Gå til innhold

Nudiststrand - eldorado for single kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på nudiststrand flere ganger. Det man fort legger merke til er at de aller fleste er menn og alle fleste er alene. Da tenker jeg: hvorfor går ikke single jenter og kvinner dit for å sjekke? Plenty av single menn og man ser varene og vet hva man eventuelt kjøper. 

 

Nuderer en del selv i fellesferien.

 

Anonymkode: ebc2b...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på nudiststrand flere ganger. Det man fort legger merke til er at de aller fleste er menn og alle fleste er alene. Da tenker jeg: hvorfor går ikke single jenter og kvinner dit for å sjekke? Plenty av single menn og man ser varene og vet hva man eventuelt kjøper. 

 

Nuderer en del selv i fellesferien.

 

Anonymkode: ebc2b...ad9

Er selv en mann og vurdere å nudere litt selv. Men er redd for å bare finne menn på slike steder. Hvilken steder vil dere anbefale på Østlandet? 

Anonymkode: 4f76e...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudisme har ikke noe med seksualitet å gjøre. Forsøk på å sjekke på strendene blir ikke godt mottatt. 

Anonymkode: 6ff84...d05

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nudisme har ikke noe med seksualitet å gjøre. Forsøk på å sjekke på strendene blir ikke godt mottatt. 

Anonymkode: 6ff84...d05

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli sjekket opp der. Kanskje litt annerledes for damer? 

Anonymkode: 4f76e...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes menn som sjekker meg opp på nudisten er sykt ekle. 

Jeg har ikke lyst til å se pung før jeg blir kjent. Og penis er sexy hard, ikke bløt. 

Anonymkode: 106ed...82f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen prøvd å sjekke meg opp når jeg var på nudiststrand, hadde jeg bedt dem dra til helvete.
jeg er der for å sole meg, ikke for å bli sjekket opp. 

Det er blitt et fristed for meg, et sted hvor jeg ikke trenger å være redd for å være naken. Et sted hvor jeg får være i fred, og lese en god bok <3 Ikke ødelegg det med sjekking.. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes menn som sjekker meg opp på nudisten er sykt ekle. 

Jeg har ikke lyst til å se pung før jeg blir kjent. Og penis er sexy hard, ikke bløt. 

Anonymkode: 106ed...82f

Du vil helst se menn gå rundt med stive pikker på nudiststrendene?

Anonymkode: c83f2...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Hadde noen prøvd å sjekke meg opp når jeg var på nudiststrand, hadde jeg bedt dem dra til helvete.
jeg er der for å sole meg, ikke for å bli sjekket opp. 

Det er blitt et fristed for meg, et sted hvor jeg ikke trenger å være redd for å være naken. Et sted hvor jeg får være i fred, og lese en god bok <3 Ikke ødelegg det med sjekking.. 

Enig  👏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen sjekke arena.

Nei la meg heller få være i fred

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Hadde noen prøvd å sjekke meg opp når jeg var på nudiststrand, hadde jeg bedt dem dra til helvete.
jeg er der for å sole meg, ikke for å bli sjekket opp. 

Det er blitt et fristed for meg, et sted hvor jeg ikke trenger å være redd for å være naken. Et sted hvor jeg får være i fred, og lese en god bok <3 Ikke ødelegg det med sjekking.. 

Så bra! Håper du slipper å bli beglodd og sjekket opp. Jeg har aldri vært på nudiststrand selv, men jeg har lest/hørt at det foregår litt av hvert på noen av disse strendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke å dra på noe sånt. Tenk om du møter noen bekjente der. Sjefen din f.eks. :ohmy:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Orientalsk skrev:

Tørr ikke å dra på noe sånt. Tenk om du møter noen bekjente der. Sjefen din f.eks. :ohmy:

 

Du er bare naken. 

Anonymkode: 6ff84...d05

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på nudiststrand flere ganger. Det man fort legger merke til er at de aller fleste er menn og alle fleste er alene. Da tenker jeg: hvorfor går ikke single jenter og kvinner dit for å sjekke? Plenty av single menn og man ser varene og vet hva man eventuelt kjøper. 

 

Nuderer en del selv i fellesferien.

 

Anonymkode: ebc2b...ad9

Tror du har misforstått hva nudisme handler om. 

Anonymkode: a7173...791

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare naken. 

Anonymkode: 6ff84...d05

For de fleste av oss, så er nakenhet noe intimt. De færreste legger ut nakenbilder i familiealbumet eller på facebook.

Anonymkode: a4eb7...0b8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv en mann og vurdere å nudere litt selv. Men er redd for å bare finne menn på slike steder. Hvilken steder vil dere anbefale på Østlandet? 

Anonymkode: 4f76e...be6

Det er ofte flest menn ja. Men på Huk på en var sommerdag kan det ofte nærme seg 50-50. Men ikke forvent å se 20-årige modeller;)

Anonymkode: ebc2b...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, kattepusen skrev:

Hadde noen prøvd å sjekke meg opp når jeg var på nudiststrand, hadde jeg bedt dem dra til helvete.
jeg er der for å sole meg, ikke for å bli sjekket opp. 

Det er blitt et fristed for meg, et sted hvor jeg ikke trenger å være redd for å være naken. Et sted hvor jeg får være i fred, og lese en god bok <3 Ikke ødelegg det med sjekking.. 

Det er snakk om damer som skal sjekke menn, ikke omvendt. Mennene får tåle det.

Anonymkode: ebc2b...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ofte flest menn ja. Men på Huk på en var sommerdag kan det ofte nærme seg 50-50. Men ikke forvent å se 20-årige modeller;)

Anonymkode: ebc2b...ad9

Men hvis en skulle få se noen deilige, lekre små vakre saker, er det greit å ta en runk da?

Anonymkode: c83f2...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Orientalsk skrev:

Tørr ikke å dra på noe sånt. Tenk om du møter noen bekjente der. Sjefen din f.eks. :ohmy:

 

Da er dere i samme båt så det er vel ikke så farlig? 

Anonymkode: ebc2b...ad9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de fleste av oss, så er nakenhet noe intimt. De færreste legger ut nakenbilder i familiealbumet eller på facebook.

Anonymkode: a4eb7...0b8

Møter man sjefen på nudiststrand er han eller hun også naken. 

Unngår dere spa, garderoben i svømmehaller og dusjen på treningssenteret også? 

Anonymkode: 6ff84...d05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...