Gå til innhold

Uerfaren, trenger tips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er en ganske uerfaren seksuelt sett og har endelig har møtt en mann jeg liker. Vi har hatt sex 3 ganger. Problemet er at jeg synes sexen er litt kjedelig.

Jeg har ridd han, men synes ikke selv jeg er så flink. Hvordan skal man sitte for å kunne bevege seg best mulig og unngå å bli for sliten for fort? Skal man bevege seg opp/ned eller i "sirkler"?

I misjonær synes jeg det er vanskelig å være aktiv fordi jeg egentlig sitter litt "fast" under han og ikke får beveget meg mye. Er redd for å bli oppfattet som kjedelig og lite aktiv. Vil ikke at sexen skal bli et ork for han fordi han må gjøre alt arbeidet. Hva kan jeg gjøre i misjonær stillingen som gjør at han ikke trenger å "jobbe" så mye, og slik at jeg virker mer aktiv? 

Hvilke stillinger finnes det der kvinnen kan være den aktive parten, unntatt å ri? Trenger mange tips angående dette.

Når vi har sex er sexen ferdig med en gang han kommer. Altså han avslutter, holder rund meg, kysser meg litt og døser av. Men jeg er ikke halvveis engang. Hvordan kan jeg bli mer aktiv og gjøre slik at akten ikke er ferdig når han er ferdig? 

Hilsen uerfaren 24 åring :P 

 

Anonymkode: a3b2f...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler deg å kanskje sette deg på skrev over puta di og bruke hoftene dine i en frem og tilbake bevegelse. Øve deg litt der kanskje? Ta og legg hendene dine på brystkassen hans og bruk den på å jobbe fortere frem og tilbake. 

Misjonærstillingen er litt dødefødt for kvinnene, men jeg blir som regel og bare bruke hendene mine med å ta mye på han, snur hodet mitt mot armen hans og biter litt hardt i muskelen hans. 😅 Tar tak i rumpa hans kanskje og. 

Er ikke mange stillinger vi kvinner har kontrollen på enn når vi er på toppen. Enten fremover eller bakover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med han. Si ifra at du gjerne ikke er ferdig når han er det slik at han må gi litt mer av seg selv til deg og ikke bare tenke på seg selv :)

Anonymkode: 6c6bb...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å prøve seg frem! Ha en åpen dialog på det. 

Anonymkode: 96370...0e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør få deg til å komme FØR han får peise på. Du skal også ha noe igjen for sexen,ellers vil det ganske snart bli lite sex på ham også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han om å sleike deg til orgasme, så kan dere fortsette med andre stillinger da han kan komme så mye han vil. :) win win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du kan gjøre i misjonær er å støte i mot i hvert fall. Legge bena rundt han og klemme han nærmere deg. Stryke på ryggen. Kysse. Og ta tak i rumpa som nevnt over her. 

Så selv om du "sitter fast" så kan du fortsatt være med. :) 

Når du rir kan du veksle mellom å sitte opp og bare bevege deg forsiktig fram og tilbake. Legge deg ned mot han og løfte opp og ned og fram og tilbake. Og så kan han støte i mot. 

Anonymkode: c326b...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...