Gå til innhold

Podcaster


EllaSays

Anbefalte innlegg

Flere er allerede nevnt, bortsett fra disse hører jeg også på veckans blacka, med to svenske damer bosatt i Los angeles. Passer nok best for damer i 30-åra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Louiah skrev:

Jeg hører på Foreldrerådet, Te, Terningkast tre, Terapi, Pia og psyken, Tusvik&Tønne, Harm og Hegseth, NRK Ekko, Skada og The Kåss Furuseths. Pluss en del andre på mitt eget morsmål da ;) 

Pia og Psyken er min favoritt! Så morsomt å se noen andre som også hører på :) Fremsnakker gjerne denne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faste podcaster:

Dialogisk

Lørdagsrådet

Kompasset

Krisemøte

Strøm/Wasenius

Plenum

Misjonen

Psykologilunsj

Ingefær

Rekommandert

20 spørsmål 

Apropos

 

Korte podcaster som jeg holder på med akkurat nå:

S-Town

12 uker med Berit Nordstrand og Klaus Sonstad

 

Sjal sjekke ut Bra damer også 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke så mye på podcaster egentlig, men Raae og Osnes må til hver dag :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagsrådet

The Kåss Furuseths (gliser på bussen!)

Tusvik og Tønne

Sosialt sett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hører på Bra damer, blir lydopptakene bedre etterhvert. Prøvde meg på første episode med Camilla Pihl når jeg var ute og kjørte i går, men måtte bare gi opp. Jeg hørte nesten ikke et ord som Camilla sa, men jeg kunne ikke skru lyden høyere opp for da hadde jo trommehinnene mine nesten sprengt (jaja overdrivelse) hver gang Guri prater. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusvik og Tønne, Radioresepsjonen, Plenum, Bra Damer, Jentegarderoben 2.0, Harm og Hegseth, Lørdagsrådet, Kjærlighetspodden, Konspirasjonspodden og Språkteigen er noen av favorittene mine :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dumt spørsmål, men hvor hører man disse podkastene? Laster man ned? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Filippa90 skrev:

Kanskje dumt spørsmål, men hvor hører man disse podkastene? Laster man ned? 

Jeg har iPhone, så jeg hører det på podcastappen som følger med der. Når jeg hadde Samsung en gang i tiden så måtte jeg laste ned en app, men jeg husker ikke hva den het

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt synnøve og vanessa, men herregud så mye reklame den podcasten inneholder. Hvis de fortsetter sånn kommer jeg ikke til å orke å høre på mer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Filippa90 skrev:

Kanskje dumt spørsmål, men hvor hører man disse podkastene? Laster man ned? 

Jeg har Samsung, og jeg har lastet ned en app som heter Podcast addict. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Angeleye skrev:

Jeg har Samsung, og jeg har lastet ned en app som heter Podcast addict. 

Den bruker jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt Cougarpodden til Synnøve & Vannessa enda? Synnøve prater om hvordan hun ligger mens nåler og kniper rumpeballene da babyen hennes ammer hele natta. Holdt på å dø av latter av tanken. Mødrene ammer, barna dier

Hadde babyen min ammet noe/noen hadde jeg også sovet dårlig om natta. For en skrekk 😂

Endret av Miss.Whitefox
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6/4/2017 den 8.45, Wenda skrev:

Dere som hører på Bra damer, blir lydopptakene bedre etterhvert. Prøvde meg på første episode med Camilla Pihl når jeg var ute og kjørte i går, men måtte bare gi opp. Jeg hørte nesten ikke et ord som Camilla sa, men jeg kunne ikke skru lyden høyere opp for da hadde jo trommehinnene mine nesten sprengt (jaja overdrivelse) hver gang Guri prater. 

 

Har ikke giddet å høre Pihl episoden, men har hørt flere andre og har aldri hatt det problemet, så sikkert bare ett problem med den. Hun har gjort noen skikkelig gode intervjuer. Cess episoden fikk meg til å begynne, og den er bare kjempefin. Både jeg og søster'n grein av den. Cess <3 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Har ikke giddet å høre Pihl episoden, men har hørt flere andre og har aldri hatt det problemet, så sikkert bare ett problem med den. Hun har gjort noen skikkelig gode intervjuer. Cess episoden fikk meg til å begynne, og den er bare kjempefin. Både jeg og søster'n grein av den. Cess <3 

Ok, får prøve noen fler. Prøvde Maria Mena episoden også, men da sleit jeg også litt med å høre. Kanskje enkelte episoder egner seg best når jeg har høretelefoner og ikke på stereoen i bilen med støy rundtomkring. Bare så rart for jeg hører ofte på podcaster i bilen og har ikke hatt problemet med noen andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Wenda skrev:

Ok, får prøve noen fler. Prøvde Maria Mena episoden også, men da sleit jeg også litt med å høre. Kanskje enkelte episoder egner seg best når jeg har høretelefoner og ikke på stereoen i bilen med støy rundtomkring. Bare så rart for jeg hører ofte på podcaster i bilen og har ikke hatt problemet med noen andre

De to er vel også veldig... forsiktige... stemmemessig? Kanskje det bare er mitt inntrykk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Scherbatsky skrev:

De to er vel også veldig... forsiktige... stemmemessig? Kanskje det bare er mitt inntrykk.

Ja dem er jo det, men jeg hører jo at Guri selv sitter veldig nære mikrofonen og har en veldig sterk stemme, men de andre sitter lengre unna. Siden dette er produsert av Kamille(?) så trodde jeg de hadde litt bedre produksjon på det. Har jo hørt helt uavhengige podcaster laget i sin egen stue med bedre lyd

Jeg tenker at man burde høre på det de selv lager og forbedre seg litt for hver episode. 

Men, nå skal det sies at jeg hører ekstremt dårlig om det er støy rundt meg da 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wenda skrev:

Ja dem er jo det, men jeg hører jo at Guri selv sitter veldig nære mikrofonen og har en veldig sterk stemme, men de andre sitter lengre unna. Siden dette er produsert av Kamille(?) så trodde jeg de hadde litt bedre produksjon på det. Har jo hørt helt uavhengige podcaster laget i sin egen stue med bedre lyd

Jeg tenker at man burde høre på det de selv lager og forbedre seg litt for hver episode. 

Men, nå skal det sies at jeg hører ekstremt dårlig om det er støy rundt meg da 😄

Jeg merka det samme, men på Siri Seljeseth-episoden! Det hørtes ut som Siri nærmest hviska så jeg skrudde lyden helt opp, og ødela nesten trommehinna mi da Guri begynte å snakke :fnise: Det ble så ille at jeg ikke orka å høre ferdig episoden engang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag til podcaster som handler om spesifikke tema, gjerne litteratur, film, kulturnytt, populærvitenskap? Jeg har nettopp begynt å høre på podcasts, men er ikke så interessert i mennesker som bare snakker sammer om stort og smått, vil ha litt klarere tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Selfie

TED og Ekko er fine podcasts hvis du vil lære litt!

37 minutter siden, Librarian skrev:

Er det noen som har forslag til podcaster som handler om spesifikke tema, gjerne litteratur, film, kulturnytt, populærvitenskap? Jeg har nettopp begynt å høre på podcasts, men er ikke så interessert i mennesker som bare snakker sammer om stort og smått, vil ha litt klarere tema :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...