Gå til innhold

Nettdating voksne folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært med på dette "gamet", men lurer på hvilket nettsted som er OK i forhold til sjansen på å møte mennesker (menn) i alderen 40 og oppover? Er selv kvinne 46 og har vært skilt litt over et år, og tenker det er tid for å date litt igjen. Kanskje alle stedene er det sammen så det er samme hvilket man prøver?

Anonymkode: d156b...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden jeg har vært med på dette "gamet", men lurer på hvilket nettsted som er OK i forhold til sjansen på å møte mennesker (menn) i alderen 40 og oppover? Er selv kvinne 46 og har vært skilt litt over et år, og tenker det er tid for å date litt igjen. Kanskje alle stedene er det sammen så det er samme hvilket man prøver?

Anonymkode: d156b...c41

Mitt tips til deg er å holde deg langt unna nettdating. Det er ingen steder som er bra og du må lete gjennom mange frosker for å finne en prins. Det beste er å være åpne for å treffe noen og satse på at tilfeldighetene slår til i din retning :)

Anonymkode: 6f314...3ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nettdating er greit så lenge man er klar over at det er mange som er avhengig av denne datingen og gir uttrykk for at de ønsker forhold, men så vil de bare ha oppmerksomheten og sex og løse forhold.

Noen gode finner man jo på nettet også, det finnes helt sikkert de som ønsker kjæreste og jeg vet om flere som har funnet hverandre via nettdating.

Det er ikke håpløst, men det er nok like vanskelig der som i den virkelige verden. En kombinasjon er kanskje greit? 

Anonymkode: ab16d...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker kanskje? Eller Elitesingel? 

Uansett vil du finne de samme folka de fleste steder. Tror ingen sted er bedre enn andre. 

Går fint å teste ut :) men ikke legg for mye i ting. Det er mye skrot der ute. Menn som lyver som faen for å få seg ett ligg :P 

Og mange menn i 40-åra, som kanskje har vært gift lenge, ønsker seg tilbake til ungdommen hvor de kunne pule rundt på unge jenter. Så de vil helst bare leke. Og de som har vært langtidssingle er gjerne skikkelig furtegriser. Men så har du heldigvis en god dose menn også, som faktisk synes damer er topp og som trives i forhold :) de må man sloss litt for, for de er populære. Men får man en slik, så er man heldig :) 

Anonymkode: 59858...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplassen og Luxy.

Anonymkode: bffc6...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 40 år. Jeg syns sukker.no er mest ok. Det er den jeg har følt har vært mest seriøs. De har en ok "sortering" i forhold til personlighet og interesser. På Møteplassen blir man nedspammet av meldinger fra desperate menn.

Ellers hvis du er friluftsinteressert så kan turvenn.no være et tips. Den er mye enklere da, og man kan søke både etter turvenner og kjærester. Der har jeg ikke møtt en eneste "idiot", bare hyggelige folk med stort sett samme interesser som meg. Men det er ikke så mange medlemmer der, så litt mindre utvalg.

Og jo, det kan hende du må møte noen "frosker" som noen skriver her. Men jeg har faktisk møtt stort sett kjempehyggelige menn. Så selv om det kanskje bare har blitt med en gåtur eller en kopp kaffe, så har jeg sittet igjen med en positiv opplevelse. Så lenge man er tydelig på hva man ønsker selv, så får man stort sett luket bort de useriøse ganske fort. I motsetning til det man kan få inntrykk av her inne så er de fleste menn hyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Sukker en tid og har datet en del damer + noen jeg har møtt via Tinder. 

Har spurt mange av dem om hvilke erfaringer de har fra nettdating. De fleste forteller om useriøse personer og "vågale" forslag. Siste date fortalte om meldinger fra menn i andre deler av landet som ønsket møte, tydeligvis på forretningsreise. Om de var gift eller ikke kan man bare spekulere i... 

Poenget er at som kvinne så må du være forberedt på å bli kontaktet av en del uønskede elementer... 

For min del så har kanskje dette talt til min fordel fordi jeg har lagt vekt på å fremstå med ærlige hensikter. Nå har jeg også truffet en dame som jeg har det veldig bra sammen med, så jeg er spent på fortsettelsen :)

Lykke til. 

-mann 40+

Anonymkode: 49760...d29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og erfaringer!

Jeg er relativt jordnær og vet at det er like mange frosker på nett som man møter ellers. Har tidligere også nettdatet men det begynner å bli noen år siden, så derfor jeg lurte hva som er "hot or not" nå for 40 + åringer :)

TS

Anonymkode: d156b...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig altså,cupido.no(cc club) er jo bare best av de beste syns jeg:hjerte::hjerte:

Finnes TROLL der også som andre steder,men tror de fleste er voksne,som søker andre voksne:yvonne:  Og ikke alle der inne som kun er ute etter en ting,finnes noe for enhver...

Derfor jeg er der:hjerte:syns du virker som en ordentlig dame..Så JA,cupido.no ANBEFALLES:fnise:(Men hysj om det OK!!Så ikke det plutselig renner over av troll der inne...

LYKKE TIL:hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg i 40 årene men jeg har sett menn i alle aldre på sukker ihvertfall. Og det er seriøst :) 

Anonymkode: 43840...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte han som nå er mannen min på sukker.no :) Jeg var også på møteplassen og okcupid, men sukker passet best for meg. okCupid var ihvertfall bare drit, fikk pervomeldinger daglig. 

Anonymkode: 4ad19...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...