Gå til innhold

Møtt dame som er litt tjukk, men ellers bra.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Froning
26 minutter siden, Søgni skrev:

Du leser tydeligvis forumtråder på en bedre måte enn meg nok en gang, så da kanskje du gidder å forklare meg den åpenbare likheten mellom å slanke noen man ikke er sammen med for at de skal passe inn i idealet deres, og å oppleve å ikke tenne på en langvarig partner som har lagt seg til en annen livsstil og blitt overvektig over tid? 

 

Preferanser i forhold til et annet menneske er den SuperSTORE likheten ;)

Er det ulovligt for en enkelt person å ha individuelle preferanser. Hvor kresne enkelte er gidder jeg ikke å gjøre til mitt problem.. Velg å legge en stor forskjell i det hvis du vil. Går ikke rundt å sturer over hvor umoralske folk er for at enkelte liker brune øyne når jeg ikke har det. De har ikke engang gitt meg en sjanse!

"Nå kommer sikkert en eller annen bruker inn og sier at øyefarge ikke har så mye å si for dem:blink:"

Det er gøy å afveie svar:fnise: Føler meg barnslig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei dame som har en personlighet som er kul og som jeg liker. Hun har et veldig pent ansikt og utstråling, men er 15-20 kg for mye i forhold til mitt ideal. Jeg er interessert i henne, men har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt. Noen tips til en pen måte å fremme forslaget på.

Anonymkode: f4601...547

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det der hvis jeg var deg ts.

Prøv  heller å se det positive i det. Feite damer har ofte store brøst, så her er det potensiale til mye brøstknulling.

Husk også at det er ofte en grunn til at folk er feite. Det er ikke nødvendigvis slik at de er veldig sultne. Det kan like gjerne være bare et behov for å dytte noe i kjeften. Så da kan du kanskje foreslå en blowjob, når hun er på vei til å dytte i seg en snickers?

Anonymkode: d2628...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

ar møtt ei dame som har en personlighet som er kul og som jeg liker. Hun har et veldig pent ansikt og utstråling, men er 15-20 kg for mye i forhold til mitt ideal. Jeg er interessert i henne, men har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt. Noen tips til en pen måte å fremme forslaget på.

Skaff deg en hamster om det er noen å herske over du er ute etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en singel kvinne, med ca 15 kg for mye. Og møter jeg en mann, som ikke er fornøyd med det, og vil endre meg. Så gå, da skal du ikke være sammen med meg. Og jeg hadde blitt ganske sur, skulle du endre kostholdet mitt. En ting er om, en mann ville ha meg med på turer i skogen, sykling, trening osv. For det synes jeg er gøy. Men det skulle jo ikke vært fordi han skulle endre meg, det skulle vært fordi det var koselig å gjøre dette sammen.

Anonymkode: ae6c3...a89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er bare rett og slett ikke moden for noe forhold :) der har ikke deler av hjernen utviklet seg helt. Man får bare håpe han vokser opp før han prøver å inngå noe nytt forhold. Han tror jo tydeligvis at en dame er som et tilbehør ala accesoare eller en bil eller noe slikt. 

Anonymkode: c94a0...8ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt.. spør i samme slengen om ikke hun vil ha noe forandret med deg også da.

Litt stramming av kraniet,  så ikke hjernen skrangler for mye kanskje?

Anonymkode: bb477...47c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbar trolling til side:

Det finnes ingen pen måte å si det på. Du risikerer bare at hun kvitter seg med 80 kg, nemlig deg. I beste fall mister hun bare lysten til å ha sex med deg med lyset på og alle klærne av. Dette er en ren tap/tap-situasjon for begge parter.

Så du er litt tjukk i hodet, jeg hjelper gjerne med å ta deg med på mental trening og gjennomgå hjerneinnholdet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At så mange brukere på KG nekter å innse realiteten av at utseende betyr noe, og at det er normalt å ha preferanser, slutter aldri å overraske meg. 

Kanskje TS kunne ordlagt seg på en annen måte, men er det nødvendig å tolke åpningsinnlegget i verste mening, bare fordi han ikke er noen ordsmed eller forfatter som kan uttrykke seg presist nok?

Syntes det er bra at TS tar realiteten før eller siden. Mange kvier seg for slikt, og prøver å leve med dealbreakerne. Det er mye verre å skamme seg over kjæresten sin eller slite med tenning fordi man forsøker å være politisk korrekt.

Jeg forstår at det tråkker på mange brukere sine føtter å si det - Jeg tenner heller ikke på overvektige menn, og jeg forstår at TS ikke tenner på overvektige kvinner. Det skal faktisk heller ikke så rent lite til før det blir for mye for meg, og jeg har forståelse for at TS ser på kvinner på samme måte.

