Gå til innhold

Kan man ha et aktivt sexliv et stykke ut i forholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og dama har vært sammen i snart et år, og sexlivet har dalt i hyppighet, i likhet med alle andre forhold jeg har hatt. Nå har vi sex en gang om dagen mot enhver anledning før. Er det noen som har hatt et fortsatt veldig aktivt sexliv selv et stykke ut i et forhold, la oss si et år? 

Anonymkode: a09db...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt ikke!! Uhørt. 

Anonymkode: c4875...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at en gang om dagen er fortsatt veldig hyppig. 

Anonymkode: b8f57...05c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med eksen i 5 år og vi hadde et ganske aktivt sexliv, så ja det er fullt mulig. Hvis man holder på spenningen i forholdet klarer man det fint! Det å holde på spenningen øker lysten på hverandre. I et forhold synes jeg lyst er like viktig som trygghet! F.eks. variere sexstillinger, prøve noe nytt, overraske partneren med massasje/sexy antrekk, flørte, vise at du har sykt lyst på han/henne! Seksuell spenning er veldig viktig. Selv om man har vært sammen lenge kan man holde på det. Man må prøve nye ting og vise at man vil ha hverandre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang om dagen er ganske så over gjennomsnitt for par som er sammen i flere år. 

Anonymkode: 7ca80...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undulater
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og dama har vært sammen i snart et år, og sexlivet har dalt i hyppighet, i likhet med alle andre forhold jeg har hatt. Nå har vi sex en gang om dagen mot enhver anledning før. Er det noen som har hatt et fortsatt veldig aktivt sexliv selv et stykke ut i et forhold, la oss si et år? 

Anonymkode: a09db...b21

La meg gjette, du er 16? Toppen 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uttrykte meg litt klønete, jeg mente ikke at vi har lite sex nå men at frekvensen har gått stadig nedover. Det jeg lurer på er om noen har vært i et forhold der frekvensen ikke går nedover etter at man han truffet den der man har sex ca. en gang om dagen? 

Anonymkode: a09db...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Kjør på og Vær glad til! For etter halvannet år sammen mister man både evne og lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 20 år, dalte ikke i hyppighet før nå det siste året (fra hver dag til nå ca 3 ganger i uka).

Anonymkode: 27a96...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sex daglig er mye

2. Ett år er ikke "et stykke ut i forholdet", det er fortsatt et veldig ferskt forhold. 

3. Jeg føler meg ganske trygg på at du skrev dette fordi du ville skryte av at du har sex hver dag. 

Anonymkode: 87705...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordavind

Jeg går til en gang i uka kanskje fire uker ut i et forhold, uansett forhold... så for min del er svaret på spørsmålet i overskriften "nei".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nordavind skrev:

Jeg går til en gang i uka kanskje fire uker ut i et forhold, uansett forhold... så for min del er svaret på spørsmålet i overskriften "nei".

:sjokkert:

Anonymkode: c4875...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestekompisen min og dama hans har klart å holde koken oppe selv om de har vært sammen to år nå. De puler fortsatt som kaniner ved hver anledning de får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Persephone skrev:

Bestekompisen min og dama hans har klart å holde koken oppe selv om de har vært sammen to år nå. De puler fortsatt som kaniner ved hver anledning de får.

Mmmm så digg. Ble kåt nå... 

Anonymkode: 06bff...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mmmm så digg. Ble kåt nå... 

Anonymkode: 06bff...e37

Koselig for deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og mannen ble sammen som 23-åringer hadde vi oss ved en hver anledning, flere ganger om dagen. Dette varte til 2 år ut i forholdet da vi fikk barn. Etter det måtte vi naturlig nok holde opp noen uker, men da vi gjenopptok tråden fortsatte vi med sex ca annenhver dag, eller hver dag om vi klarte. Men ting ble endret pga kolikk, søvnmangel og depresjon. Etter hvert havnet vi på et ca annenhver til tredjehver  dag-nivå og slik har det fortsatt hele veien. Har nå vært sammen i 16 år.... aldri hatt store tørker el.l. sexen har funka hele veien. Vi trenger det begge to. Uka som gikk hadde vi f.eks sex 4 ganger,.

Anonymkode: 39028...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...