Gå til innhold

Jeg pakker sakene mine. Hva nå??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat informert mannen om at begeret er fult, og pakker en overnattingsbag. Jeg aner ikke hvor jeg skal dra! Jeg har ingen familie (virkelig, ingen) utenom hans familie. Alle vennene våre er nettopp det - våre, og jeg kan ikke involvere dem nå. Hvor skal jeg dra? Hva gjør jeg nå? Hjelp! Har barrikadert meg på badet.

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hotell/motell? 

Anonymkode: 79f68...41b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat informert mannen om at begeret er fult, og pakker en overnattingsbag. Jeg aner ikke hvor jeg skal dra! Jeg har ingen familie (virkelig, ingen) utenom hans familie. Alle vennene våre er nettopp det - våre, og jeg kan ikke involvere dem nå. Hvor skal jeg dra? Hva gjør jeg nå? Hjelp! Har barrikadert meg på badet.

Anonymkode: 935df...005

Sikker på at du ikke kan overnatte hos en av deres felles venner?har du penger? Sov på hotell eller vandrerhjem. På det verste i virkelig krise sov jeg i bilen en uke og dusjet på jobb. Søk på leiligheter på finn og se hvor fort du kan flytte inn. Hvor i verden holder du til?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta inn på hotell, da vel. Eventuelt campinghytte om du har dårlig råd. I verste fall får du overnatte i bilen eller sette opp et telt.

Anonymkode: 20ff2...57d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Air bnb? Har noen ei hytte du kan låne? Evt hotell ei natt til du får ordnet det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Som de andre sier her kan du ta inn på motell, hotell eller en campinghytte. Hva sier mannen din til at du ønsker å flytte ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jordbæra skrev:

Sikker på at du ikke kan overnatte hos en av deres felles venner?har du penger? Sov på hotell eller vandrerhjem. På det verste i virkelig krise sov jeg i bilen en uke og dusjet på jobb. Søk på leiligheter på finn og se hvor fort du kan flytte inn. Hvor i verden holder du til?

Jeg har ikke penger til hotell akkurat nå. Men jeg tjener helt gjennomsnittlig og kommer nok til å klare meg på egenhånd når jeg er på beina. 

Jeg tenker at det må bli bilen i natt. Begynte nylig i ny jobb og det gikk opp for meg at jeg ikke vet om vi har garderobe.. holder til rett utenfor Oslo 

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppi skrev:

Som de andre sier her kan du ta inn på motell, hotell eller en campinghytte. Hva sier mannen din til at du ønsker å flytte ut? 

Han sier ingenting..

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Air bnb? Har noen ei hytte du kan låne? Evt hotell ei natt til du får ordnet det?

Air bnb er lurt! Takk!

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier ingenting..

Anonymkode: 935df...005

Så rart... Håper at det ordner seg for deg og at du får deg et sted å bo snart. Kanskje du kan forhøre deg på jobben om noen leier ut leilighet/hybel?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke penger til hotell akkurat nå. Men jeg tjener helt gjennomsnittlig og kommer nok til å klare meg på egenhånd når jeg er på beina. 

Jeg tenker at det må bli bilen i natt. Begynte nylig i ny jobb og det gikk opp for meg at jeg ikke vet om vi har garderobe.. holder til rett utenfor Oslo 

Anonymkode: 935df...005

Hvilke retning? Om det er mot Buskerud så er jeg sjeldent nok hjemme til at det er plass til deg ved krise. Jeg har vært der du er nå. Jeg bodde i bilen en uke på vinterstid. Send meg gjerne en pm. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vera skrev:

Ser du har fått gode forslag. 

Har dere barn?

Nei. Jeg kan være gravid, men i såfall bare noen uker på vei.

Anonymkode: 935df...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krisesenter. de tar deg inn gratis. Man må ikke nødvendigvis være mishanlet for å komme inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg kan være gravid, men i såfall bare noen uker på vei.

Anonymkode: 935df...005

Uff, ingen lett situasjon for deg dette. Ikke vær redd for å ta imot hjelp. Jeg ser at noen tilbyr deg hjelp i tråden, ta i mot! Hadde jeg bodd nærmere deg kunne du bodd i leiligheten vår, men det blir dessverre en flytur borte. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at dette må være en jævlig kjip situasjon. Jeg aner ikke bakgrunnen for bruddet og vet kun det du sier i hi ditt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har selv hatt lyst å pakke bagen og stikke ved noen anledninger, men det er helt håpløst når man ikke har noen(som man ønsker å involvere i sine sårbare situasjoner)  i nærheten man kan rømme til 🙁 Hadde ikke hatt råd til å bo på hotell heller over tid for å løse saken, eller bil for den saks skyld.. 

Håper virkelig du får hjelp eller finner ut av noe :) 

Styrkeklem

Anonymkode: b1e98...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøp til korset, til en av våre nære venner. Fikk låne leiligheten da den står tom for kvelden. To små bager pakket. Føler meg fryktelig ensom og redd 

Anonymkode: 935df...005

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere gift? Hvorfor bryr han seg ikke om at du pakker sakene? Hvorfor har du fått nok?

Anonymkode: b4cc3...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krøp til korset, til en av våre nære venner. Fikk låne leiligheten da den står tom for kvelden. To små bager pakket. Føler meg fryktelig ensom og redd 

Anonymkode: 935df...005

Sender deg en klem og ønsker deg masse lykke til! Vær sterk, det ordner seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...