Når sluttet det å være lov å ha preferanser?

Noen vil påpeke at det ikke er TS sine preferanser de reagerer på, men at han omtaler dama som en hund han skal trene. Det syntes jeg bare er å VELGE å tolke det i verste mening. Jeg velger heller å tolke det som at han på TROSS av hennes feil og mangler, velger TS å bli fordi han er forelsket i personligheten og utstråling, og ikke tenker at utseende er alt. Syntes det er helt innafor at han likevel tenker at utseende har betydning, spesielt når det kan endres på. TS kan for eksempel ha en aktiv livsstil, og ville ha noen som deler dette, og ikke en "tjukk, lat og fornøyd", som noen her tidligere omtalte det som.

 

Til TS: Problemstillingen er vanskelig. Jeg ville heller startet med å stille diskré spørsmål for å få informasjon om hvorvidt prosjektet har sjanse til å være vellykket. Forsøk å finne ut hva hun selv føler om kroppen sin, hvordan hun helst ville sett ut, hvor mye hun kan om kosthold, hvor mye hun er villig til å ofre. Hva slags fremtid hun ser for seg livsstilsmessig. Hvis hennes tanker matcher dine, så syntes jeg det er greit at du gjør det til prosjekt. Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje ikke du liker henne..på rett måte..? Å starte et forhold med å ville forandre noen høres ikke ut som et sunt grunnlag, og god grobunn for et fint samliv. Kanskje du skal finne noen som matcher kriteriene dine? Det der ender med grining.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vackra skrev:

At så mange brukere på KG nekter å innse realiteten av at utseende betyr noe, og at det er normalt å ha preferanser, slutter aldri å overraske meg. 

Kanskje TS kunne ordlagt seg på en annen måte, men er det nødvendig å tolke åpningsinnlegget i verste mening, bare fordi han ikke er noen ordsmed eller forfatter som kan uttrykke seg presist nok?

Syntes det er bra at TS tar realiteten før eller siden. Mange kvier seg for slikt, og prøver å leve med dealbreakerne. Det er mye verre å skamme seg over kjæresten sin eller slite med tenning fordi man forsøker å være politisk korrekt.

Jeg forstår at det tråkker på mange brukere sine føtter å si det - Jeg tenner heller ikke på overvektige menn, og jeg forstår at TS ikke tenner på overvektige kvinner. Det skal faktisk heller ikke så rent lite til før det blir for mye for meg, og jeg har forståelse for at TS ser på kvinner på samme måte.

Når sluttet det å være lov å ha preferanser?

Noen vil påpeke at det ikke er TS sine preferanser de reagerer på, men at han omtaler dama som en hund han skal trene. Det syntes jeg bare er å VELGE å tolke det i verste mening. Jeg velger heller å tolke det som at han på TROSS av hennes feil og mangler, velger TS å bli fordi han er forelsket i personligheten og utstråling, og ikke tenker at utseende er alt. Syntes det er helt innafor at han likevel tenker at utseende har betydning, spesielt når det kan endres på. TS kan for eksempel ha en aktiv livsstil, og ville ha noen som deler dette, og ikke en "tjukk, lat og fornøyd", som noen her tidligere omtalte det som.

 

Til TS: Problemstillingen er vanskelig. Jeg ville heller startet med å stille diskré spørsmål for å få informasjon om hvorvidt prosjektet har sjanse til å være vellykket. Forsøk å finne ut hva hun selv føler om kroppen sin, hvordan hun helst ville sett ut, hvor mye hun kan om kosthold, hvor mye hun er villig til å ofre. Hva slags fremtid hun ser for seg livsstilsmessig. Hvis hennes tanker matcher dine, så syntes jeg det er greit at du gjør det til prosjekt. Lykke til!

Utseendet er førsteinntrykket, helt klart. Og, det betyr dessverre mye i startfasen. Det er jo en av hovedgrunnene til at vi tiltrekkes av personen i utgangspunktet. Utseendet er førsteinntrykket. Men, jeg tror det vil bli komplisert å fortelle en person som kanskje er dritforelska i deg, at du liker henne, men ikke helt, fordi utseendet ikke matcher helt med det du så for deg i en partner. Jeg tror hun vil bli veldig såret? Spesielt siden det er en person hun kanskje er skikkelig forelska i som treffer noe som kanskje er veldig sårt? Jeg vet ikke. Men, om jeg skulle sett for meg scenarioet, ville det nok endt med grining. 

