Gå til innhold

Podcaster


EllaSays

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen er trofaste podcastlyttere?  Hva hører dere på? 

Jeg hører på: 

- Tusvik og Tønne

- Harm & Hegseth 

- Krisemøte 

- Diverse krimpod, både norske og amerikanske 

- Støme & Jerman 

- Bra damer 

- Sånn er du 

Dette er noe, ihvertfall. Hører generelt mye radio også, men så fort jeg har mulighet hører jeg pod. 

Flere som er hektet? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrerådet med Thea Klingenberg

Misjonen med Antonsen og Golden, jeg syns de er morsomme, men utstår ikke radioreklame 

Vil også gjerne ha tips om interessante podcaster, jeg syns mange av de som skal være morsomme er anmasende og travle å høre på, som Tusvik og Tønne, Harm og Hegseth..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Kompasset.

ellers hører jeg de fleste dere nevner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nyhektet! Tusvik & Tønne er OK men noe krampaktig for min del. Synnøve og Vanessa synes jeg er overraskende bra, sprø damer egentlig 😅

Gleder meg til å sjekke ut flere tips herfra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i Synnøve og Vanessa, hadde ikke trodd det var noe for meg!

Jeg liker godt BMI - ukentlig, Samspill, Dustene og selvsagt Radioresepsjonen. Elsker å høre på podkaster, men mye som ikke er helt for meg der ute. Liker egentlig Lørdagsrådet, men programlederen kan være slitsom, så orker liksom ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører på Hannah og Amanda, og Synnøve og Vanessa 😃👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve og Vanessa må jeg få med meg. 

For de som orker svensk er også Wahlgren och Wistam å anbefale. Veldig gøy. 

Misjonen er gull. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, glemte Alex og Sigge! 

(De er og svenske, som Hannah og Amanda. Alex er Amandas mann. Alle podcastene jeg hører på er visst hos Perfekt day media 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenpodden, Du verden og Skartveit er noen av mine favoritter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler "fremmedkrigerne fra Skandinavia" og "det finnes ingen dumme spørsmål".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter

Hører bare på to norske, det er tusvik og tønne og krisemøte. Resten er bare engelsk true crime og horror. Har ikke funnet noen andre norske jeg liker, så følger med her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fremsnakke podcasten "Bra damer"! En veldig ærlig, reflektert, uredd og direkte podcast, som ofte snakker om viktige tema. Guri Solberg er fantastisk flink. Hun er behagelig å lytte til, i tillegg virker hun som en behagelig og fin person å snakke med. Det høres alltid ut som hun har god kjemi med gjestene sine, som er viktig for at sluttresultatet skal være troverdig! Jeg elsker denne podcasten, og oppfordrer alle til å høre på den! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, calium skrev:

Jeg må bare fremsnakke podcasten "Bra damer"! En veldig ærlig, reflektert, uredd og direkte podcast, som ofte snakker om viktige tema. Guri Solberg er fantastisk flink. Hun er behagelig å lytte til, i tillegg virker hun som en behagelig og fin person å snakke med. Det høres alltid ut som hun har god kjemi med gjestene sine, som er viktig for at sluttresultatet skal være troverdig! Jeg elsker denne podcasten, og oppfordrer alle til å høre på den! 

Helt enig! 

Likte også godt at hun snakket med Sigrid BT om Lisa-episoden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig i at Guri Solberg og bra damer har overrasket positivt ! Hører også på Tusvik & Tønne, Lørdagsrådet og Synnøve & Vanessa. Lastet ned noen flere etter tips over her, så gleder meg :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere MÅ høre på "Skäringer & Mannheimer" min absolutt favoritt for tiden! (Mia Skäringer fra "Solsidan")

Jeg er Phungfolk, men må innrømme at jeg liker "Skäringer & Mannheimer" bedre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på Foreldrerådet, Te, Terningkast tre, Terapi, Pia og psyken, Tusvik&Tønne, Harm og Hegseth, NRK Ekko, Skada og The Kåss Furuseths. Pluss en del andre på mitt eget morsmål da ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...