Gå til innhold

PCOS, fikk mensen naturlig. Godt tegn ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har PCOS, men har gått på p piller i 4 år. Diagnosen fikk jeg etter jeg startet på p piller. Jeg sluttet i april på p piller for å kunne ta fertilitetsutredning på privatklinikk (fordi jeg er livredd for fertiliteten min etter diagnosen).  Jeg fikk første nye mensen etter p pille slutt i går, 29 dager etter første blødningdag på siste p pille brett. 

At jeg får mensen naturlig av meg selv nå, tyder det på at PCOS ikke gir eggløsning problem og at jeg dermed kanskje ikke har fertilitetsproblem knyttet med PCOS? Man leser så mye trist om pcos 😔

Anonymkode: 81568...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si. Jeg også fikk mensen fort etter p-pillesputt.. men etterhvert ble syklusen min helt på trynet. Gikk opp til 70 dager i mellom osv. Jeg tok etterhvert tempen og eggløsningstester og fikk bekreftet at jeg hadde eggløsning. Man kan ha mensen uten eggløsning. 

 

Anonymkode: 6d256...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å si. Jeg også fikk mensen fort etter p-pillesputt.. men etterhvert ble syklusen min helt på trynet. Gikk opp til 70 dager i mellom osv. Jeg tok etterhvert tempen og eggløsningstester og fikk bekreftet at jeg hadde eggløsning. Man kan ha mensen uten eggløsning. 

 

Anonymkode: 6d256...51f

Huff jeg får kjøpe sånne tester og se om det er eggløsning jeg har da 😮 Takk for svar

Anonymkode: 81568...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...