Men jeg sliter litt med å tenke at dette er en god startfase i et forhold - at noen er misfornøyd med utseendet ditt, men holder ut, fordi det kan hende du kommer til å forandre deg..

Det kan også være jeg tar heeeelt feil, og det ender med fjellturer sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Vackra skrev:

At så mange brukere på KG nekter å innse realiteten av at utseende betyr noe, og at det er normalt å ha preferanser, slutter aldri å overraske meg. 

Kanskje TS kunne ordlagt seg på en annen måte, men er det nødvendig å tolke åpningsinnlegget i verste mening, bare fordi han ikke er noen ordsmed eller forfatter som kan uttrykke seg presist nok?

Syntes det er bra at TS tar realiteten før eller siden. Mange kvier seg for slikt, og prøver å leve med dealbreakerne. Det er mye verre å skamme seg over kjæresten sin eller slite med tenning fordi man forsøker å være politisk korrekt.

Jeg forstår at det tråkker på mange brukere sine føtter å si det - Jeg tenner heller ikke på overvektige menn, og jeg forstår at TS ikke tenner på overvektige kvinner. Det skal faktisk heller ikke så rent lite til før det blir for mye for meg, og jeg har forståelse for at TS ser på kvinner på samme måte.

Når sluttet det å være lov å ha preferanser?

Noen vil påpeke at det ikke er TS sine preferanser de reagerer på, men at han omtaler dama som en hund han skal trene. Det syntes jeg bare er å VELGE å tolke det i verste mening. Jeg velger heller å tolke det som at han på TROSS av hennes feil og mangler, velger TS å bli fordi han er forelsket i personligheten og utstråling, og ikke tenker at utseende er alt. Syntes det er helt innafor at han likevel tenker at utseende har betydning, spesielt når det kan endres på. TS kan for eksempel ha en aktiv livsstil, og ville ha noen som deler dette, og ikke en "tjukk, lat og fornøyd", som noen her tidligere omtalte det som.

 

Til TS: Problemstillingen er vanskelig. Jeg ville heller startet med å stille diskré spørsmål for å få informasjon om hvorvidt prosjektet har sjanse til å være vellykket. Forsøk å finne ut hva hun selv føler om kroppen sin, hvordan hun helst ville sett ut, hvor mye hun kan om kosthold, hvor mye hun er villig til å ofre. Hva slags fremtid hun ser for seg livsstilsmessig. Hvis hennes tanker matcher dine, så syntes jeg det er greit at du gjør det til prosjekt. Lykke til!

Synes det er temmelig arrogant å gå ut fra at ingen "innser realiteten" eller at du eller TS tråkker på føttene våre ved å si hva dere tenner på. Særlig med tanke på at du selv tolker minst like mye som de du kritiserer.

 Vi har vel alle våre preferanser, og hvem sier det ikke er lov? Hvem du, TS eller jeg tenner på, tror jeg ingen på KG tar seg nær av.  Som jeg tidligere skrev her i tråden, så har i hvert fall jeg forståelse for at livsstil, fysikk, kosthold, aktivitet og alt dette, betyr noe. Så at dette handler om å ikke tåle utseendemessige preferanser, er feil for meg i hvert fall. Dette har vel alle. 

 Men dersom f.eks. det å ha en mann med høyere utdanning var viktig for meg til den grad at det var en dealbreaker uten, så hadde jeg jo ikke blitt sammen med en uten dette, og håpet på at jeg skulle få han til å begynne på en høgskole eller et universitet på sikt, og lagt en slagplan for hvordan jeg skulle oppnå dette. Dersom jeg skamma meg over å ha en kjæreste med lav utdanning, så hadde jeg ikke valgt å være sammen med han for å være politisk korrekt som du så fint kaller det, jeg hadde valgt han bort i respekt for han som aldri har bedt om å bli fiksa etter min standard. 

For det jeg synes er et poeng her, er at denne dama ikke trenger å være særlig overvektig og usunn eller inaktiv i det hele tatt. Selv om noen ikke er tynn nok, fyldig nok, eller hundre ting som kan handle om legitime preferanser, så er det ikke opp til verken TS, deg eller meg å ta på oss å endre noen som ikke trenger endring. 

 

(Før noen henger seg opp i det, så er eksempelet med utdanning fiktivt.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vackra skrev:

At så mange brukere på KG nekter å innse realiteten av at utseende betyr noe, og at det er normalt å ha preferanser, slutter aldri å overraske meg. 

Kanskje TS kunne ordlagt seg på en annen måte, men er det nødvendig å tolke åpningsinnlegget i verste mening, bare fordi han ikke er noen ordsmed eller forfatter som kan uttrykke seg presist nok?

