Gå til innhold

Hjelp - han tror vi er kjærester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg lar det stå til, med fulle ambisjoner. Går det så går det, og går det ikke så blir det brudd. Den gangen det ikke gikk, så skjønte dama det først og avsluttet.

Aha, da forstår jeg, takk for svar! Er nok litt for trygghetssøkende (/pysete) og treig når det kommer til følelser for en sånn strategi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, I Grosny skrev:

Å ha jevnlig sex uten å være kjærester er ett konsept som for store deler av verdens befolkning er litt fremmed. Han er tydeligvis ikke erfaren innenfor dette konseptet. Konseptet funger dårlig for veldig mange, fordi sex fungerer tilknyttende for mange, og mange vil føle det ubehagelig/utilfredstillende å dele elsker med andre.

Du har rett i at det er klokt å forsikre seg om at man her kjærester før man skravler om det. Men det er ikke normalt å være klok til enhver tid. At folk er kloke til enhver tid er iallfall ingen selvfølge.

Jeg har aldri hatt sex-forhold på over 6 uker der jeg ikke har regnet det som kjæresteforhold, og jeg tror faktisk det er ganske vanlig for de aller fleste voksne mennesker. Jeg kan ikke forstå annet enn at masse elskere, pulevenner og uforpliktende sex er mindre vanlig enn faste kjæresteforhold. 

Jeg vet ikke hvorfor du snakker om hele verden. De fleste av oss befinner oss i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, OnFire skrev:

Jeg vet ikke hvorfor du snakker om hele verden. De fleste av oss befinner oss i Norge.

Ok, store deler av Norges befolkning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg er veldig overrasket over responsen du fikk her, TS. For det første sier du ikke hvor mye dere har møttes i disse syv ukene, allikevel synes folk å tro at du har gitt denne stakkars mannen all verdens falske forhåpninger. Hvis dere møttes via nettet eller en app, så er jo syv uker INGENTING. Først har man den første kaffedaten, deretter kanskje et par litt mer ordentlig dates hvor man blir kjent rent overfladisk - de første ukene går jo bare til å finne ut om vedkommende er noen man kan begynne å i det hele tatt like. Det kan gå 4-5 uker før man har sex, minst. Det er ikke alle som har tid til å møtes mange ganger i uka, i alle fall ikke i starten. I min verden ville jeg etter 7 uker med dating vært ekslusiv, trolig hatt sex, men vært langt unna noen forpliktende forhold. I mitt hode er man da enda i den fasen hvor det er pinlig om man skulle møte noen venner eller bekjente når man er ute, fordi man ikke nødvendigvis vet hvordan man skal introdusere ham til dem...

Jeg ville først kjent litt på om jeg ville kutte ham ut fordi han virker så "på" - er du sikker på at du ikke blir skremt bort av at han er ivrig? Jeg ville innledet avslaget med å si at du ble litt ukomfortabel med det at han kaller dere kjærester. På en måte har han gitt deg en åpning der, selv om det er kjipt å dumpe ham når du vet at han er interessert i mer. Lykke til!

Anonymkode: 5b39a...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Si som det er. 

Jeg synes du er en flott fyr, men jeg føler st vi er for ulike til at dette kan bli noe mer seriøst. Ønsker deg alt godt fremover.

Der stopper ditt "ansvar" for hans følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...