Gå til innhold

Hvor gammel ER du vs hvor gammel SER du ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

....?

Jeg er 28, men ser ut som 20... Blessing and a curse vil jeg si..

Anonymkode: ffed2...ef6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 men folk tror jeg er i midten av 20 årene. 

Måtte vise legg til etter 31 ved kjøp av alkohol og sigaretter.

Anonymkode: d5092...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 og ser ut som 14, definitivt curse 

Anonymkode: 0d4e5...c50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21. Hvor gammel folk tror jeg er kommer jo veldig ann på settinga. Det kan avhenge av hvor de møter meg, hva jeg har på meg, hvordan jeg oppfører meg, hva det blir snakket om. Men jeg tror i hvertfall at i de fleste tilfeller vil folk anta at jeg er tidlig i 20-årene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 år og ser ganske gammel ut i følge datteren min

Mamma du er kjempe gammel, nesten like gammel som oldemor.

Så jeg ser vel ut som en 80-åring...

Anonymkode: 8e1ec...d07

Hahahaha

Anonymkode: cb493...75d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

36 men folk tror jeg er i midten av 20 årene. 

Måtte vise legg til etter 31 ved kjøp av alkohol og sigaretter.

Anonymkode: d5092...005

Fordi med mindre du faktisk har fortfalt, så ser en 25- åring og en 35 åring helt lik ut. Man er ferdig utviklet og har et voksent utseende da. Det er mer det at 25 åringer ser ut som at de er godt voksne enn at 35 åringer ser så unge ut når de blir tatt for å være i midten av 20 årene.

 

Er 29, ser 25-35 ut.

Anonymkode: b3533...f4e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år og ser ut som en drittunge

Anonymkode: 4076a...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 46 og tror jeg stort sett ser ut som den alderen jeg har. På en god dag kan jeg kanskje se ut som jeg er i slutten av 30-årene, mens på en dårlig bikker jeg sikkert over 50.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newroz

Jeg er 31, men folk tror jeg er 26/27. Tror egentlig det er ganske normalt. Det er ikke snakk om mange år, og det er vanskelig å bedømme alderen til folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27, og må spesifisere at jeg skal ha voksenbillett på bussen, hvis ikke ender jeg opp med barnebillett. Ble også legget på polet her om dagen da jeg skulle kjøpe vin. Jeg syns egentlig det bare er hyggelig, med mindre jeg har planlagt å betale kontant og derfor har lagt kortet hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21. Hva jeg ser ut som varierer veldig av hvem som ser. I fjor trodde ei dame i luka på en slags fornøyelsespark at jeg skulle ha barnebillett, altså at jeg var under 15. Det synes jeg egentlig var litt vondt å høre, spesielt siden min samboer var med. Haha, dama i luken trodde sikkert han var storebror eller noe sånt! Samtidig andre ganger går jeg inn på utesteder for 20+ og kjøper sprit uten å vise legitimasjon. Så jeg vet ikke jeg. 

Anonymkode: 1b3db...27b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Jeg er 27. I følge folk ser jeg ut som en 22 åring, 23 åring, 25 åring og en baby. Det siste var jo koselig å høre:fnise:. Eldste jeg ser ut er altså 25. Mest hørt jeg ser ut som jeg er rundt 23. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27, og ser vel ut som det, eventuelt litt eldre. Har en hud som er preget av å vært igjennom både akne og solskader.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34 og ser ut som det. Stoler ikke på hva folk sier. Mange overdriver og tror at å gå så lavt som mulig er det man ønsker å høre. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 28, blir spurt om leg når jeg handler snus og vin. Regner med de tror jeg er 16-17 da.? Skjønner de godt de dagene jeg går uten maskara. 

Anonymkode: c7265...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ser vel ut som så gammel jeg er. Men jeg ser i tråden at her er det lite å hente for plastikk-kirurgene, siden nesten alle ser så voldsomt unge ut :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...