Gå til innhold

Møtt dame som er litt tjukk, men ellers bra.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt ei dame som har en personlighet som er kul og som jeg liker. Hun har et veldig pent ansikt og utstråling, men er 15-20 kg for mye i forhold til mitt ideal. Jeg er interessert i henne, men har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt. Noen tips til en pen måte å fremme forslaget på.

Anonymkode: f4601...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna om du ikke liker henne som hun er.

Anonymkode: 1c0be...fb5

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva får deg til å tro at hun kan ha interesse av deg?

Anonymkode: f78bf...471

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å forandre hennes utseendet så kan du forandre tankegangen din, hvis du klarer. Enten så tar du henne for den hun er ellers kan du gi faen. Måten å gi en person dårlig selvfølelse på er å "gå igjennom kostholdet" hennes og oppføre deg som en personlig trener. 

Anonymkode: 81caa...007

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må "ri" deg slank hihi

Anonymkode: 0a02f...a6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke dessverre, du må nok gå videre og la henne finne en mann som setter pris på henne.

Anonymkode: 88e4f...162

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette ikke er trolling så sitter antagelig hun og tenker "Han er en fin, bortsett fra. .."

Absolutt ingen er perfekt, ikke du heller,  så du har definitivt sider hun kunne ønske annerledes. Om hun likevel går for deg tenker hun at det bra veier opp for det som ikke er perfekt i forhold til hennes idealer. Hvorfor kan ikke du gjøre det samme? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun ber deg dra til h...når du "fremmer" dette "forslaget"! 

Anonymkode: 04d7e...f7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dersom det er snakk om å faktisk være overvektig, og at du ikke ønsker henne radmager så synes jeg ikke det er så ille. Uansett bør det ikke være et krav.

Foreslår at du ikke sier det eksplisitt, bare gi inntrykk av hva som er viktig for deg (kosthold), og ta henne og finn på aktive ting (trening), så går det av seg selv. 

Anonymkode: ad627...94e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg ja...

og ingen skole

Anonymkode: c122f...a2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er disse trådene som gjør at trådstartere med noenlunde fornuftige problemstillinger angående partners endrede kosthold, fysiske aktivitet og livsstil gjennom forholdet, blir møtt med aggressivitet. 

Nå kommer det vel snart en bruker eller to for å poengtere at en kvinne i en nylig tråd har blitt møtt med forståelse for at hun ikke tenner på mannen på grunn av endring i fysikk og livsstil, og for å kalle det kvinnelig dobbeltmoral at denne fyren ikke får forståelse. 
 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna om du ikke liker henne som hun er.

Anonymkode: 1c0be...fb5

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Istedet for å forandre hennes utseendet så kan du forandre tankegangen din, hvis du klarer. Enten så tar du henne for den hun er ellers kan du gi faen. Måten å gi en person dårlig selvfølelse på er å "gå igjennom kostholdet" hennes og oppføre deg som en personlig trener. 

Anonymkode: 81caa...007

 

1 time siden, Trolltunge skrev:

Om dette ikke er trolling så sitter antagelig hun og tenker "Han er en fin, bortsett fra. .."

Absolutt ingen er perfekt, ikke du heller,  så du har definitivt sider hun kunne ønske annerledes. Om hun likevel går for deg tenker hun at det bra veier opp for det som ikke er perfekt i forhold til hennes idealer. Hvorfor kan ikke du gjøre det samme? 

Godt og viktig oppsummert. 

Husk at utseendet forfaller på både deg og henne gjennom alderdom og sykdom. Syntes du ikke resten av henne veier opp for en ting som ikke er "ditt ideal" så finner du en annen og lar henne få en mann som elsker henne uansett. 

Ingen av mine kjærester har passet inn 100% i "mitt ideal" på alle punkter, og godt er det ellers kunne jeg jo likegjerne kjøpt meg en Ken dokke. 

Anonymkode: f7d4a...f9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolling aside, 

Min erfaring er at folk som er tjukke som regel forblir tjukke. Det har noe med vaner, sultfølelse, aktivitetsnivå, egen spisekultur, etc. Å skulle begynne å 'polere diamanten' er fåfengt og vil bare ødelegge et annet menneskes selvfølelse. Det er et dårlig prosjekt som ingen vinner noe som helst på. 

Jo eldre man blir jo mer forstår man at man tar sine kjære akkurat sånn som de er. Ingen forandrer seg. Man er den man er. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en litt annen vinkling. Det kan hende at hun ønsker å gå ned i vekt, og at hun trenger noen som ønsker å bidra. Det er jo bare å spørre litt diskret om hun trives med vekten sin. 

Jeg har gått ned litt i vekt nå pga et brudd, men ønsker å møte noen som kan hjelpe meg å holde vekten etter at den blir stabilisert. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei dame som har en personlighet som er kul og som jeg liker. Hun har et veldig pent ansikt og utstråling, men er 15-20 kg for mye i forhold til mitt ideal. Jeg er interessert i henne, men har tenkt til å ta henne med på trening og gjennomgå kostholdet hennes slik at jeg får henne i matchevekt. Noen tips til en pen måte å fremme forslaget på.

Anonymkode: f4601...547

Denne gjør meg nesten kvalm. For en holdning! Er det din matchvekt du ønsker å få henne til? Hva om hun trives med sin vekt, er hun uaktuell da?

Anonymkode: 36a67...0b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Alle de feite damene på KG kom selvfølgelig stormende til da de så den overskriften😂

Anonymkode: d2628...b28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha!

Alle de feite damene på KG kom selvfølgelig stormende til da de så den overskriften😂

Anonymkode: d2628...b28

Jepp - feit, lat og lykkelig:)

Anonymkode: 36a67...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...