Gå til innhold

fra sex til noe mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen gått fra kun sex til å bli noe mer etterhvert?

Møtte en dame for noen uker siden. Vi har møttes etter fylla og hatt sex, men snakker ikke ellers. Har noen opplevd lignende, og at det har utviklet seg til noe mer senere, eller er det "for sent"? Vi snakker svært lite, men har det hyggelig når vi møtes.

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil DU noe mer da?

Anonymkode: 9ca77...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil DU noe mer da?

Anonymkode: 9ca77...830

kanskje

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer hovedsakelig på om noen har opplevd noe lignende

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som tar initiativ til å møtes "på fylla"?

Anonymkode: 8c74d...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som tar initiativ til å møtes "på fylla"?

Anonymkode: 8c74d...b77

begge to, ca annenhver gang. har møttes 7 ganger

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan vel utvikle seg til noe mer, men det er umulig for oss å si hva hun tenker.

Når jeg tidligere har truffet en fyr som tar kontakt på fylla, så har det endt med at jeg har droppet ham, selv om jeg likte ham. Eller dsv. FORDI jeg likte ham. Jeg går utifra at en mann som bare bootycaller meg ikke har noen genuin interesse for å date meg. Så det endte med at jeg blokkerte ham over hele linja uten å si hva jeg følte, da jeg antok at det ville blitt en avvisning. 

Anonymkode: 8c74d...b77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vel utvikle seg til noe mer, men det er umulig for oss å si hva hun tenker.

Når jeg tidligere har truffet en fyr som tar kontakt på fylla, så har det endt med at jeg har droppet ham, selv om jeg likte ham. Eller dsv. FORDI jeg likte ham. Jeg går utifra at en mann som bare bootycaller meg ikke har noen genuin interesse for å date meg. Så det endte med at jeg blokkerte ham over hele linja uten å si hva jeg følte, da jeg antok at det ville blitt en avvisning. 

Anonymkode: 8c74d...b77

Her ja! Takk for svar. 

Jo, tenker det er vanskelig å vende en situasjon hvis det kun er bootycalls, som det har vært hittil. Syns det er litt synd, men men. 

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her ja! Takk for svar. 

Jo, tenker det er vanskelig å vende en situasjon hvis det kun er bootycalls, som det har vært hittil. Syns det er litt synd, men men. 

Anonymkode: 03010...056

Det er jo alltid mulig å snu, så lenge begge er interessert. Da krever det bare at minimum en er villig til å hinte frempå med hva de faktisk tenker. 

I min situasjon var jeg noen år yngre, så jeg turte rett og slett ikke. I dag (26) hadde jeg kanskje gjort det og tenkt at jeg ikke har noe å tape.

For deg er det jo langt lettere, ettersom du er mann. Det er sjeldnere at kvinner ligger med menn de ikke er interessert i.

Anonymkode: 8c74d...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo alltid mulig å snu, så lenge begge er interessert. Da krever det bare at minimum en er villig til å hinte frempå med hva de faktisk tenker. 

I min situasjon var jeg noen år yngre, så jeg turte rett og slett ikke. I dag (26) hadde jeg kanskje gjort det og tenkt at jeg ikke har noe å tape.

For deg er det jo langt lettere, ettersom du er mann. Det er sjeldnere at kvinner ligger med menn de ikke er interessert i.

Anonymkode: 8c74d...b77

Kan jeg spørre: Hva hadde du gjort eller sagt?

 

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre: Hva hadde du gjort eller sagt?

 

Anonymkode: 03010...056

Jeg hadde nok ikke sagt noe, men bare tatt initiativ til noe som ikke var altfor sent eller etter en fuktig bytur. Invitert henne hjem til litt å spise, f.eks. 

Anonymkode: 8c74d...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok ikke sagt noe, men bare tatt initiativ til noe som ikke var altfor sent eller etter en fuktig bytur. Invitert henne hjem til litt å spise, f.eks. 

Anonymkode: 8c74d...b77

takk!

Anonymkode: 03010...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Startet med ons, ble god venner + sex, når vi brukte mer tid sammen ble vi forelsket/eller kanskje jeg crusha hele tiden. Har nå vært gift i 12 år

Anonymkode: e261b...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

kanskje

Anonymkode: 03010...056

Det bør du jo være 100% sikker på først. 

Og ja jeg har opplevd at det utvikla seg til noe mer, mange av vennene mine kom i forhold på den måten også. Men det krever jo at en av partene tør å starte å ta kontakt på fritiden, invitere på aktiviteter der man prater sammen og blir kjent på dypere plan, og tørre å fortelle at han/hun kunne se for seg noe mer med personen og høre om det er gjensidig eller ikke. Nytter ikke å bare fortsette som før og håpe at noe magisk skjer så plutselig er dere kjærester og samboere liksom, ekke sånn det funker. Åpenhet rundt følelser og intensjoner er nøkkelen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi var FF i to år før vi ble sammen.

Anonymkode: 2af0e...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...