Syntes det er bra at TS tar realiteten før eller siden. Mange kvier seg for slikt, og prøver å leve med dealbreakerne. Det er mye verre å skamme seg over kjæresten sin eller slite med tenning fordi man forsøker å være politisk korrekt.

Jeg forstår at det tråkker på mange brukere sine føtter å si det - Jeg tenner heller ikke på overvektige menn, og jeg forstår at TS ikke tenner på overvektige kvinner. Det skal faktisk heller ikke så rent lite til før det blir for mye for meg, og jeg har forståelse for at TS ser på kvinner på samme måte.

Når sluttet det å være lov å ha preferanser?

Noen vil påpeke at det ikke er TS sine preferanser de reagerer på, men at han omtaler dama som en hund han skal trene. Det syntes jeg bare er å VELGE å tolke det i verste mening. Jeg velger heller å tolke det som at han på TROSS av hennes feil og mangler, velger TS å bli fordi han er forelsket i personligheten og utstråling, og ikke tenker at utseende er alt. Syntes det er helt innafor at han likevel tenker at utseende har betydning, spesielt når det kan endres på. TS kan for eksempel ha en aktiv livsstil, og ville ha noen som deler dette, og ikke en "tjukk, lat og fornøyd", som noen her tidligere omtalte det som.

 

Til TS: Problemstillingen er vanskelig. Jeg ville heller startet med å stille diskré spørsmål for å få informasjon om hvorvidt prosjektet har sjanse til å være vellykket. Forsøk å finne ut hva hun selv føler om kroppen sin, hvordan hun helst ville sett ut, hvor mye hun kan om kosthold, hvor mye hun er villig til å ofre. Hva slags fremtid hun ser for seg livsstilsmessig. Hvis hennes tanker matcher dine, så syntes jeg det er greit at du gjør det til prosjekt. Lykke til!

Helt greit det, men da får man for p...... finne noen man liker nok i utg.pkt og ikke skal måtte forandre på!!!!  

Til TS:  Finnes sikkert nok av andre mannfolk som syns hun er smashing, så om hun ikke er bra nok for deg så la henne gå. Om jeg var henne ville jeg blitt kjempesåret om du la fram dette forslaget ditt!!!  Og hva vet du... kanskje hun er fornøyd med seg selv slik hun er....hvorfor skal du da fortelle henne noe annet?? Drittsekk! 

Anonymkode: 4161c...e8d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget her er at TS fant endelig en som liker han, men som menn flest tror han at han kan plukke fra øverste hylle. Han må nok velge selv; ensomhet, eller sin egen liga. 

Anonymkode: 06626...85a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-5-26 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Tror det er lettere å få dame om man ikke sitter på fredagskvelden og troller på KG. 

Anonymkode: 5c5d6...e82

For en syk verden vi lever i hvor det å spørre om muligheten til å på en fin måte få noen man dater som er litt utenfor sine preferanser fysisk pga overvekt ned til normalvekt blir sett på som trolling

Det er du, kjære AB, som troller sent på fredagskvelden

15-20 kg over er sykelig. Det er lov å ha standarder for de man putter penis i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei dame som har en personlighet som er kul og som jeg liker. Hun har et veldig pent ansikt og utstråling, men er 15-20 kg for mye i forhold til mitt ideal. Jeg er interessert i henne, men har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt. Noen tips til en pen måte å fremme forslaget på.

Anonymkode: f4601...547

God ide, forme henne så hun blir sånn dame som du drømmer om.
Jeg har en fetter som traff drømmedama, det var bare det at hun hadde potetnese. Så han spanderte nosejob på henne til 25 års dagen. Nå er hun perfekt i hans øyne. 

Anonymkode: cec64...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

For en syk verden vi lever i hvor det å spørre om muligheten til å på en fin måte få noen man dater som er litt utenfor sine preferanser fysisk pga overvekt ned til normalvekt blir sett på som trolling

Det er du, kjære AB, som troller sent på fredagskvelden

15-20 kg over er sykelig. Det er lov å ha standarder for de man putter penis i

Over hans preferanse trenger ikke være overvektig. 

Anonymkode: 06626...85a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veie 20 kg for mye jeg og.. typen kunne ikke brydd seg mindre om vekta mi! Hadde han begynt å styre kostholde å dratt meg på trening hadde jeg forlat han på flekken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

For en syk verden vi lever i hvor det å spørre om muligheten til å på en fin måte få noen man dater som er litt utenfor sine preferanser fysisk pga overvekt ned til normalvekt blir sett på som trolling

Du lærer sikkert å gjenkjenne toll en dag du også. :)

Anonymkode: eaf8f...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...