Gå til innhold

Ser du ned på kvinner som har sex med mange forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør vel egentlig det, og jeg bare er slik. Jeg er en kvinne på 25 og er jomfru. Men jeg vet jo om mange på min alder, som mistet jomfrudommen når de var 12-15 år. Og de har hatt mer enn 5 forskjellige..

Begynte på høyskole med ei, og allerede første helga ute så ble hun med en mann hjem som hun møtte på byen og hadde ons. Dem om det egentlig.. men jeg lurer på, er ikke folk redd for å bli smitta?! De fleste jeg kjenner bruker p pille, det har aldri vært snakk om kondom! Er ikke menn redd for å bli smitta?? Og det må være jævlig kjipt å virkelig bli glad i noen en gang, men så er du blitt smitta av noen som ikke betydde en dritt.

må ærlig si at jeg er redd for min fremtidige mann.. angsten for å bli smitta kommer til å være der:(

Anonymkode: 31ce0...609

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja helt klart.

Anonymkode: d1fc1...d1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann på 32 år og hadde neppe funnet kjærligheten sammen med en dame som hadde ligget rundt (mer enn 1 før). Det blir sånn "hore" følelse av det om de sitter å snakker om alle x'ene sine osv. Tenker at jeg liker en dame som har litt respekt for sin egen kropp og ikke deler den med alt og alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner de godt. Er vel bare TS som er sjalu fordi hun ikke får seg noe 

Anonymkode: a60de...481

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bare kvinner? Er menn som puler rundt unntatt fra disse fordommene? Hvorfor?


Jeg har helt ulikt syn på sex enn de og det lever jeg helt fint med. Vil kun ha sex med noen jeg er forelsket i, men hva andre gjøre får være opp til de. Jeg klarer ikke å bli med en ukjent mann hjem.

Anonymkode: fc660...393

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undulater
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør vel egentlig det, og jeg bare er slik. Jeg er en kvinne på 25 og er jomfru. Men jeg vet jo om mange på min alder, som mistet jomfrudommen når de var 12-15 år. Og de har hatt mer enn 5 forskjellige..

Begynte på høyskole med ei, og allerede første helga ute så ble hun med en mann hjem som hun møtte på byen og hadde ons. Dem om det egentlig.. men jeg lurer på, er ikke folk redd for å bli smitta?! De fleste jeg kjenner bruker p pille, det har aldri vært snakk om kondom! Er ikke menn redd for å bli smitta?? Og det må være jævlig kjipt å virkelig bli glad i noen en gang, men så er du blitt smitta av noen som ikke betydde en dritt.

må ærlig si at jeg er redd for min fremtidige mann.. angsten for å bli smitta kommer til å være der:(

Anonymkode: 31ce0...609

Ser ikke ned på noen som har hatt sex med mange, innenfor en gitt grense så klart. Jeg ser derimot ned på de som skryter av det, eller som gjør en sport ut av det osv.

Endret av Halldir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jensemannen skrev:

Jeg er mann på 32 år og hadde neppe funnet kjærligheten sammen med en dame som hadde ligget rundt (mer enn 1 før). Det blir sånn "hore" følelse av det om de sitter å snakker om alle x'ene sine osv. Tenker at jeg liker en dame som har litt respekt for sin egen kropp og ikke deler den med alt og alle.

Hvis du er SÅ selektiv så mister du jammen mange muligheter. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jensemannen skrev:

Jeg er mann på 32 år og hadde neppe funnet kjærligheten sammen med en dame som hadde ligget rundt (mer enn 1 før). Det blir sånn "hore" følelse av det om de sitter å snakker om alle x'ene sine osv. Tenker at jeg liker en dame som har litt respekt for sin egen kropp og ikke deler den med alt og alle.

