Gå til innhold

blir dere jentene kåte i bilverksted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men det er fordi fyren i bilverkstedet var min Kjære.. så det teller kanskje ikke? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke kåt av en random mekaniker på et random verksted, men en date eller kjæreste, et passende panser og et verksted etter stengetid - yes, please! Jeg liker menn, jeg liker biler, jeg liker sex. 

Anonymkode: 6372d...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kalevala skrev:

Heh, har du vært på sånne små verksteder noen gang? Der du må gå forbi alle bilene og gravene og mekanikerne for å komme til kundemottaket, som er et bittelite kontor innerst i lokalet? 

Ikke siste 20 år! Gravene? WTF! Ikke hørt om løftebukk? Det ble jo populært på verkstedene rundt 1980 tallet og er i dag forbudt. Ble faktisk forbudt i 1988

Anonymkode: 0adfa...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS; men er bilmekaniker og har likevel et bittelite håp om at noen svarer ja :)

Men, er ikke så farlig om dere ikke gjør det.. Skjønner at det er et tåpelig spørsmål, og tåpelige spørsmål gir jo også tåpelige svar.

Jeg vil tippe de fleste damer kjenner litt på det, kanskje ikke når de står i skranken på det rene og hypermorderne møller-verkstedet. Men når en litt småskitten, mørk og svett mekaniker kommer fra bakrommet for å forklare kunden/kundebehandleren hva som har vært gjort, så tipper jeg mange damer kjenner litt ekstra dåse-kribling.

Anonymkode: d4b79...77a

Takk for at du bekrefter stereotypien rundt bilmekanikere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Takk for at du bekrefter stereotypien rundt bilmekanikere.

Takk for at du er så dømmende og bekrefter stereotypen kvinnfolk

Anonymkode: 293e2...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke kåt av en random mekaniker på et random verksted, men en date eller kjæreste, et passende panser og et verksted etter stengetid - yes, please! Jeg liker menn, jeg liker biler, jeg liker sex. 

Anonymkode: 6372d...af3

Herlig!! ENDELIG noen som tør å stå frem👏🏻

Anonymkode: 293e2...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du er så dømmende og bekrefter stereotypen kvinnfolk

Anonymkode: 293e2...ccb

Siden jeg er en mann blir nok det litt vanskelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei.. Nå liker jeg ikke menn, men om det er kvinner på verkstedet utgjør det ikke forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Siden jeg er en mann blir nok det litt vanskelig.

Nok av menn som oppfører seg mer som kvinnfolk enn jenter selv 

Anonymkode: 293e2...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok av menn som oppfører seg mer som kvinnfolk enn jenter selv 

Anonymkode: 293e2...ccb

Jupp. Det å verdsette et normalt språk er virkelig en kvinnelig kvalitet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Finner jeg deg ikke attraktiv blir du ikke automatisk det i andre settinger heller.

Anonymkode: 7b26f...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte motsatt effekt.

Anonymkode: 38c1b...2b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og jeg kan villig innrømme at bilmekanikere er noe av det første jeg sveiper vekk fra Tinder også. For meg er det noe harry med bilmekanikere. Litt sånn som dette hovedinnlegget.

Endret av aquata
skriveleif
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Takk for at du bekrefter stereotypien rundt bilmekanikere.

Ga nok litt dåse-kribling den kommentaren òg.

Anonymkode: d4b79...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, kattepusen skrev:

Ja, men det er fordi fyren i bilverkstedet var min Kjære.. så det teller kanskje ikke? ;) 

Tenner du fortsatt på eks'en din?

Anonymkode: d4b79...77a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere jentene kåte når dere er innom bilverksted? da tenker jeg at det er mange macho menn i kjeledress og litt mannemann antrekk og olje og greier. skikkelig mann og handyman. blir dere kåte når dere er der.

Anonymkode: e5408...704

Nei, jeg gruer meg bare til regningen☹ 

Anonymkode: 096d0...841

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS; men er bilmekaniker og har likevel et bittelite håp om at noen svarer ja :)

Men, er ikke så farlig om dere ikke gjør det.. Skjønner at det er et tåpelig spørsmål, og tåpelige spørsmål gir jo også tåpelige svar.

Jeg vil tippe de fleste damer kjenner litt på det, kanskje ikke når de står i skranken på det rene og hypermorderne møller-verkstedet. Men når en litt småskitten, mørk og svett mekaniker kommer fra bakrommet for å forklare kunden/kundebehandleren hva som har vært gjort, så tipper jeg mange damer kjenner litt ekstra dåse-kribling.

Anonymkode: d4b79...77a

Nei..... Jeg hyperventilerer dog hver gang jeg hører hva regningen blir, men det er ikke pga dåse-kribling for å si det sånn. 

Når jeg ser en litt småskitten, mørk og svett mekaniker kommer fra bakrommet for å forklare kunden/kundebehandleren hva som har vært gjort så tenker jeg stort sett at de lukter vondt og er skitne og at jeg håper at de ikke har vært inne i bilen min og grist den til med olje og søl 🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir dere jentene kåte når dere er innom bilverksted? da tenker jeg at det er mange macho menn i kjeledress og litt mannemann antrekk og olje og greier. skikkelig mann og handyman. blir dere kåte når dere er der.

Anonymkode: e5408...704

Like kåt som du blir i en HM butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenner du fortsatt på eks'en din?

Anonymkode: d4b79...77a

På en av de ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, aquata skrev:

Nei. Og jeg kan villig innrømme at bilmekanikere er noe av det første jeg sveiper vekk fra Tinder også. For meg er det noe harry med bilmekanikere. Litt sånn som dette hovedinnlegget.

Nå diskriminerer du en hel yrkesgruppe. I tillegg er det de du løper til med en gang bilen ikke starter eller med annen biltrøbbel........

Anonymkode: 18cd4...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...