Gå til innhold

Umulig å komme over et visst antall følgere for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen vil kanskje synes det er litt sært å irritere seg over dette, men jeg blir irritert når ting gjentar seg eller står stille. F.eks om samme person kommer for sent hver gang uten å si ifra, om en viss person tilfeldigvis dukker opp på samme sted når jeg tilfeldigvis er der..slike ting. 

Jeg har 240 følgere på instagram sier vi.. men det faller alltid ned igjen på 238. Så kan det stige opp til 243 igjen, men hele tiden noen ny øflger så faller det et par tall ned igjen. Hadde ingen unfollwed så hadde keg sikkert snart hatt 300. Er som om 240 er det mystiske tallet det ikke går ann å overskride?! 

Anonymkode: 37955...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tiltrekker deg tydeligvis nye følgere, men samtidig har du innhold som folk går lei og da mister du også følgere. I ditt tilfellet ser det ut til at du mister følgere i samme tempo som du får følgere. 

Om du har noe mål med kontoen din må du tydeligvis gjøre noe annerledes. Om målet er å få flere følgere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, debattanten skrev:

Du tiltrekker deg tydeligvis nye følgere, men samtidig har du innhold som folk går lei og da mister du også følgere. I ditt tilfellet ser det ut til at du mister følgere i samme tempo som du får følgere. 

Om du har noe mål med kontoen din må du tydeligvis gjøre noe annerledes. Om målet er å få flere følgere. 

Det er ikke så veldig ofte jeg legger ut noe nytt. Men den er ikke full av selfies heller. Jeg sendte sånn forespørsel da jeg laget insta , gjennom facebook, slik at jeg følger alle face vennene mine. Jeg har unnfollowed mange jeg og, fordi de ikke er intressante som personer. Noen av disse har unfollowa meg også, og det er egentlig helt greit, siden vi har helt forskjellige interesser og liv. Mullig jeg må poste oftere? 

Anonymkode: 37955...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha sånn er det med antallet på mine følgere også. Jeg sitter fast på et spesielt område, men ærlig talt så bryr jeg meg ikke så lenge venner ikke unfollower meg:phaedra:

Det jeg dog har funnet ut er at fremmede unfollower hvis de finner ut at du er uinteressant. Bekjente, venner og familie derimot følger deg uansett om du er interessant eller uinteressant. Så en god plan for å unngå å gå opp og ned konstant, er egentlig å bare godta følgere som du vet kjenner deg. 

Tenk over hvem du lar følge deg, hva du poster, og hva slags kvalitet bildene har. Hva skal du egentlig med mange følgere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha mange følgere hvis du ikke poster ofte?

Anonymkode: e1c55...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får se på #dine. Det kreves litt å få følgere. Du må like bildene deres...kommentere osv.

I beg ble jeg ivrig. La til alle som fulgte meg. Likte bildet osv. Ble rett og slett for mye. Slettet mange,jeg har null introduksjon for.  Så da satt jeg igjen med 1800 følgere. Gikk gjennom alle,og de bruker tema som jeg ikke har intr av. Ny sletting. Så nå er jeg nede på ca 740 følgere,og følger under 100 selv.

Legger ut ca 3 bilder i uken. Har to tema på min instakonto.

Jeg følger IKKE folk som er opptatt av seg selv med selfie

Anonymkode: aed7c...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg får stadig vekk følgere av den typen jeg slett ikke er interessert i. Når du går inn på profilene ser du at det er åpenbart fake. Som regel er de utenlandske, de har kun noen få følgere og så følger de over 1000 stk selv. Som regel har de lagt ut noen random lettkledde bilder. Kan være damer eller menn. Disse pleier jeg å rapportere og blokkere. 
Det kan ikke være sånne fakeprofiler som gjør at antallet går litt opp og ned, da? De blir jo slettet hvis Instagram er enige i at det er fake eller ulovlig på andre vis. Eller kanskje du har noen følgere som deaktiverer profilen sin for så å aktivere den igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Margit Spat skrev:

Jeg får stadig vekk følgere av den typen jeg slett ikke er interessert i. Når du går inn på profilene ser du at det er åpenbart fake. Som regel er de utenlandske, de har kun noen få følgere og så følger de over 1000 stk selv. Som regel har de lagt ut noen random lettkledde bilder. Kan være damer eller menn. Disse pleier jeg å rapportere og blokkere. 
Det kan ikke være sånne fakeprofiler som gjør at antallet går litt opp og ned, da? De blir jo slettet hvis Instagram er enige i at det er fake eller ulovlig på andre vis. Eller kanskje du har noen følgere som deaktiverer profilen sin for så å aktivere den igjen? 

Jepp. I tillegg virker det som om mange begynner å følge i håp om at du skal følge tilbake, og så sletter deg ganske raskt om du ikke gjør det, noe som også bidrar til opp- og nedgang.

Jeg har blant annet lagt merke til en konto med samme type innhold som min, som sikkert har begynt å følge meg 3-4 ganger (og da må jeg jo anta at de avfølger innimellom, når jeg igjen ser vedkommende begynne å følge meg. ;) )

Anonymkode: 6ef45...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det mystiske tallet kommet girjn! Jeg steg opp til 248 følgere ila uka. Men nå er det nede igjen på 240 -_-

Anonymkode: 37955...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har svært mange følgere men følger få selv har som strategi å følge alt de kommer over, får følgere tilbake og så slutter de å følge etter enstund. På den måten frem står de som vellykket, og man blir smigret av å være utvalgt. Ganske sleipt, men morsomt å følge med på😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå har det skjedd IGJEN! Jeg gikk opp ca 5 følgere på en uke. Nå er det nede igjen på dette mystiske tallet! Altså, når det er på 240 så står det stille, men når jeg kommer over så synker det ned igjen ganske fort, 

Anonymkode: 37955...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På 2.6.2017 den 16.46, Mousj skrev:

De som har svært mange følgere men følger få selv har som strategi å følge alt de kommer over, får følgere tilbake og så slutter de å følge etter enstund. På den måten frem står de som vellykket, og man blir smigret av å være utvalgt. Ganske sleipt, men morsomt å følge med på😉

Jeg følger 10 selv og har 2000 følgere. Det er ikke min strategi. Har aldri begynt å følge noen for å prøve å få de til å følge meg. 

Ja, jeg vet det er gammel tråd. 

Anonymkode: 62137...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...