Gå til innhold

Podcaster


EllaSays

Anbefalte innlegg

10 timer siden, stikkontakt skrev:

Takk for tipset, hørte på den.. Føler meg dum nå ja. :dry:

Det tipper jeg Erna og gjengen føler seg også når de virkelig får høre sannheten fra hans egen munn. Eller, sant og sant, alt blir bare et ufattelig tåpelig surr! Tomsinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører på;

dialogisk

this american life

criminal

abels tårn

salongen

my favorite murder

p3 dokumentar

radiodok (P2)

Stuff mom never told you

Lore

generation why

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Carrosen skrev:

Overrasket over at s-town bare er nevnt en gang! For alle som klarer å følge engelsk, anbefales den på det sterkeste!! En sterk og flott podcast! 

(Hør ferdig første episoden hvis du først begynner å høre - den veldige sørstatsdialekten må man venne seg litt til. Men når man først har det:hjerte::dagens-rose:)

Har hatt denne liggende på vent en stund, men prøvde den i dag etter å ha lest kommentaren din :Nikke: Fascinerende greier! Jeg digger sørstatsdialekten! :P Gleder meg til resten! :jepp:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rumle skrev:

Har hatt denne liggende på vent en stund, men prøvde den i dag etter å ha lest kommentaren din :Nikke: Fascinerende greier! Jeg digger sørstatsdialekten! :P Gleder meg til resten! :jepp:

 

 

Den blir bare bedre og bedre, sterkere og nærere:hjerte: Så gled deg! 

Endret av Carrosen
La til en setning
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carrosen skrev:

Den blir bare bedre og bedre, sterkere og nærere:hjerte:

Gleder meg! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Viking-girl skrev:

Det tipper jeg Erna og gjengen føler seg også når de virkelig får høre sannheten fra hans egen munn. Eller, sant og sant, alt blir bare et ufattelig tåpelig surr! Tomsinger. 

Tipper Erna og mange med henne har ment at de ikke har fortalt sannheten, men det har vært mange sterke krefter inne i bildet som har gjort at man skulle jobbe for å få dem ut. Det er også forskjell på å sitte med en lang fengselsdom og dødsstraff. Er det dødsstraff er man vel nesten forpliktet til å jobbe for å få folkuten, uavhengig av hva de har gjort.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale hele historien. Et knippe journalister tar for seg store hendelser som har preget Norge opp gjennom tidene. Siste episode var om Sleipnerforliset, og jeg gråt masse. Veldig sterkt å høre historiene fortalt av de som var der. De har også tatt for seg Benjamindrapet, Åstaulykken og gisseldramaet i Himalaya. 

 

Ellers hører jeg på Ubåtmysteriet og har hørt på To Hvite Menn. Har endret totalt syn på French og Moland etter å ha hørt historien fra French selv. Guiltyyy.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MajaKaja

Kan anbefale:

  • Heimelaga
  • Aftenpodden
  • Giæver og Joffen (VG)
  • Skartveit (VG)
  • Stortingsrestauranten
  • Dialogisk
  • Sånn er du (NRK)
  • Verdibørsen / Verdipodden (NRK)
  • Hele historien (NRK)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 16.40, Louiah skrev:

Jeg hører på Foreldrerådet, Te, Terningkast tre, Terapi, Pia og psyken, Tusvik&Tønne, Harm og Hegseth, NRK Ekko, Skada og The Kåss Furuseths. Pluss en del andre på mitt eget morsmål da ;) 

Ser jeg har oppdatert listen litt siden sist jeg skrev her. Nå hører jeg også på: 

 Andregenerasjonen, Kris på Kripos, Lørdagsrådet , Siri & de gode hjelperne (Siri jobbet tidligere i Lørdagsrådet, nå er det Live Nelvik som har tatt over) , Hos Peder, Bra damer, Støme&Jerman, Krisemøte, Purk eller skurk, Politisk kvarter, Uløst, Krig og fred, Psykologen og Språkteigen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 21.44, Carrosen skrev:

Den blir bare bedre og bedre, sterkere og nærere:hjerte: Så gled deg! 

Ferdig med den nå, og er veldig enig med deg! :jepp:

Spoiler

Har du prøvd å google navnet hans? Da får du opp bilde av ham + pluss en del andre interessante bilder også :jepp: Han ser helt annnerledes ut enn jeg hadde forestilt meg!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Ferdig med den nå, og er veldig enig med deg! :jepp:

  Vis skjult innhold

Har du prøvd å google navnet hans? Da får du opp bilde av ham + pluss en del andre interessante bilder også :jepp: Han ser helt annnerledes ut enn jeg hadde forestilt meg!

 

Ja! Photos behind S-town er så flotte å se:hjerte: Anbefales å høre podcasten før man googler, ihvertfall hører en del av den ettersom det kan være spoilers der:lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Carrosen skrev:

Ja! Photos behind S-town er så flotte å se:hjerte: Anbefales å høre podcasten før man googler, ihvertfall hører en del av den ettersom det kan være spoilers der:lillesky2:

Ja, det er nok lurt å vente :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia og psyken!

De tar opp utrolig mange interessante tema, alt fra spiseforstyrrelse, seksuelle overgrep mot barn, personlighetsforstyrrelse, dyrs påvirkning på vår psykiske helse til voldtekt og å vokse opp med en forelder som ruser seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde vært fint om de som kom med anbefalinger hadde beskrevet litt om hva de forskjellige podcastene handler om...

Må bare få framsnakke foreldrerådet litt mer! Elsker den, og liker hun programlederen så godt. Der tar hun opp et og et tema som berører foreldre, og får inn en ekspert til å snakke om tema, for eksempel, ADHD, fødsler, Barn og mat, barnehagetilvenning etc. 

Longest shorts time, er litt i samme gata, men da er det, handler om foreldre og barn, men er amerikansk og de er litt sånn this amerikcan life inspirert hvor de forteller historier. 

Elsker egentlig This american life, men GUD som de skal kjøre repriser! Har jo hørt alt før!

Death sex and money, samme som this american life, hvor de forteller små historier, det skal være historier som dreier seg om tabubelagte temaer (som død, sex og penger) 

Adam ruins everything, tar opp et tema, som diskuteres med en ekspert som for eksempel hvordan Award shows egentlig fungerer, hvorfor placeboeffekten fungerer etc... Har lært mye om det amerikanske samfunnet der føler jeg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 20.21, Viking-girl skrev:

To hvite menn. Der kan man høre hva Norge har brukt flerfoldige millioner kroner og justis på. Ja, jeg var også en av dem som syntes fryktelig synd på dem og mente Norge måtte gjøre alt i sin makt for å få begge fri fra Kongo. Når jeg hører Joshua snakke om saken har jeg skiftet mening. Sorry. 

Jeg er tydeligvis en kynisk jævel, for jeg har alltid himlet når folk har ment at de var ofre for justismord. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...