Gå til innhold

Kjæreste men stor kuk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har GANSKE GODT størrelse på penisen sin. Det er selvfølgelig tiltrekkende, men i det siste har jeg hatt et problem.

Vi har vært sammen en god stund nå men dem siste månedene har jeg slitt med smerter etter samleie. At jeg rifter opp nedentil og hovner opp. Det er kjempevondt og tisse, sitte og da selvfølgelig mer sex. 

Etter gynekologtime fikk jeg konstantert at jeg hadde soppinfeksjon. Canesten fungerte ikke. Nå prøvde jeg noe som heter Fluconazol. Men jeg tenkte ikke over det før jeg tok den i slutten av en menstrasjon og brukte tampong uten å tenke. Hadde også sex to dager etter jeg tok pillen. Tror kanskje jeg ødela litt av effekten på den

men har noen erfaring med å bli sår etter sex med en som er stor? Og kjerringråd mot sopp og smerter nedentil tas i mot!!!

Anonymkode: d7ef9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thaidame?

Anonymkode: e5d97...8fa

Ts: neinei norsk! Skal sies jeg er like liten som en 😂

Anonymkode: d7ef9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje ikke enorm, men jeg er 17.5 x 15. Har opplevd flere ganger at kvinner får en rift. Dette på tross av lang oppvarming osv. Skal sies at jeg kan være litt hardhendt under sex og dette hjelper nok ikke med problemet :( de gangene det har skjedd har vi alltid venta 1 uke med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor snakker vi? Slutt å klag, bare vær glad du ikke er med en med liten kuk

Anonymkode: 4709e...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppinfeksjon får du ikke av stor kuk. Men soppinfeksjon svir og gjør sex ubehagelig ja !
Sopp får man av å gå med undertøy som ikke er 100% bomull, og som sitter for stramt. Du må la underlivet ditt "lufte" mer.

Anonymkode: 42f6d...a11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor snakker vi? Slutt å klag, bare vær glad du ikke er med en med liten kuk

Anonymkode: 4709e...317

Ts: Nei jeg gidder ikke å begynne å legge ut hvor stor den er. Det har ingen andre noe med å gjøre. Dette er jo ikke for å klage på noen som helst måte, men det er noe som plager meg da det gjør at jeg må frastå sex noen ganger. Det er forferdelig vondt!

Anonymkode: d7ef9...ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har GANSKE GODT størrelse på penisen sin. Det er selvfølgelig tiltrekkende, men i det siste har jeg hatt et problem.

Vi har vært sammen en god stund nå men dem siste månedene har jeg slitt med smerter etter samleie. At jeg rifter opp nedentil og hovner opp. Det er kjempevondt og tisse, sitte og da selvfølgelig mer sex. 

Etter gynekologtime fikk jeg konstantert at jeg hadde soppinfeksjon. Canesten fungerte ikke. Nå prøvde jeg noe som heter Fluconazol. Men jeg tenkte ikke over det før jeg tok den i slutten av en menstrasjon og brukte tampong uten å tenke. Hadde også sex to dager etter jeg tok pillen. Tror kanskje jeg ødela litt av effekten på den

men har noen erfaring med å bli sår etter sex med en som er stor? Og kjerringråd mot sopp og smerter nedentil tas i mot!!!

Anonymkode: d7ef9...ace

Er vel dette som er medaljens bakside med å ha en kuk som er stor...... Bortsett fra soppinfeksjonen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Soppinfeksjon får du ikke av stor kuk. Men soppinfeksjon svir og gjør sex ubehagelig ja !
Sopp får man av å gå med undertøy som ikke er 100% bomull, og som sitter for stramt. Du må la underlivet ditt "lufte" mer.

Anonymkode: 42f6d...a11

Jeg har ingen symptomer som utflod, kløe, eller svie BORTSETT FRA SEX. At det gjør veldig vondt og jeg hoven dager etter. Man kan også få sopp av mye annet en stramme klær. Sover alltid 100% naken (bortsett fra uka). Lufte gjør jeg.

Anonymkode: d7ef9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, og jeg har en type som er alt for for rik. Flere i-lands-problemer å syte og klage over?

Anonymkode: 4231e...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da, og jeg har en type som er alt for for rik. Flere i-lands-problemer å syte og klage over?

Anonymkode: 4231e...394

Ts: Tror faktisk ikke du skjønner noe her. Jeg spør om råd. Jeg liker jo ikke å gå rundt med så mye smerter i underlivet at jeg såvidt klarer å sitte ordentlig. For en uke siden klarte jeg ikke å tisse ordentlig på fire dager fordi smerten var helt j..... Jeg er desperat etter hjelp for dette. Unødvendig med en sånn komme tar når du ikke har opplevd noe lignende 

Anonymkode: d7ef9...ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har GANSKE GODT størrelse på penisen sin. Det er selvfølgelig tiltrekkende, men i det siste har jeg hatt et problem.

