Anonymkode: fa1ac...9b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv, å godta et nei.

Anonymkode: 2b9ec...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er morsom du TS. Du tørr bare ikke også spør du her gang på gang om det samme. Gå å faen prøv deg på han og få svar fra han!! Slutt å plag oss med innlegg etter innlegg! Please oppdater oss også er du snill! :D Jeg vil vite hva det ble til :D 

Anonymkode: 18ea5...e5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er morsom du TS. Du tørr bare ikke også spør du her gang på gang om det samme. Gå å faen prøv deg på han og få svar fra han!! Slutt å plag oss med innlegg etter innlegg! Please oppdater oss også er du snill! :D Jeg vil vite hva det ble til :D 

Anonymkode: 18ea5...e5b

Hvis du plages, så nå du lavære å lese. Grunnen til at det blir så mye, er nettopp pga dette! Mye irritasjon/diskusjon og frekke meninger. Som jeg sa så har jeg fått et svar, så trenger ikke å kverulere mer i det;) 

Ja hvis jeg får datet han ei gang i tiden, så kanskje jeg skal skrive det her. Om ikke det er en solskinnshistorie for deg, er det kanskje det for andre??😄 Gøy hadde vært uansett.  

 

Anonymkode: d7c54...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg uansett fått innsikt i regler rundt dette temaet på andre forum-sider. Det står klart og tydelig.  

Anonymkode: d7c54...da7

Hva står det? Jeg er i samme situasjon 

Anonymkode: 6de94...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...