Gå til innhold

Menn, ville du følt deg lurt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uten og med sminke

Alle kan vel være enige i at sminkebildene viser fantastisk vakre kvinner! Drømmedamen osv. Men foretrekker dere en så pen kvinne, når mengden sminke forandrer deres naturlige annsikt totalt? Er det greit at hun er "stygg" hjemme, så lenge hun er pen på gata og blandt vennene dine, eller bedre at hun går med lite/ingen sminke så hun er mer ekte?

Jeg må innrømme at jeg sjeldent gidder å bruke sminke hjemme (både fordi det er tidskrevende, og ødelegger huden), og siden det er meget sjeldent jeg er på byen eller i selskap føler jeg samboer aldri får sett meg i det potensiale glam sminke kan gi meg som på disse damene på bildene. Jeg føler meg selv veldig stygg når jeg ser andre jenter med bra sminke, men innbiller meg at hvis jeg begynner med samme nivå av sminke vil jeg aldri bli komfortabel med å ta den av igjen! Hva tenker dere som menn?  Vil dere helst ha damene til venstre eller damene til høyre? Hvis høyre, ville dere ikke følt dere litt lurt, eller turn off, når sminken var av og dere skulle legge dere på kvelden og våkne opp på morgenen med et helt anderledes ansikt? Hva tenker dere når dama går uten sminke?
 

grosstoglam.jpg

co.jpg

Anonymkode: cd328...d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle disse damene har jo veldig mye sminke og det er åpenbart. Da er det klart noe annet når de tar den av.

Anonymkode: 329e8...05b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB. Det er veldig, veldig mye sminke. Føler du deg lurt, så er du litt dum :P

Men jeg synes at alle disse kvinnene er vakrere uten sminke : ) Hun nederste er den eneste som hadde sminka seg fint :phaedra:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dette innlegget bærer preg av en person som ikke klarer å ha et friskt verdenssyn

Anonymkode: 04937...a53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er viktig å pynte seg for kjæresten sin, kanskje ikke hver dag, men innimellom. 

På samme måte som at selv om man har fått kjæreste, så trenger man ikke la kroppen forfalle. 

Anonymkode: afdf9...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sminke hver dag da jeg jobber med make-up, men disse damene her har jo full party sminke på, de færreste sminker seg sånn i hverdagen.

Anonymkode: c1cef...3ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er viktig å pynte seg for kjæresten sin, kanskje ikke hver dag, men innimellom. 

På samme måte som at selv om man har fått kjæreste, så trenger man ikke la kroppen forfalle. 

Anonymkode: afdf9...4ce


Ja det er jeg enig :) Jeg trener (vi trener sammen) , pleier å kle meg pent både i ukedager og helg hjemme, går ikke i joggebukser osv, men har sensitiv hud så den blir fort uren om jeg bruker sminke / foundation hver dag. Mascara bruker jeg, og mineralpudder, men det ser jo usynlig ut i forhold til sminken til damene på bildet.

Håper flere menn kan kommentere litt deres tanker her og!

Anonymkode: cd328...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Det finnes en mellomting 😂 De færreste legger så mye sminke hver dag, selv ikke til en vanlig bytur tror jeg de fleste sminker seg SÅ mye. 

Jeg sminker meg hver dag, men er også komfortabel med å gå uten sminke rundt kjæresten min. Jeg bruker ikke flere kg med sminke slik som de på bildene, men jeg ser absolutt freshere ut med sminke gitt. Tror neppe kjæresten føler seg lurt, når han vet hvordan du ser ut uten sminke uansett ;) Men regner med om en av disse damene på bildene hadde blitt med noen hjem på ONS og vist seg uten sminke dagen derpå at enkelte menn kunne fått litt bakoversveis.. men du skal være rimelig uvitende om du ikke skjønner at en dame med 147 lag med sminke ser annerledes ut uten.

Anonymkode: c1079...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanlige kvinne i gata sminker seg jo ikke så mye som su viser her.

Anonymkode: a9509...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det viktig å huske at etter-bildene også er redigert, det er lagt på filtere osv. Så selv om forskjellen er stor med og uten sminke er den ikke SÅ stor som bildene skal ha deg til å tro. 

 

Anonymkode: dc909...cbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha skikkelige ølbriller for å bli "lurt" av disse.

Anonymkode: 8e6c0...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det viktig å huske at etter-bildene også er redigert, det er lagt på filtere osv. Så selv om forskjellen er stor med og uten sminke er den ikke SÅ stor som bildene skal ha deg til å tro. 

 

Anonymkode: dc909...cbe

Den er faktisk så stor. Bare ta en titt på YouTube makeup tutorials, så vil du se kjempestor forskjell

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...