Så ei dame som har hatt to langvarige forhold er ei hore i følge deg? :hoho:

Anonymkode: fc660...393

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er dårligst i Europa på bruke kondom her til lands. En ting er kjønnssykdommene i omløp, en annen ting er i hvilken grad miksturen av sædrester fra forskjellige tidligere partnere kan ha innvirkning på genetikken til avkommet når man bestemmer seg for å bli foreldre :phaedra:

Anonymkode: 5906d...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Nei, og selv om du ikke spør; jeg ser ikke ned på menn som ligger rundt heller. Man lever bare en gang - have fun!:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør vel egentlig det, og jeg bare er slik. Jeg er en kvinne på 25 og er jomfru. Men jeg vet jo om mange på min alder, som mistet jomfrudommen når de var 12-15 år. Og de har hatt mer enn 5 forskjellige..

Begynte på høyskole med ei, og allerede første helga ute så ble hun med en mann hjem som hun møtte på byen og hadde ons. Dem om det egentlig.. men jeg lurer på, er ikke folk redd for å bli smitta?! De fleste jeg kjenner bruker p pille, det har aldri vært snakk om kondom! Er ikke menn redd for å bli smitta?? Og det må være jævlig kjipt å virkelig bli glad i noen en gang, men så er du blitt smitta av noen som ikke betydde en dritt.

må ærlig si at jeg er redd for min fremtidige mann.. angsten for å bli smitta kommer til å være der:(

Anonymkode: 31ce0...609

Du, dersom man blir smitta av noe, så blir man som regel kvitt det innen ganske kort tid dersom man søker legehjelp. Og bruker du kondom så trenger du ikke tenke på smitte heller. 

Og du, om du treffer noen en dag så er det ingen garanti for at det kommer til å være den personen du skal dele hele livet med. 

Endret av BeautyBox
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bare kvinner? Er menn som puler rundt unntatt fra disse fordommene? Hvorfor?


Jeg har helt ulikt syn på sex enn de og det lever jeg helt fint med. Vil kun ha sex med noen jeg er forelsket i, men hva andre gjøre får være opp til de. Jeg klarer ikke å bli med en ukjent mann hjem.

Anonymkode: fc660...393

Fordi jeg er kvinne selv, og kan liksom ikke sammenligne meg med menn. Og fordi samfunnet har et annet syn på kvinner enn på menn. Menn som jukker rundt har draget, kvinner som ligger rundt er horer. 

Anonymkode: 31ce0...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, skjønner de godt. Er vel bare TS som er sjalu fordi hun ikke får seg noe 

Anonymkode: a60de...481

Kunne fått mange ganger, men ingen var vel gode nok da :P 

og enda mer turnoff blir det når han du faktisk kunne tenke deg å date legger seg med det løseste. Hadde ikke turt å la fyren stikke kuken inni meg. Ikke det at den fremtidige partneren min garantert er uten smitte, men jeg kommer til å bruke kondom ;)

Anonymkode: 31ce0...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ei dame som har hatt to langvarige forhold er ei hore i følge deg? :hoho:

Anonymkode: fc660...393

Det beviser at hun liker å prøve seg i terrenget. Jeg synes ei spesiell dame skal vente på en spesiell mann jeg da. At man er uheldig 1 gang i livet, det kan jeg forstå. Men å gå ut og inn av forhold, vitner jo om at man rett og slett ikke har lært noe og har mangel på visdom i livet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jensemannen skrev:

Det beviser at hun liker å prøve seg i terrenget. Jeg synes ei spesiell dame skal vente på en spesiell mann jeg da. At man er uheldig 1 gang i livet, det kan jeg forstå. Men å gå ut og inn av forhold, vitner jo om at man rett og slett ikke har lært noe og har mangel på visdom i livet sitt.

Men nå er det vel snakk om sexpartnere, ikke nødvendigvis forhold.

Endret av BeautyBox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir kvalm av både menn og kvinner som ligger rundt. Det vitner om lav sosial intelligens og at de driter i sykdommer osv. Ikke noe jeg ville hatt sex med iallefall. 

Anonymkode: d1fc1...d1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BeautyBox skrev:

Men nå er det vel snakk om sexpartnere, ikke nødvendigvis forhold.

Useriøs sex er ikke noe for voksne menn som meg. Jeg holder meg unna alt som bare fokuserer på sex. Smitte og følelsesløst, nei uff :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...