Vi har vært sammen en god stund nå men dem siste månedene har jeg slitt med smerter etter samleie. At jeg rifter opp nedentil og hovner opp. Det er kjempevondt og tisse, sitte og da selvfølgelig mer sex. 

Etter gynekologtime fikk jeg konstantert at jeg hadde soppinfeksjon. Canesten fungerte ikke. Nå prøvde jeg noe som heter Fluconazol. Men jeg tenkte ikke over det før jeg tok den i slutten av en menstrasjon og brukte tampong uten å tenke. Hadde også sex to dager etter jeg tok pillen. Tror kanskje jeg ødela litt av effekten på den

men har noen erfaring med å bli sår etter sex med en som er stor? Og kjerringråd mot sopp og smerter nedentil tas i mot!!!

Anonymkode: d7ef9...ace

Kjerringråd mot sopp: Slutt å barbere deg! Du får ikke sopp fordi han har stor penis. Men pga av sår som bakteriene koser seg i, som du også får når du barberer deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sexpartner en gang som var kanskje litt i største laget. Ikke at han var enorm eller noe, men han var større en gjennomsnittet.Jeg vet ikke om det har noe med at siden man er større så må man på en måte "ta i mer" for å nå punktet sitt, men det måtte visstnok denne fyren. Som resultat var jeg ofte øm og hadde generelt smerter i underlivet.

Etter jeg gikk vekk fra denne partnere og hadde sex med en som var gjennomsnitlig (og det er det heller ikke noe galt i) så merket jeg at underlivet stadig var "ømt" i lang tid etter pga behandlingen den tidligere hadde fått. Omlag 6 måneder tok det før jeg kunne ha sex uten smerter eller ømhet i underlivet.

Så det ligger kanskje noe i "for stor" ?

Anonymkode: 98917...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rifter skyldes kanskje str, du må varmes ordentlig opp og bli skikkelig våt for å unngå smerter ved og etter samleie. Soppen kan påvirke mengder og kvalitet her, så det blir en ond sirkel. Du kan isåfall vurdere glidemiddel, men ver obs på hvilken type du velger og skyll av igjen med rent vann rett etter samleie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han også bør behandles for sopp? Om du får det igjen etter sex, så ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen symptomer som utflod, kløe, eller svie BORTSETT FRA SEX. At det gjør veldig vondt og jeg hoven dager etter. Man kan også få sopp av mye annet en stramme klær. Sover alltid 100% naken (bortsett fra uka). Lufte gjør jeg.

Anonymkode: d7ef9...ace

Hæ? 

Anonymkode: c5cab...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det bare du som tok behandling for sopp, eller han også?

Hvis dere har hatt ubeskyttet sex så er han smittet av sopp også. Så hvis han ikke blir behandlet samtidig med deg så vil han resmitte deg når dere har sex igjen. 

Anonymkode: 6b63d...bcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trolltunge skrev:

Kanskje han også bør behandles for sopp? Om du får det igjen etter sex, så ...

 

Ts: Dette er noe jeg selv har tenkt på. Men det har legen sagt ikke trengs hvis han ikke har noe bivirkninger

Anonymkode: d7ef9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en sexpartner en gang som var kanskje litt i største laget. Ikke at han var enorm eller noe, men han var større en gjennomsnittet.Jeg vet ikke om det har noe med at siden man er større så må man på en måte "ta i mer" for å nå punktet sitt, men det måtte visstnok denne fyren. Som resultat var jeg ofte øm og hadde generelt smerter i underlivet.

Etter jeg gikk vekk fra denne partnere og hadde sex med en som var gjennomsnitlig (og det er det heller ikke noe galt i) så merket jeg at underlivet stadig var "ømt" i lang tid etter pga behandlingen den tidligere hadde fått. Omlag 6 måneder tok det før jeg kunne ha sex uten smerter eller ømhet i underlivet.

Så det ligger kanskje noe i "for stor" ?

Anonymkode: 98917...6b9

Ts: vi har vært sammen i noen år nå og settene har bare vært de siste 6månedene. Disse intense smertene etter.

Anonymkode: d7ef9...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Dette er noe jeg selv har tenkt på. Men det har legen sagt ikke trengs hvis han ikke har noe bivirkninger

Anonymkode: d7ef9...ace

Jeg ville likevel forsøkt det. Skader ingenting å smøre ham inn en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...