Gå til innhold

Her er de nye Farmen kjendis deltagerene.


Diamant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Håper Aune Sand er den første som ryker, klarer bare ikke den fyren.

Hehe, litt enig der. Spesiell fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste hvem alle er, utenom Top Model-dama. Sand og Elias må vel bli en bra kompo, spår broromance der. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aune Sand kan nok bli et friskt pust der inne. Stian Thorbjørnsen vet jeg hvem er, og Erlend Elias har jeg hørt om. Jeg har ikke sett Jegertvillingene, jeg har ikke peiling på håndball, Dennis vet jeg hvem er (halvparten av Prebz og Dennis), Newton ser jeg ikke på, Jakten på Kjærligheten ser jeg ikke på, skiløping har jeg null peiling på, og Top Model har jeg ikke sett på. Lene Elise Bergum tror jeg at var med i Hotel Cæsar, den gangen jeg så på det. Så 5 av 12 her også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silje Lien skrev:

Aune Sand kan nok bli et friskt pust der inne. Stian Thorbjørnsen vet jeg hvem er, og Erlend Elias har jeg hørt om. Jeg har ikke sett Jegertvillingene, jeg har ikke peiling på håndball, Dennis vet jeg hvem er (halvparten av Prebz og Dennis), Newton ser jeg ikke på, Jakten på Kjærligheten ser jeg ikke på, skiløping har jeg null peiling på, og Top Model har jeg ikke sett på. Lene Elise Bergum tror jeg at var med i Hotel Cæsar, den gangen jeg så på det. Så 5 av 12 her også.

Åh, er det henne. Da vet jeg hvem det er, men hun har forandret seg så mye at jeg kjente henne ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette blir bra! Stian,Aune Sand,Jegertvillingene og Erlend Elias er nok en bra kombo😂tror hvertfall det blir litt liv å røre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Haribo skrev:

Tror dette blir bra! Stian,Aune Sand,Jegertvillingene og Erlend Elias er nok en bra kombo😂tror hvertfall det blir litt liv å røre.

Ja, mulig du har rett i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på litt mer kjente personer iogmed Farmen Kjendis ble så stor suksess forrige sesong.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PatrickBateman_ skrev:

Hadde håpet på litt mer kjente personer iogmed Farmen Kjendis ble så stor suksess forrige sesong.

Jeg er enig... Tror (dessverre) ikke at de klarer å toppe forrige sesong. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke lett å få folk med, det er jo ikke wifi der!😂😂

Lurer dog på hvordan  Aune Sand skal klare seg uten sin daglige dose med jordbærmus og champagne??🤣 Tror han blir et friskt pust der!! Sikkert litt "pute-tv" uttalelser, men han er jo virkelig noe for seg selv.Har faktisk litt sansen for han, for en befrielse å være seg selv helt ut.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Diamant skrev:

Er det mange du vet hvem er? Tror de eneste jeg vet hvem er er Jegertvillingene, Aune Sand, Stian "Staysman" Thorbjørnsen og Erlend Elias. 5 av 12 :)

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/dette-er-de-nye-farmen-kjendis-deltagerne/a/24007559/

Fått med met at mange liker å skryte av hvor få de hadde hørt om :)

Jeg kjenner til de fem du nevner, men også fire av de sju andre, men så følger jeg kanskje litt mer med enn mange andre :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Håper Aune Sand er den første som ryker, klarer bare ikke den fyren.

Ikke enig. Tror det kan bli mange artige situasjoner med ham, og dermed håper jeg han blir helt til finaleuka :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell
2 minutter siden, JackIost skrev:

Fått med met at mange liker å skryte av hvor få de hadde hørt om :)

Jeg kjenner til de fem du nevner, men også fire av de sju andre, men så følger jeg kanskje litt mer med enn mange andre :) 

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du mener det er skryting når noen sier at de ikke har hørt om kjendisene. Jeg har ikke svart før i denne tråden, men jeg kan jo godt si at flere av kjendisene er ukjente for meg også. Jeg er klar over at disse sikkert er godt kjent for de yngste(og at alle TV-kanalene logrer vilt for å innynde seg hos ungdommen nå), men de er ukjente for meg og det blir litt nedtur når det er så mange jeg ikke engang har hørt om. Da skjønner jeg at min aldersgruppe ikke lenger er en viktig målgruppe for slike programmer, og det er litt skuffende siden jeg liker dem. Så det er som du skjønner ikke for å skryte, men mer et uttrykk for resignasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KGbrukerny

H E R R E G U D jeg er skuffa over den nye sesongen 😭😭😭 etter alt dette blesten de første deltagerne fikk fra første sesong så var dette det de greide å skrape sammen.. 2 stk som har vært med i noe reality for 13 år siden kan vel ikke akkurat kalles kjendiser 🤔 Av de 12 så er det 2 toppen 3 som jeg anser som kjendiser, resten kunne like så gjerne ha vært med på den originale versjonen... nei skikkelig S K U F F A... blir nok ikke 1,5 mill på Tv2 denna gangen gitt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kommer til å følge med, og det er et hvis😉, venter jeg med å spå noen i finalen ut ifra min kjennskap til dem fra før.

Jeg hadde f.eks overhodet ikke sansen for Petter Pilgaard før Farmen, men herregud som jeg digger han nå. Og ja, all min kjennskap til alle disse " kjendisene" er i fra se og hør og lignende medier😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, C.Tramell skrev:

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du mener det er skryting når noen sier at de ikke har hørt om kjendisene. Jeg har ikke svart før i denne tråden, men jeg kan jo godt si at flere av kjendisene er ukjente for meg også. Jeg er klar over at disse sikkert er godt kjent for de yngste(og at alle TV-kanalene logrer vilt for å innynde seg hos ungdommen nå), men de er ukjente for meg og det blir litt nedtur når det er så mange jeg ikke engang har hørt om. Da skjønner jeg at min aldersgruppe ikke lenger er en viktig målgruppe for slike programmer, og det er litt skuffende siden jeg liker dem. Så det er som du skjønner ikke for å skryte, men mer et uttrykk for resignasjon. 

Det er nok forskjellig, noen er åpenbart stolte over å ikke ha hørt om flere av disse, andre bare konstaterer det :)

Uansett er det ikke så veldig stor forskjell fra fjorårssesongen. Flere ble jo rikskjendiser som følge av deltakelsen, uten at de akkurat var på A-kjendislista på forhånd :)

Blir nok ein grei sesong denne gangen også, så får vi se om de har en liten jordbæråker der, og kanskje noen mus som løper rundt :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I'm back

Det var bare to jeg umiddelbart gjenkjente bare ved navn, men med navn og bilde er det vel 5 jeg har hørt om.

Ikke akkurat A-kjendiser nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke A-kjendiser var med i første sesong da? Var vel ingen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...