Gå til innhold

one night stand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Denne helgen våknet jeg hos en fremmed mann hvor vi hadde hatt samleie på natten. Jeg angrer veldig, og dette har gått veldig inn på meg psykisk. Det jeg egentlig husker er at han har beilet etter meg hele kvelden, hvor jeg har avvist han gang på gang og gitt beskjed om at jeg ikke skulle bli med han hjem. Etter veldig mye drikke, og en "venninne" som ikke spilte på mitt lag, turte jeg ikke si nei lenger og ble derfor med. Husker egentlig ikke mye fra selve natten, vet bare at jeg ikke turte si nei til sex, fordi jeg følte meg presset av maset. Viktig å legge til at dette er et problem jeg har. Er veldig blyg av meg og tørr liksom ikke si skikkelig fra om det er noe som jeg ikke føler meg komfortabel med. 

Måtte bare lufte dette, for å lette på følelsene. Føler meg virkelig ikke bra.

Anonymkode: ccd96...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undulater

"Jeg turte ikke si nei lenger og ble derfor med"...Hvorfor turte du ikke si nei? Du kunne ha ignorert han, bedt han stikke, fått noen til å be han stikke, du kunne ha stukket selv...alternativene er uendelige. Så sant fyren ikke truet deg, synes jeg ikke synd på deg i det hele tatt. Denne grøten hoppet du selv oppi. Uansett, et kjipt ons har de fleste av oss hatt, ingenting å henge seg opp i. Se heller fremover du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt, skjønner at du ikke har noe god følelse, men vi alle kan angre på ting vi følte oss presset til og har gitt etter presset på enten det er sex eller å røyke sigaretter fordi vennindene gjør det. Det aller viktigste man MÅ lære seg her i livet er å ikke være redd for å stå på sitt og si NEI uansett hvor mye andre prøver å overtale. Slutter de ikke å overtale bør man legge til seg den vanen å fjerne seg fra de, enten ved å dra hjem eller be vakten på utestedet kaste de ut.

Anonymkode: cd575...12f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje best å ikke dra ut på byen hvis du har lett for å ha halvveis ufrivillig sex med folk.

Anonymkode: 200ac...0e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt at du har opplevd TS, men dette må du lære av. Neste gang fjerner du deg fra situasjonen. Gå hjem eller ring etter noen som kan hente deg. Det er dessverre slik at det er mange der ute som utnytter seg av slik. Du sier nei, men så blir du med alikevel. Neste gang må du komme deg unna, og ikke skylde på venninner eller at du sliter med å si nei. Hvis det virkelig er så ille så synes jeg du må holde deg unna å drikke deg så full at du ikke klarer å stå opp for deg selv hvis ikke vil du oppleve å bli utnyttet flere ganger.
Håper du bestiller deg en time hos psykolog for det høres ikke ut som du har det greit i det hele tatt. Mannen som ikke tok et nei for ett nei er en pillråtten drittsekk, men samtidig fikk han jo det resultatet han ville med å ikke ta ett nei for ett nei. For en umoralsk jævel er jo det et bevis på at slik taktikk fungerer.

Skaff deg hjelp TS eller begynn å fjerne deg fra situasjoner du ikke klarer å stå opp for deg selv.

Anonymkode: 9190e...deb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter han over meg. Tror du trenger noen å prate med om dette. Ta ansvar. Ring en psykolog. Det er ikke flaut eller pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må i hvertfall ikke drikke på byen igjen før du kan ta ansvar for deg selv.

Anonymkode: d9ec6...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok en som har hatt et ons hun angrer på, og unnskylder seg dagen derpå med at hun ikke turte å si nei osv.
Hvis det er sånn at du ikke tør å si nei til ting fremover, så er jeg redd du går en dyster fremtid i møte.

Anonymkode: 72390...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg må si jeg er positivt overrasket over at det ikke har kommet noen og skreket voldtekt enda, for dem pleier å være kjapp på avtrekkeren. Men de kommer vel før eller senere uansett.

De aller fleste har hatt en og annen kjip ONS opplevelse, så du må nok bare legge dette bak deg TS :)

Anonymkode: 966b6...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jøss, jeg må si jeg er positivt overrasket over at det ikke har kommet noen og skreket voldtekt enda, for dem pleier å være kjapp på avtrekkeren. Men de kommer vel før eller senere uansett.

De aller fleste har hatt en og annen kjip ONS opplevelse, så du må nok bare legge dette bak deg TS :)

Anonymkode: 966b6...9b4

Tror du ikke brukerne flest har skjønt at denne tråden er laget nettopp for et slikt formål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer de over her - du må ta tak i din manglende evne til å si nei, og inntil du har gjort det er du nødt til å holde deg unna alkohol (som fjerner grensene ytterligere), i hvert fall i større mengder.

Anonymkode: cd611...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Greit at noen ikke tør si nei når de først er i leiligheten til fyren, men du tør ikke si nei allerede når dere er på byen på et utested med masse fikk rundt dere? Og føler deg tvunget til å forlate utestedet og tryggere omgivelser? Jaja.

Anonymkode: 63535...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...