Gå til innhold

Har syklusen deres endret seg etter sa/ex.u?


latterbolla

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt uregelmessig mens. Men lurer på om ting kan forandre seg etter sa/ex.u? Hadde så vondt i magen at jeg trodde jeg måtte til legen. Men viste seg at jeg fikk positiv eggløsningstest. Kan eggløsning gjøre så vondt? Hva er deres erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke. Men har gjort det for meg, men ikke i forhold til eggløsning da,. Det kjenner jeg ikke noe særlig til. Men menstruasjonen er veldig endret. 

Anonymkode: 1d12d...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nettopp hatt exu? Jeg ble operert for exu for fire uker siden, og rundt da jeg (og gyn) tror jeg hadde EL, hadde jeg noen skikkelig vonde magesmerter. Ikke hatt så vondt så lenge ved EL før. Venter fortsatt på mensen.

Etter MA ble lutealfasen min forlenget. Pleide å få mensen 11-12 dpo, men etter MAen kommer den 15 dpo.

 

Anonymkode: f9c92...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det var. Testen viste gravid men fant ikke noe.  Hadde mye vondt og masse blod inni magen. Gyn sa det enten var sa eller ex.u. Men ut har det kommet ihvertfall. 

Men håper at jeg får mer regelmessig mens nå. Men vet ikke om det er mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min første sa endrer syklusen min seg, fikk lenger syklus og mistet alle tegn på eggløsning. Etter sa nr2 har jeg begynt å få bittelitt stikkinger i magen før eggløsning og ømme og vonde pupper fra el slutt til mensen starter. 

Anonymkode: 46e06...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått "mensen" annenhver uke etter SA, kroppen prøver på eggløsning men skjønner ikke helt greia. Denne ekstemperen har tempet litt i det siste for å prøve å finne ut av det, og jeg har 4-5 dagers "lutealfase" og 10-11 dagers follikelfase. Jeg er god på selvdiagnosering sammen med dr. google ( ;) ), og ser ut som om det muligens er LUF (luteinized unruptured follicle) i og med at jeg har en temperaturstigning og en LH-topp men det tilsynelatende ikke er nok progesteron til å holde unna blødning i mer enn noen få dager. 

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...