Gå til innhold

Trygt på Kielferga? Terrorfare?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere reist med Kielferga? 

Anonymkode: 007d0...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med. Jeg er mer redd for å være på flyplassen midt i ferierushet når det er stappfullt av folk ved innsjekkingen, eller ved jernbanestasjoner osv. Regner nå med at de sjekker de som de har grunn til å rette mistanke mot.

Anonymkode: eb017...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt problemer med det. Skal man tenke terror hele tiden blir man jo gal til slutt og kan ikke dra noen steder. 

Kos deg på tur om du drar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville jeg. Større sjanse for å omkomme i en bilulykke, men jeg lar ikke være å sette meg i en bil av den grunn. Ingen steder er 100% trygge, men ingen vet hvor de slår til neste gang. Blir som å aldri gå på en åpen slette fordi man er redd for å bli truffet av lyn. 

Anonymkode: 65c2e...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere reist med Kielferga? 

Anonymkode: 007d0...638

Terror kan skje når og der du minst venter det. Ingen er synske og vet hva hver og en avnoss bør unngå for å unngå å havne i terrorangrep. 

Spørsmålet er hva du ønsker og en vurdering av hva du selv mener du vil gjøre, uten å la terrorfrykten styrel tankene og livet ditt. 

Imidlertid er det større fare for å havne i en bliulykke enn å bli utsatt for terror. Å mure deg inne i boligen din, er og en risikosport. Et fly kan ramle ned eller kjøre inn i huset ditt. Ta sjangsen på å leve mens du gjør det, etterpå er det for sent. 

Anonymkode: 41dcb...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...