Gå til innhold

Hvorfor tror Europeere at de automatisk er smartere en folk ifra USA?


Lires

Anbefalte innlegg

USA har My Little Pony, Japan har anime. Hva har vi liksom?

Uansett, Bill Burr har rett om individuell arroganse hos noen folk. Selv om noen vil skryte på at utdanningssystemet er muligens bedre i Europa. Noen har til og med sagt at USA er som en tredje verden nå.

Men slik jeg forstår det. Så var Tysk det folk brukte internasjonalt for å kommunisere før første og andre verdenskrig. Etter det ble engelsk brukt? Eller tar jeg feil.

 

Endret av Lires
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trump ble valgt til president.

Case closed.

Anonymkode: 9ac76...68a

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi USA er et land bestående av innvandrere. Og du vet hva Europeere synes om innvandrere.

Anonymkode: 11c7c...986

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At europeerne er smartere er tullprat. USA er og har vært  stappfull av genier. Se bare på sjakkstjerner som Yassir Seirawan, Wesley So og Fabiano Caruana. Eller  i gamle dager, Nicola Tesla. Eller guvernøren i California, Arnold Swarzenegger, som var så intelligent at han ble kåret til mr. Universe! 

Endret av I Grosny
ett komma
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På samme måte som amerikanere tror at de er smartere enn europeere :laugh:

Anonymkode: 78670...ba7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som amerikanere tror at de er smartere enn europeere :laugh:

Anonymkode: 78670...ba7

Aldri hørt noen påstått det. Det er oftest Europeere som liker å plukke på amerikanerne. Slik jeg forstår driter de i hva andre mener siden USA er verden for dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de har Ku Klux Klan og de har Westboro Baptist Church. Hva har vi? Carl I. Hagen og Siv Jensen? Kommer på ingen måte i nærheten en gang.

 

Anonymkode: 97e11...e00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lires skrev:

Aldri hørt noen påstått det. Det er oftest Europeere som liker å plukke på amerikanerne. Slik jeg forstår driter de i hva andre mener siden USA er verden for dem.

Jeg vet om en god del amerikanere som påstår at europeere er "dumme" i den grad av politikk, livssyn, kosthold, osv. USA er verden for dem, og nettopp derfor gjør alle andre feil :P 

Anonymkode: 78670...ba7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, de har Ku Klux Klan og de har Westboro Baptist Church. 

Anonymkode: 97e11...e00

De har og Aryan Nation, Public Enemy No. 1, European Kindred, 211 Crew, Combat 18, Blood & Honour... 

Amerikanere kan være flinke til å si at europeere ikke vet en døyt om Asia hvis man skulle påpeke at amerikanere ikke vet en døyt om Europa ("Kan man kjøre til Norge med bil?"/"Bor dere i hus?"/"Er det et land?") eller sitt eget land ("Har vi en president? Hva er det?"/"Finnes det stater i USA?!"). Hva man ikke vet kan man jo finne ut av, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. De er er religiøse, som betinger dumhet. 

2. De tror oppriktig at å nekte en 18-åring kondomer vil føre til at h*n ikke har sex. Det betinger også dumhet.

Anonymkode: f2219...332

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om en god del amerikanere som påstår at europeere er "dumme" i den grad av politikk, livssyn, kosthold, osv. USA er verden for dem, og nettopp derfor gjør alle andre feil :P 

Anonymkode: 78670...ba7

Det eneste jeg tenker på når jeg hører amerikanere er digre porsjoner med mat og like digre mennesker. Smarte? I dont think so..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som amerikanere tror at de er smartere enn europeere :laugh:

Anonymkode: 78670...ba7

De har da flere nobelprisvinnere enn de fleste andre, så litt rett har de jo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, makkapakka skrev:

Det eneste jeg tenker på når jeg hører amerikanere er digre porsjoner med mat og like digre mennesker. Smarte? I dont think so..

Føler det blir slemt å si slikt av en eller annen grunn, selv om jeg håper de blir bedre.

Endret av Lires
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trump ble valgt til president.

Case closed.

Anonymkode: 9ac76...68a

Det var vel pga valg lokalet. Teknisk hadde Hillary litt fler tror jeg, men de i toppstillingen eller noe valgte trump over hu. Men en ting jeg likte var denne videoen. Ren komedie gull hver gang

 

Endret av Lires
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, makkapakka skrev:

Det eneste jeg tenker på når jeg hører amerikanere er digre porsjoner med mat og like digre mennesker. Smarte? I dont think so..

Det er veldig normalt i USA å ha ganske sterke meninger om oppdrettsfisk og se på det som "gift" 

Anonymkode: 78670...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lires skrev:

Det var vel pga valg lokalet. Teknisk hadde Hillary litt fler tror jeg, men de i toppstillingen eller noe valgte trump over hu. Men en ting jeg likte var denne videoen. Ren komedie gull hver gang

 

Hva er det som er så morsomt?

TYT advarte jo i lang tid om at Trump kunne vinne. At de likevel er skuffet over at han vant er bare naturlig, da Trump er en komplett idiot og en livsfarlig tyrann-wannabe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...