Gå til innhold

Menn med skjegg og slikking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Jeg har skjegg, og kjæresten min og jeg liker at jeg går ned på henne. Vi liker også begge to at det lukter av skjegget mitt etterpå. Blir som et romantisk hemmelig signal som vi bærer med oss som vi ikke er sikre på om andre kan tyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har skjegg, og kjæresten min og jeg liker at jeg går ned på henne. Vi liker også begge to at det lukter av skjegget mitt etterpå. Blir som et romantisk hemmelig signal som vi bærer med oss som vi ikke er sikre på om andre kan tyde...

Haha æsj!!

Anonymkode: d5451...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha æsj!!

Anonymkode: d5451...4ea

Ikkenoe æsj med det. Det er søtt og romantisk og holder piffen oppe mellom oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Steffieboy skrev:

Kan ikke skjønne at dere damer liker skjegg. Mener dere da frisert eller er det like ok med ustelt?

Jeg tenker at skjegg må være en bakteriebombe, og himla upraktisk ved mange tilfeller. Det må jo være rart å kline med en med skjegg? Stikker det ikke jævlig?

Har merket at skjegg er in for tiden, men jeg syns det bare ser dumt ut. I tillegg blir mennene mange år eldre med skjegg..

Noen menn kler ikke skjegg så godt. X daten min gjorde ikke, han så betydelig eldre ut og det voks ikke langt heller. Det stakk, jo! Men han jeg liker nå har sånn som kan vokse seg litt langt, og det er av den mykere typen + at han har et ansikt som kler det. Ser jo litt eldre ut men det gjør da ingenting på han. Han kler med og uten :)

Anonymkode: d1e3a...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Steffieboy skrev:

Kan ikke skjønne at dere damer liker skjegg. Mener dere da frisert eller er det like ok med ustelt?

Jeg tenker at skjegg må være en bakteriebombe, og himla upraktisk ved mange tilfeller. Det må jo være rart å kline med en med skjegg? Stikker det ikke jævlig?

Har merket at skjegg er in for tiden, men jeg syns det bare ser dumt ut. I tillegg blir mennene mange år eldre med skjegg..

Det er bare tredagers som stikker. Lengre skjegg er mykt. Samme med hodehår, skinner du deg stikker det, men lar du det vokse litt blir det mykt og legger seg. 

Jeg synes 9 av 10 menn ser bedre ut med skjegg, og jeg har heller ingenting i mot at de ser voksne ut. Men skjegg må stelles, dvs trimmes og vaskes med sjampo og balsam. Derav alle barbershopsa i Oslo sentrum. 

Anonymkode: ee8d4...e34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Steffieboy skrev:

Har merket at skjegg er in for tiden, men jeg syns det bare ser dumt ut. I tillegg blir mennene mange år eldre med skjegg..

Jeg syns faktisk motsatt. Typen ser eldre ut uten skjegg syns jeg. Men det kan jo komme av vane. Jeg er vant til at alle voksne menn er glattbarbert, så derfor syns jeg at menn ser eldre ut uten skjegg enn med skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...