Gå til innhold

Jeg vil bulke - hvordan?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 26 år, trent styrke i noen år, men vil legge på meg i muskelmasse. Har til nå bare spist sunt og trent styrke målrettet. Så jeg tenker på å bulke - hvordan går jeg frem? Jeg vedlikeholder vekta på ca. 2300 kcal per nå. Trener øvrekropp/bein-splitt 4 dager i uka. 

Hjelp meg!

 

Anonymkode: 5b9a9...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Froning
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne på 26 år, trent styrke i noen år, men vil legge på meg i muskelmasse. Har til nå bare spist sunt og trent styrke målrettet. Så jeg tenker på å bulke - hvordan går jeg frem? Jeg vedlikeholder vekta på ca. 2300 kcal per nå. Trener øvrekropp/bein-splitt 4 dager i uka. 

Hjelp meg!

 

Anonymkode: 5b9a9...ae0

Kom deg opp på 3000 -4000 kalorier, tren i vei og nyt livet!

Bulker du vil du legge på deg fett:pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Den aller enkleste måten å bulke på er å spise en toppet teskje peanøttsmør etter hvert måltid. Om du spiser 5 ganger om dagen så ender du på ca 500 sunne kalorier ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/26/2017 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Så jeg tenker på å bulke - hvordan går jeg frem? Jeg vedlikeholder vekta på ca. 2300 kcal per nå.

Bulke betyr å spise med kalorioverskudd slik at musklene får optimale gro-forhold. Dette medførerer normalt at man legger på seg litt ekstra fett.

Det er bare å spise mer enn du forbrenner. Er du i balanse på 2300 kcal øk med 500 kcal daglig og se om vekten beveger seg oppover. Øk kaloriinntaket hvis vektoppgangen stagnerer. Øk mengden mat i ett eller flere måltider eller legg til et ekstra måltid.

Anonymkode: 639a0...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...