Gå til innhold

Her er de nye Farmen kjendis deltagerene.


Diamant

Anbefalte innlegg

Trodde faktisk de skulle få med ordentlig kjente folk etter at første sesong var en stor suksess. Jeg har seriøst ikke peiling på hvem halvparten av de er, med det sagt kan det godt hende at dette blir veldig bra allikevel. Men ei dame som spilte i Hotel Cæsar for 10 år siden er vel ikke akkurat "kjendis", eller...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste hvem 11 av 12 var. Har ikke fulgt med på den norske versjonen av Top Model, så det er hun modellen jeg ikke har hørt om før. Hva de resterende angår, kan jeg ikke si at jeg vet så fryktelig mye om dem, men kjente dem nå i hvert fall igjen på navnet. 

Det er nok veldig bevisst fra TV 2 sin side å blande så mange forskjellige personligheter. Sånt blir det drama av. Det skal visst allerede ha vært krangling mellom Erlend Elias og hun modell-dama.

Endret av Arabella3
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva motivet for å ha med ei som spilte i hotel Cæsar for 15 år siden, og ikke har vært i rampelyset siden. Altså hvorfor?! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, K91 skrev:

Trodde faktisk de skulle få med ordentlig kjente folk etter at første sesong var en stor suksess. Jeg har seriøst ikke peiling på hvem halvparten av de er, med det sagt kan det godt hende at dette blir veldig bra allikevel. Men ei dame som spilte i Hotel Cæsar for 10 år siden er vel ikke akkurat "kjendis", eller...?

Jeg så aldri på Hotel Cæsar, men husker henne fra filmen "Hodet over vannet"   Det var forresten mange jeg ikke visste hvem var eller knapt hadde hørt om i første sesongen, men den ble jo veldig bra den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollie skrev:

Lurer på hva motivet for å ha med ei som spilte i hotel Cæsar for 15 år siden, og ikke har vært i rampelyset siden. Altså hvorfor?! 

Haha, ja ikke sant. Og hva med hun som var med i "Jakten på kjærligheten" i 2004? Henne er det nok veldig mange som husker. Det er nesten komisk dette her :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over "kjendisene" .... 

Men spår at det blir liv og drama. Frank Løke (eks. Håndballspiller og bror til landslagsspiller Heidi Løke) kommer garantert til å klikke etter 1/2 dag sammen m Aune Sand og Erlend Elias ;) 

Han var jo relativt verbal da han var m i TV3 sin "Råskap" ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hollie skrev:

Lurer på hva motivet for å ha med ei som spilte i hotel Cæsar for 15 år siden, og ikke har vært i rampelyset siden. Altså hvorfor?! 

Eller en fra TopModel? Nå nylig? Ser noen på det lenger? Husker kun Marna fra TM, men hun var med i første (?!) sesongen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I'm back
2 timer siden, neiognei skrev:

Hvilke A-kjendiser var med i første sesong da? Var vel ingen? 

Jeg kommer bare på Vendela - hun vet vel alle hvem er? Og Petter og Linni, kanskje. Men om det er nok til å karaktiseres som A-kjendis vet jeg ikke helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2017 den 18.08, Diamant skrev:

Åh, er det henne. Da vet jeg hvem det er, men hun har forandret seg så mye at jeg kjente henne ikke igjen.

 

Endret av Monky
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel mange som takket nei, da? Tror ikke alle deltakerne har vært førstevalget til produksjonsteamet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle kjendiser som har mulighet til å ta seg fri i flere uker for å være med på et slikt program, derfor ender det opp med kjendiser litt lenger ned i alfabetet. I fjor var det blant annet med en villmarksblogger få knapt hadde hørt om, samt programlederen for Lotto-sendingen, så var ikke fullt opp med kjendiser i fjor heller.

Får håpe de er forsiktige med alkoholen på gården, eller så kan det bli morsomt å følge med på Frank Løke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Diamant skrev:

Haha, ja ikke sant. Og hva med hun som var med i "Jakten på kjærligheten" i 2004? Henne er det nok veldig mange som husker. Det er nesten komisk dette her :ler:

Selvsagt husker de fleste henne, det var vel den første sesongen? Viktig å følge med på latteren hennes, om den er slik den var i 2004 i følge en tråd her på KG :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hollie skrev:

Lurer på hva motivet for å ha med ei som spilte i hotel Cæsar for 15 år siden, og ikke har vært i rampelyset siden. Altså hvorfor?! 

