Gå til innhold

Hvordan være sexy og forførende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg og en god kompis driver å "hooker" litt hvis jeg skal si det på den måten. Vi har sex. Vi har det bra sammen, men han tenner ikke av å se meg naken. Jeg er flatbrystet, i tillegg til at jeg har en veldig slank overkropp. Bruker str XS i klær. Men jeg trener styrke og har en rumpe han elsker. Han tenner på å se meg med klær på fordi da vises formene mine mer, puppene ser ikke fullt så flate ut, slank midje synes mer og rumpe strutter ut.

 

I tillegg har jeg en veldig søt personlighet. Det oser ikke sex ut av meg. Jeg er veldig søt, ikke flink til å være sensuell. Hvordan skal jeg være sexy? Og hvordan skal jeg kle meg? Hva liker menn? Virker ikke som om han er den kinky typen, han er veldig kåt og elsker forskjellige stillinger og liker å ha sex forskjellige steder. Men virker ikke som om han er into kinky stuff...

 

Han er min første partner... Jeg trenger hjelp. Jeg ønsker å forføre han ved å være sexy. Og kle meg som han ønsker. Han er en veldig kjekk mann, opptatt av trening og utseende. Høy og mørk.

Anonymkode: e2dec...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stramme topper, tights som viser rumpa di, stå med struttende rumpe når du ordner noe lager mat eller lignende foran han, strekk deg etter ting med kurve i korsryggen, smile masse, stryke han i nakken lett en gang (ikke kose med den), stelle deg foran han med rumpa foran vasken når han pusser tenner eller ordner håret foran speiler , dusje sammen og ta på hverandre i dusjen 

Anonymkode: 62197...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du beskriver ham, betyr ikke det at man kan vite hva akkurat han tenner på og liker. Den eneste du kan spørre, er han selv. 

Noen menn liker kjoler og korte skjørt, andre liker stramme jeans eller tights. Noen menn liker string, andre liker hipster. Noen menn liker store pupper, andre liker små. Det finnes ikke noe fasitsvar.

Synes det er litt trist at du tror han ikke tenner på kroppen din naken. Han hadde jo ikke hatt sex med deg, hvis han ikke tente på deg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Synes du høres flott ut, jeg! Bare vær deg selv og den du er, akkurat sånn du beskriver. Og kanskje sett på en trang topp uten BH under :rodmer:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han tenner ikke på meg naken"? Har han sagt det, eller er det en følelse du har? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær flonk til å rydde, vaske og lage mat til han. Samt vise at du er flink til å ta deg av barn og stelle godt med han. Det er sexy det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Være sjarmerende, fysisk god form, ha høy selvtillit, gå rak i ryggen og lignende. Ikke vær redd for å skryte av deg selv, ditt utseende og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...