Gå til innhold

Møteplassen- Action i kulissene...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har litt noia til tider. Ser nok spøkelser på høylys dag og er meget mistenksom. Men jeg har brent meg mang en gang og har vel bare utviklet en skepsis. 

Men så til saken. Jeg er ikke- betalende medlem på Møteplassen og har stusset litt over responsen der inne til tider. Jeg får masse besøk, men ikke så mange meldinger. Helt ok, jeg vet i grunnen ikke hvorfor jeg er der inne. Det er ikke mange jeg finner så veldig interessante, men det blir en chat innimellom. En av mennene har jeg hatt endel kontakt med. Vi har hatt en date, endte i sex, ikke noe mer, men vi har altså pratet endel. For det meste om sex. Han forteller om ting han har vært med på, jeg likedan. Ja jeg vet det, det er litt patetisk, men litt kult også. Jeg har stusset litt over plutselige henvendelser, gjerne direkte om sex etter å ha snakket med ham, men tanken har vel egentlig ikke gått helt ut før denne uka.

Vi chatter litt og kommer raskt innpå sex. Jeg har en avtale senere denne uka av litt spesiell karakter og vi chatter om denne. Han spør om en del detaljer og hva jeg har lyst til å gjøre, hva som pirrer ved tanken på hva som skal skje i denne forestående avtalen og spør veldig detaljert. Jeg vet det gjør ham kåt og tenker ikke så mye over det. Litt etter ringer han meg og avfeier raskt utenom snakk, vil kun ha detaljer. Jeg blir egentlig litt irritert og vi avslutter raskt samtalen. Dette var ved 2 tiden om natten. Rett etter på får jeg inn noen varsler på mobilen min og det er 4 meldinger og 8 besøk på Møteplassen. Meldingene er typ: "Du er jammen tøff!" "Hei sexy" "Hei søta :hjerter:" osv

Jeg får en ekkel følelse av at noen av gutta på forumet deler info et annet sted. Vet jo at mange er både på Cupido og andre steder. Er det noen som har opplevd det samme? 

Jeg kjenner jeg blir så jævli irritert, og har så lyst til å ta ham, men kan jo ikke skjelle ham ut for denne intuitive følelsen.... 

Anonymkode: 7f77d...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier sitt om møteplassen! 

Anonymkode: e24e2...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du raskt går inn på sex som samtale tema er det jo ikke rart at de peiler deg inn på sex heller og ikke gidder å snakke om noe annet. Og ja, det er noen menn som tar opp f.eks telefonsexsamtaler og legger ut på sexforumer eller private sexservere som deles med spesielle personer som er med å betale for serveren. Samme med bilder.
Det er jo heller ikke umulig at en du har avslutta med før, som du har sexchattet med, lager seg ny profil for å oppleve samme spenning på nytt.

Anonymkode: 7cbc2...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du raskt går inn på sex som samtale tema er det jo ikke rart at de peiler deg inn på sex heller og ikke gidder å snakke om noe annet. Og ja, det er noen menn som tar opp f.eks telefonsexsamtaler og legger ut på sexforumer eller private sexservere som deles med spesielle personer som er med å betale for serveren. Samme med bilder.
Det er jo heller ikke umulig at en du har avslutta med før, som du har sexchattet med, lager seg ny profil for å oppleve samme spenning på nytt.

Anonymkode: 7cbc2...4f5

Jeg snakker kun med denne ene mannen om sex. Ingen andre. Om du leser innlegget ser du hva jeg egentlig lurer på.

Anonymkode: 7f77d...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker kun med denne ene mannen om sex. Ingen andre. Om du leser innlegget ser du hva jeg egentlig lurer på.

Anonymkode: 7f77d...ef2

Det eneste spørsmålet du stiller er om noen har opplevd det samme, og for å svare på det så har jeg ikke opplevd det fordi jeg er ikke på datingsider, men trodde det kunne være relevant og interessant for deg å vite at det finnes menn som deler sexsamtaler med andre menn (og dermed større sjanse for at disse mennene igjen vil kontakte deg) , og også de som lager seg flere profiler for å få samme type spenning på nytt igjen.

Anonymkode: 7cbc2...4f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste spørsmålet du stiller er om noen har opplevd det samme, og for å svare på det så har jeg ikke opplevd det fordi jeg er ikke på datingsider, men trodde det kunne være relevant og interessant for deg å vite at det finnes menn som deler sexsamtaler med andre menn (og dermed større sjanse for at disse mennene igjen vil kontakte deg) , og også de som lager seg flere profiler for å få samme type spenning på nytt igjen.

Anonymkode: 7cbc2...4f5

Ja akkurat, og det er jo det jeg skriver at jeg mistenker at han gjør. 

Anonymkode: 7f77d...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, har ikke opplevd det samme. Men så snakker jeg heller ikke masse om sex med folk jeg ikke kjenner.

Selvfølgelig kan det være at det er noen kompiser av han som også er der eller noe, og at de snakker sammen. Men jeg tror ikke det er noen stor skala i tilfelle. Det neste jeg tenker er at som du sår, høster du...

Har vært innom Møteplassen et par ganger, men trukket meg igjen fordi man der få utrolig mange henvendelser fra mye rare menn.90% sender melding bare basert på profilbildet, de sjekker ikke hva som står i profilen i det hele tatt, eller hvor i landet du bor. Sist jeg prøvde hadde jeg over 500 besøk og over 30 meldinger det første døgnet, men ikke en eneste av de som sendte melding var i nærheten av det jeg hadde satt opp at jeg søkte etter. Det dukker opp en og annen ok mann innimellom, men de er virkelig i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...