Gå til innhold

Singelgrupper er gull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg fortalt om en fyr som skrøt av at han hadde kjørt foreldrene hans til flyplassen, og noen dager senere la ut en ny "status" om at han hadde hentet dem på flyplassen. Who cares, lzm. Han tenkte sikkert at han fremstår som en kjernekar og at damene vil stille seg i kø.

Dette er fra i dag. To forskjellige karer. Mulig at jeg oppdaterer denne med flere gullkorn.

Anonymkode: b5aba...b44

Innlegget er ryddet for identifisering av andre privatpersoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om jeg kan si det eller ikke. Derfor jeg sensurerte :laugh:

Anonymkode: b5aba...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var sykt enkel å finne på Facebook. Tror du bør sensuere litt mer av navnet og bildet, altså. Hvis gruppen har 104 medlemmer, så fant jeg den også. 

Endret av penny_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit. Var for å vise at dette ble skrevet med facebook'en til den det gjelder. Sensurerte hele navnet til han andre. 104 medlemmer er ikke i nærheten engang.

Anonymkode: b5aba...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noe på link..

Anonymkode: ea39b...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør  jo sensurere hele navnet. Det er jo identifiserende og ikke relevant for tråden. 

Anonymkode: 3a749...c90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har et godt forhold til foreldrene sine er et mye større kupp enn en som henger ut og gjør narr av andre på nett...

Anonymkode: 44ac4...4f7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvorfor ikke skrive en vettug presentasjon av seg selv, sine interesser, sitt yrke og bosted, hva de kan tilby en dame, og hva de søker i en dame? Kanskje litt lettere å få napp da, enn å drive å skryte av hvor flinke de er som lager sin egen mat eller kjører foreldrene til flyplassen, og tro de får napp av å høre om noen har lyst på sex med en fremmed fyr på facebook :fnise:

Anonymkode: 5064b...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En som har et godt forhold til foreldrene sine er et mye større kupp enn en som henger ut og gjør narr av andre på nett...

Anonymkode: 44ac4...4f7

Ikke hvis man må påpeke i en singelgruppe hver gang man gjør noe bra for andre. Da slår det helt motsatt ut, har de så stort behov for å skryte av vanlige gester så er det sannsynlig at det er sjeldent de gjør sånne ting, og har dårlig moral som tror det er så ekstra flott og bra og unikt gjort av de å gjøre sånne ting.

Anonymkode: 5064b...c4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En som har et godt forhold til foreldrene sine er et mye større kupp enn en som henger ut og gjør narr av andre på nett...

Anonymkode: 44ac4...4f7

Omg. Humørspreder, du.

Anonymkode: b5aba...b44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer mellom 38-45 år som liker moped? Er det en spøk? 

Anonymkode: ea39b...494

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, penny_ skrev:

Han var sykt enkel å finne på Facebook. Tror du bør sensuere litt mer av navnet og bildet, altså. Hvis gruppen har 104 medlemmer, så fant jeg den også. 

OMG! For en presentasjon på fyren...

 

5929db7ac1fe3_Skjermbilde2017-05-27kl_22_02_09.png.c1dc1416ec3ffcc24005dd1fd792068e.png

Anonymkode: 8d9f4...b8b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer mellom 38-45 år som liker moped? Er det en spøk? 

Anonymkode: ea39b...494

Tviler, og han har lagt ut omtrent nøyaktig samme greia flere ganger, men da har ikke blitt sagt noe om at det er en annen person som hjelper ham med å legge ut dette :laugh:

Anonymkode: b5aba...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler, og han har lagt ut omtrent nøyaktig samme greia flere ganger, men da har ikke blitt sagt noe om at det er en annen person som hjelper ham med å legge ut dette :laugh:

Anonymkode: b5aba...b44

Ok, man da bør vel egentlig fyren ikke henges ut på KG? Tenker på at han kansje ikke er helt i vater. 

Anonymkode: ea39b...494

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trykket meg inn på ham nå, og han er nok ikke helt i vater, nei. Jobber nok for en vernet bedrift. Eneste problemet er at jeg ikke sensurerte godt nok, men neppe noen ulempe for ham.

Anonymkode: b5aba...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen normale personer i de gruppene? Eller representerer de utvalget?

 

Anonymkode: 7635a...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen normale personer i de gruppene? Eller representerer de utvalget?

 

Anonymkode: 7635a...6eb

Jeg synes det er mye rart der inne, men dette er litt utenom det vanlige i disse gruppene. Det er en annen fyr som også er litt tilbakestående (jobber for vernet bedrift han også). For et par uker siden skrev han bare "jeg liker damer", ingenting annet. Ingen kommenterte eller likte.

Folk er ganske utleverende. To av medlemmene hadde truffet hverandre, og dama er overvektig. Så ble sex et tema, men han ville ikke fordi han ikke tenner på henne. Hun ble furt og la ut om det i gruppa kort tid etterpå. Begge er 50+. Nice.

Anonymkode: b5aba...b44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...