Gå til innhold

Kjukke jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hva mener dere om kjukke jenter? Dette er ment til gutta. Jeg er litt småkjukk men er fornøyd med kroppen min og vil si jeg har god selvtillit. Kunne dere vært sammen med en som er litt for kjukk, men med godt humør og god selvtillit?

 

Klem 

Anonymkode: e4d75...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig! Hvor gammel er du? Tipper under 16? Slapp av, folk kommer i alle størrelser og det som er viktig er om du er fornøyd med deg selv. Folk som er trygge på seg selv og kroppen sin er attraktive og fine uansett om de er lubne eller magre.

Anonymkode: 5324e...197

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gutt, men det aller viktigste når det gjelder partner/kjæreste er selvtillit og utstråling! Hadde jeg vært gutt kunne jeg vært sammen med en "lubben" jente om hun har fine former og selvtilliten til å tørre og fremheve dem, og være stolt over kroppen sin. Skal også sies at en sunn kropp er mye mer attraktivt enn en usunn kropp, dvs. blant annet som spiser dårlig mat hele tiden, som har dårlige treningsvaner OL. Legg gjerne ved et bilde, så skal jeg si hva jeg mener :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Har ikke noe i mot tjukke folk, men ville ikke vært sammen med en selv.

Innlegget er ryddet for avsporing.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jenter met noen kilo ekstra er super pene, men fedme er ikke pent da. Da ser man bare syk ut og unaturlig ut. Fedme er vel også et psykisk problem og da blir jo spørsmålet også om man kunne blitt sammen med en psykisk syk person.

Anonymkode: 8039d...93e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig er det stor forskjell mellom hva gutter mener er tjukk og hva jenter mener er tjukk. 

Når en mann bruker ordet "tjukk" om en jente så mener han virkelig tjukk. Jenter kan finne på å betegne en vanlig jente som tjukk.

Anonymkode: 33e1c...b9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei hva mener dere om kjukke jenter? Dette er ment til gutta. Jeg er litt småkjukk men er fornøyd med kroppen min og vil si jeg har god selvtillit. Kunne dere vært sammen med en som er litt for kjukk, men med godt humør og god selvtillit?

 

Klem 

Anonymkode: e4d75...e3b

Veldig gode å ta på, og ikke minst ligge inntil hverandre når de er tykke.

Sex kan være litt problematisk hvis penisen er liten, men det går det også :)

Anonymkode: 62ed8...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre hadde jeg dårlig selvtilitt for formene mine. Trodde at ingen ville ha meg. Så gikk jeg mye ned i vekt. Deretter opp til der jeg pleier å være. Og vet du hva? Menn liker faktisk former. Jeg hadde langt mer draget med former, enn da jeg var tynn. Som eldre får man som regel bedre selvtilitt. Og den kom hos meg etter at jeg ble 30.

Min lærdom av dette er at det vi damer/jenter ser på som en tykk kropp hos oss selv ikke nødvendigvis er en tykk kropp hos en mann. Menn eeeelsker pupper, rumper og lår. Så det er som noen her sier. Hvis en mann ser på deg som tykk, så skal du VIRKELIG være tykk. Det å ha former blir noe helt annet.

En annen ting jeg oppdaget er at når man er yngre, så bærer man formene sine annerledes. Da jeg var 30 (og hadde  den samme vekten som da jeg var 20). kunne jeg i 20-årene kunne jeg bli betegnet som lubben, mens i 30-årene ble jeg betegnet som sexy osv. Veldig rart, egentlig. Men formene legger seg på mange måter seg bedre til. Har undret meg mye over dette. Men funnet ut av at jeg er kjempeglad for formene mine. Og at jeg føler meg mer vel med det enn å være syltynn.  Det er også stor forskjell på å ha en sunn overvekt og en usunn overvekt. Usunn overvekt er faktisk det eneste som betegnes som fedme.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig gode å ta på, og ikke minst ligge inntil hverandre når de er tykke.

Sex kan være litt problematisk hvis penisen er liten, men det går det også :)

Anonymkode: 62ed8...89e

Man skal være rimelig sykelig feit for å være så stor at sex blir et problem. De fleste tjukke har både kropp og god nok form til å klare å ha sex i de fleste stillinger og varianter, også med menn som har små peniser.
Noen ganger blir jeg skremt av den lave intelligensen og total mangel på logikk hos folk her inne.

Anonymkode: f33a6...9c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært syltynn, spiste og spiste, men ingenting skjedde. Ble mye finere etter at jeg fikk barn, og fikk litt former :) Og, jeg har inntrykk av at mennene også liker former. Fett er også naturlig botox :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og latterliggjøring, samt svar til dette.

Edit: Spørsmål rundt moderering kan rettes direkte til moderator på pm.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning viser at menn overvurderer sin kvinnelige partners BMI, men undervurderer sin egen. Jeg er ikke overrasket. Er en grunn til disse humor-illustrasjonene der en tynn dame ser en feit dame i speilet og den fete mannen ser en adonis. 

Anonymkode: fde80...ce2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket kommentaren om at fett er naturens botox :) Menn bryr seg ikke om noen kilo ekstra....Da kun på et overfladisk plan i såfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en jente er litt overvektig gjør det meg ikke noe.

er hun derimot ekstremt overvektig/sykelig overvektig skal det en del til før jeg blir interresert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis finnes det gutter og menn som liker jenter/damer med noe kilo for mye :) Heldigvis er smaken som baken...delt! Noen liker tynne damer, andre liker tykke. Og noen liker faktisk begge deler, fordi det er de indre kvalitetene som teller😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke kvinner veier for mye. Jeg synes ikke kvinner ser tykkere ut enn de er. Ikke er jeg tykkere enn jeg tror heller. Treningsnarkoman er det jeg er. Kan til og med synes jeg har fått litt mye fett når jeg innerst inne vet jeg ikke har det. Ellers hadde jeg ikke hatt sixpack. Unormal mann jeg da ;) Kanskje jeg egentlig skulle være kvinne. Jeg gir faen i om damene har litt ekstra, men når det gjelder meg selv er jeg alt for nøye på det.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God personlighet kan selvfølgelig kompensere for det meste, men for min del er tykke/kvapsete kropper ganske turnof og gjør det mindre aktuelt med forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...