Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min samboer kjøper seg ofte nye klær. Han elsker å shoppe til seg selv og kjøper kanskje noe til barna annet hvert år. Han kjøpte en ny bukse til seg selv til 700 kr forrige uke, som jeg uheldigvis klarte å søle en bitteliten flekk med klorin på. Jeg beklaget meg og sa at jeg selvfølgelig skal kjøpe ny bukse til han i morgen. 

Han klikket! Sa at jeg ikke forstår noen ting og er helt dum og tar ting for gitt..og fortsatte og fortsatte. Jeg beklaget meg igjen og sa at det ikke var med vilje. 

Hadde du klikket dersom kjæresten din hadde ødelagt noe ved et uhell? Og dersom hun sa hun skulle kjøpe ny?

Anonymkode: 98401...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke blitt sint. Høres ut som mannen din er litt vell opptatt av klær 😅 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn type kjæreste hadde jeg aldri hatt. 

Anonymkode: 023a8...18f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke i dårlig humør fra før, og det var dråpen som fikk det til å renne over da?

Hvis ikke er det en merkelig reaksjon, med mindre han er en som blir bråsint på generelt grunnlag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig reaksjon, spesielt når du har sagt at du skal gjøre opp for det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt buksen i badekaret og fylt det med klorin, jeg. Sagt at han nå hadde fått ny bukse, om enn i en annen farge. Sånt bullshit han kom med, ville jeg aldri tolerert. Han er en voksen mann. Antar jeg.

Anonymkode: 8d637...b81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dust.

Farg den ødelagte hvis mulig istedet for å kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn type kjæreste hadde jeg aldri hatt. 

Anonymkode: 023a8...18f

Neivel. Det var jo hjelpsomt og informativt for HI.

Anonymkode: 07ef2...05b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kanskje blitt irritert med en gang, men det hadde gått fort over i og med at jeg visste jeg ville få en ny.

Jeg klikket på en kjæreste en gang, men det var fordi han konsekvent kastet alle ullplagg i vaskemaskinen på 60 grader og aldri erstattet noe som helst. Noe helt annen enn din situasjon, mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har blitt ganske sur noen ganger når han har ødelagt ting som tv, dør, mobilen min etc...
Kan være litt stygg i munnen da, men heldigvis vet han at det bare er ting jeg sier der og da :)

Anonymkode: 25792...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad i kjæresten min at jeg hadde bare ledd av det. Hadde aldri klikket på henne for en så liten ting, skal nok no veldig alvorlig til for at jeg skal klikke. Det er jo bare en bukse :S 

At han forsatta og forsatta burde ringe en alarm....

Anonymkode: c3fec...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker samboeren min sølte rødbeter utover en ny hvit jakke en gang... Han ble så lei seg at jeg ble mer trist på hans vegne enn over at jakka ble permanent ødelagt... Shit happens! Slik som du beskriver dette skal en ikke måtte finne seg i. Regner med dette ikke er et engangstilfelle heller... Med mindre denne fyren har noen andre kvaliteter som er usannsynlig gode, ville jeg virkelig revurdert forholdet... For dette viser ikke bare til egoisme og frekkhet, men gjenspeiler fullstendig mangel av respekt og det skal du ikke finne deg i 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo litt kjipt når man akuratt har kjøpt seg noe nytt og fint man er fornøyd med. Jeg hadde muligens vært såpass ukontrollert at jeg hadde klikket (om det hadde vært noe annet enn klær, for klær bryr jeg meg ikke så mye om, men kanskje en PC eller noe hundeutstyr) , men ville beklaget med og skammet meg etterpå for reaksjonen. Det er jo trossalt bare å kjøpe ny, og ingen søler på noe med vilje.

Anonymkode: 89a51...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ærlig om prisen på klærne han kjøper ja? Høres ut som at det var en bukse verdt mye mer enn 700, for å si det sånn..

Anonymkode: a3c39...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Springfjær

Uhell skjer. Å klikke over sånne ting syns jeg kanskje er å være litt vel overdramatisk. Hadde bedt om en klekkelig unskyldning for hvordan han snakket til meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man virkelig bli irritert over uhell? Hadde skjønt hans reaksjon hvis du gjorde det med vilje. Noe du ikke gjorde så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må jo ha hatt en skikkelig dårlig dag?

Jeg har overreagert og oppført meg like barnslig. Ikke akkurat når det gjelder klær eller uhell. Men skjer veldig sjeldent og jeg sier unnskyld etterpå. Så lenge det ikke er en vanlig reaksjon og han sier unnskyld ser jeg ikke problemet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som det ligger noe mer bak. Om han sier du ikke setter pris på han og han kjøper masse klær for å føle seg bedre. Virker som om det ikke var det at buksen ble ødelagt som gjorde han sint.

Anonymkode: 091b5...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...