Det er vel ganske enkelt å tenke seg til :)

De har en liste over personer de vil ha med, i rangert rekkefølge. De spør først de som de aller helst vil ha med. Er de heldige er det et par som sier ja. Så spør de videre på listen. Og så må de sikre at de har passende fordeling yngre/middelaldrende, menn/kvinner, og helst en homofil, en med rødt hår, noen litt "gale", osv, men det er nok såpass mange som sier nei at de må ganske langt ned på lista for å få castet mange nok, og dermed kommer folk som Lene Elise Bergum inn i bildet i kategorien "middelaldrende kvinne", hvor de sikkert hadde personer som Dorthe Skappel og Martha Louise øverst på ønskelisten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må jo sette sammen folk som er kjendiser for noen. Jeg hadde aldri hørt om Lothepus før han var med i Farmen. For meg som langrennsgeek er kanskje Martine Ek Hagen den mest kjente. Andre har kanskje ikke hørt om henne. Det er jo litt av sjarmen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Elias blir nok gull!  Tenk dere han måke møkk 😂 Aune Sand blir nok også morsom, for han er jo bare så spesiell! 

Ellers kunne de vel gjort en litt bedre jobb med damene... Fått inn et par sterkere karakterer.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, JackIost skrev:

Selvsagt husker de fleste henne, det var vel den første sesongen? Viktig å følge med på latteren hennes, om den er slik den var i 2004 i følge en tråd her på KG :)

 

Mener du virkelig at de fleste husker ei som var med i første sesong av "Jakten på kjærligheten" i 2004? :overrasket: Nei, det er ikke selvsagt :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Diamant skrev:

Mener du virkelig at de fleste husker ei som var med i første sesong av "Jakten på kjærligheten" i 2004? :overrasket: Nei, det er ikke selvsagt :roll:

Det var kanskje en aldri så liten overdrivelse, men det første Jakten-programmet i 2004 hadde veldig mange seere. Over en million i følge lenken under, det er særdeles gode seertall, og Inga Berit Lein var en av fire bønder som var med. Så ja, de fleste av de som følger med på "slike" TV-programmer bør faktisk huske henne :)

https://www.ba.no/reality/seerrekord-i-jakten-pa-kjarligheten/s/1-41-1341129?service=print

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, JackIost skrev:

Det var kanskje en aldri så liten overdrivelse, men det første Jakten-programmet i 2004 hadde veldig mange seere. Over en million i følge lenken under, det er særdeles gode seertall, og Inga Berit Lein var en av fire bønder som var med. Så ja, de fleste av de som følger med på "slike" TV-programmer bør faktisk huske henne :)

https://www.ba.no/reality/seerrekord-i-jakten-pa-kjarligheten/s/1-41-1341129?service=print

Navnet sa meg ingenting, men etter å ha sett bilde og hørt latteren, husker jeg henne ja😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Det var kanskje en aldri så liten overdrivelse, men det første Jakten-programmet i 2004 hadde veldig mange seere. Over en million i følge lenken under, det er særdeles gode seertall, og Inga Berit Lein var en av fire bønder som var med. Så ja, de fleste av de som følger med på "slike" TV-programmer bør faktisk huske henne :)

https://www.ba.no/reality/seerrekord-i-jakten-pa-kjarligheten/s/1-41-1341129?service=print

Jeg tror jeg har sett alle sesongene og det er vel nærmest umulig å huske alle deltagerene som har vært med opp igjennom. I tillegg forandrer man seg mye på 13 år. Tror neppe hun blir kjent igjen på gaten. Jeg hadde ihvertfall gått rett forbi uten å ane hvem hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

Jeg tror jeg har sett alle sesongene og det er vel nærmest umulig å huske alle deltagerene som har vært med opp igjennom. I tillegg forandrer man seg mye på 13 år. Tror neppe hun blir kjent igjen på gaten. Jeg hadde ihvertfall gått rett forbi uten å ane hvem hun er.

Nå tenkte jeg å kjenne henne igjen på navnet og det faktum at hun var med den gangen i 2004, ikke bare av utseende :)

For min del har jeg vel ikke sett noe særlig på bonderomantikk etter 2004, så for meg var det selvsagt å kjenne henne igjen, men sikkert ikke for alle. For øvrig må du ikke ta alt som skrives her så alvorlig, hovedpoenget med innlegget du siterte var å få fram det glade budskap om at vi kanskje endelig får se igjen den meget spesielle latteren hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...